Stránka 2 z 2
Napsal: 12 kvě 2009, 22:09
od VPetr
midnight_man píše:nechcem zbytocne vytvarat novy topic, patral som po tom na co je ten readiness kod...dopatral som sa ze ak to ukaze same 0 je to ok..ak su tam niekde 1 je to zle...ale co myslite pod tym vytvorit ten kod? teda ze len ho zobrazit? aky je postup potom pri odstranovani tych 1tiek v tom kode? diky
Readiness
Readiness kód je stavové číslo označující stavy jednotlivých komponent ovliňujících spalování. Česky řečeno je to taková sjetina důležitých hodnot, kdy je hned přesně vidět jestli je vše OK (samé 0) nebo něco špatně (někde je 1). Kód je osmimístný a význam jednotlivých míst následuje:
1 - zpětné vedení výfukových plynů
2 - vyhřívání lambda-sondy
3 - lambda-sonda
4 - klimatizace
5 - systém sekundárního přívodu vzduchu
6 - odvětrávání palivové nádrže
7 - vyhřívání katalyzátoru
8 - katalyzátor
Readiness 00000010 tedy znamená závadu ve vyhřívání katalyzátoru...
Napsal: 12 kvě 2009, 22:10
od midnight_man
dajme tomu mam tu SR Octaviu 1.6 100HP ma to 2x lambdu...a uz teraz tusim ze s tym nieco nebude v poriadku a ze tam same 0 nebudu...ale vidim ze toto asi nebude len tak..
Napsal: 12 kvě 2009, 22:14
od KARLIN80
VPetr píše:Peete píše:VPetr píše:
Pokud to tedy dobre chapu...kdyz lambd.za katem bude reagovat rychle a ve velikych skocich pak je vlastne po katu...
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
ok diky...
A ty dalsi varianty??? Prece kdyz akceleruji a mam napeti 0,9V tak na lambde za katem nebude preci 0,5-0,6V??? Ci prave tam musi byt napeti jen kolem pulvoltu??
Ale ved ked tam je 0,5 alebo 0,6 to je ako u prednej 0,9-1, a pracuje tiež ked obohatíš napatie stúpne ked ochudobníš je tam 0 podstatné je aby stále reagovala a to aj na volnobeh teda napatie klesá a stúpa -reguluje okolo lambdy 1 nevadí ked nenameriaš 0 nie vždy to stihne zmerat úplné klesnutie napatia
Napsal: 12 kvě 2009, 22:15
od Huml
Peete píše:VPetr píše:
Pokud to tedy dobre chapu...kdyz lambd.za katem bude reagovat rychle a ve velikych skocich pak je vlastne po katu...
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
asi 0,45V
Napsal: 12 kvě 2009, 22:21
od Peete
Huml píše:Peete píše:VPetr píše:
Pokud to tedy dobre chapu...kdyz lambd.za katem bude reagovat rychle a ve velikych skocich pak je vlastne po katu...
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
asi 0,45V
dekuji za doplneni
Napsal: 12 kvě 2009, 22:26
od KARLIN80
Ladas píše:midnight_man píše:nechcem zbytocne vytvarat novy topic, patral som po tom na co je ten readiness kod...dopatral som sa ze ak to ukaze same 0 je to ok..ak su tam niekde 1 je to zle...ale co myslite pod tym vytvorit ten kod? teda ze len ho zobrazit? aky je postup potom pri odstranovani tych 1tiek v tom kode? diky
Musíš znát kódování a pracovní postup pak mít tabulku a řídit se podle ní a readinescode se skoro sám dostane do 00000 je to něco jako čištění katu na novejch naftovejch fordech zkrátka musíš znát dobře teorii....
tak tak ,robí sa to cez 04 a čo si pametám tak pri benzíne kanály 36 ,46 -tuším lambdy,70 odvetranie nádrže a tak.. niekde brzda plyn niekedy len plyn alebo len brzda tuším pri 36-ke ešte sú tam aj nejaké iné je to individualne ale po teste tam naskáču tie nuly ked je všetko ok ,ale ono aj pri bežnej jazde sa ten test po nejakých kilometroch zapíše takže mali by tam byť nuly ked je to v porádku
Napsal: 12 kvě 2009, 22:36
od VPetr
KARLIN80 píše:VPetr píše:Peete píše:
pokud ti bude lambda za katem kopirovat tu pred, je po katu.Prubeh by mel byt temer konstantni
ok diky...
A ty dalsi varianty??? Prece kdyz akceleruji a mam napeti 0,9V tak na lambde za katem nebude preci 0,5-0,6V??? Ci prave tam musi byt napeti jen kolem pulvoltu??
Ale ved ked tam je 0,5 alebo 0,6 to je ako u prednej 0,9-1, a pracuje tiež ked obohatíš napatie stúpne ked ochudobníš je tam 0 podstatné je aby stále reagovala a to aj na volnobeh teda napatie klesá a stúpa -reguluje okolo lambdy 1 nevadí ked nenameriaš 0 nie vždy to stihne zmerat úplné klesnutie napatia
ale ta za katem musi reagovat na obohaceni (nebo ochuzeni) tzn. pri akceleraci a decelarici mnohem pomalejs nez pred katem...jak uz jsi mi vysvetlil pokud reaguje stejne je v pr***...
Napsal: 12 kvě 2009, 22:39
od KARLIN80
VPetr píše:KARLIN80 píše:VPetr píše:
ok diky...
A ty dalsi varianty??? Prece kdyz akceleruji a mam napeti 0,9V tak na lambde za katem nebude preci 0,5-0,6V??? Ci prave tam musi byt napeti jen kolem pulvoltu??
Ale ved ked tam je 0,5 alebo 0,6 to je ako u prednej 0,9-1, a pracuje tiež ked obohatíš napatie stúpne ked ochudobníš je tam 0 podstatné je aby stále reagovala a to aj na volnobeh teda napatie klesá a stúpa -reguluje okolo lambdy 1 nevadí ked nenameriaš 0 nie vždy to stihne zmerat úplné klesnutie napatia
ale ta za katem musi reagovat na obohaceni (nebo ochuzeni) tzn. pri akceleraci a decelarici mnohem pomalejs nez pred katem...jak uz jsi mi vysvetlil pokud reaguje stejne je v pr***...
presne tak

Napsal: 13 kvě 2009, 07:20
od m_toy
Napsal: 13 kvě 2009, 12:07
od VPetr
Nooooo konecne poradny vysvetleni....kazdopadne mi tady par veci, co se zde prezentovali,opravila tato prirucka...

Napsal: 13 kvě 2009, 12:11
od m_toy
jj, taky si myslím ............

Napsal: 15 kvě 2009, 16:06
od VPetr
m_toy píše:jj, taky si myslím ............

DIK
Napsal: 01 čer 2009, 17:41
od Kip
Nemohl by prosím vás někdo upnout znova tu příručku?
Napsal: 24 čer 2009, 19:10
od miko707
Bolo by mozne upnut tu priručku znova?
Dakujem
Napsal: 08 črc 2009, 12:56
od gambac
Taky bych ocenil nový upload příručky.Dík