Stránka 2 z 5

Napsal: 27 kvě 2009, 20:34
od S@lli
A spravil sis to sám tím, že si pohnul s tou hlavou nebo si to doladil jemně přes VAG ???

Napsal: 27 kvě 2009, 20:39
od Smoke
muselo na vag

Napsal: 28 kvě 2009, 17:57
od TDIPOWER
Hehe...už je to tady...přidám si naftu na čerpadle.....to není problém... (LOL) (rofl)

Napsal: 28 kvě 2009, 18:12
od Golfisko
(rofl) - promiňte, já jinak nemohl

Napsal: 29 kvě 2009, 20:25
od S@lli
když potřebuju přidat naftu přes VAG na jakém je to kanálu,portu nebo jak se to jmenuje ??? Díky

Napsal: 30 kvě 2009, 15:12
od Radar
Nemám chuť poučovat, ale pročet bych celý forum a za hodinu zjistíš, že 1Z snese dost málo. Měl sem ho v Toledu se vstřikama 110PS a v pohodě. Jelo to líp, ale vzhledem k pověsti pístů sem se dál nepouštěl.

Napsal: 30 kvě 2009, 16:19
od flekyc
Citace by Reesha : Volnoběžná dávka paliva: Větší trysky dodají více paliva než si ECU myslí.
Změnou volnoběžné dávky paliva můžete překalibrovat nějaké konstanty v jednotce, týkající se dodávky paliva. Můžete tím dosáhnout lepší kontroly volnoběžných otáček a, v závislosti na opotřebení motoru, méně kouře.
Při zahřátém motoru (velmi důležité!) na volnoběh, s veškerým příslušenstvím vypnutým, připojte VAG COM a jděte na položku 01 – Motor. Nalogujte se za použití login 12233. Jděte na Adaptaci, vyberte Blok 1. Hodnota by měla být standardně 32768 a měli bystě vidět pole, které indikuje množství paliva, které je vstřikováno v mg/R.
Je dobré nastavit vstřikované množství paliva v rozmezí 3.0 – 5.0 mg/R. Změňte hodnotu o 100. Otestujte, abyste viděli, co se stane s množstvím. Pokud chcete zvýšit vstřikované množství, snižte adaptační hodnotu o 100. Hrajte si s tím, dokud se nedostanete do požadovaného rozmezí a stiskněte Uložit. Pokud Váš motor běží bez problémů, nemusíte mít strach.


Dej tam ty vstriky, vymen hlavne podlozky a prepadovy hadice a do niceho jinyho se nehrabej, nebo si to cely pos.......... to neni TD
Spousta lidi by tu mohla vypravet jaka je pak prdel nastavit cely cerpadlo.
Diky softu pro 66kw dostanes cca 125hp(vic paliva za stejnou dobu vstriku), hulit to nebude.

Napsal: 30 kvě 2009, 20:18
od S@lli
myslel sem upravu softu jen co se týče toho,kdyby to nějak zlobilo. Vím, že pro 1Z je cca 130hp absolutní vrchol a nebudu se pouštět do ničeho vyššího, jen pokud bych od někoho nesehnal písty, což sem zatím nesehnal :-( :-(


Jinak tam dám ty trysky a pokud to nebude nijak zlobit, tak to nechám tak a určitě budu spokojenej.

Napsal: 30 kvě 2009, 21:04
od Slavkov
Pokud vím, tak jediný, kdo "utavil" 1Z je Bóďa a to za dost hovadských (silně extrémních) podmínek :D... takže bych ten 1Z stále dokola nezatracoval... myslím si, že je víc prasklých pístů na 85kW PD :)

Napsal: 30 kvě 2009, 21:51
od Huml
přesně tak, už jsem to taky někde psal, dokonce mám i pocit, že pár těch 1Z řešil BH a jezdily bez problémů s výkonem někde okolo 150k

Napsal: 30 kvě 2009, 21:57
od turbo kamna power
Huml píše:přesně tak, už jsem to taky někde psal, dokonce mám i pocit, že pár těch 1Z řešil BH a jezdily bez problémů s výkonem někde okolo 150k
když bude dostatečnej IC, tak proč ne

Napsal: 31 kvě 2009, 13:49
od Losky
dotaz, když bych chtěl Octavii 1 tdi, jaký motor je asi nejlepší i na případné další úpravy? Díky

Napsal: 31 kvě 2009, 14:40
od Huml
ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.

Napsal: 01 čer 2009, 10:08
od kubajz1
AHF taky neni špatnej

Napsal: 01 čer 2009, 11:09
od Markus01
Huml píše:ASV pokud chceš rotačku, ale nejlepších výsledků dosáhneš s ASZ a navíc má 6q, větší brzdy atd.
ASZ má větší brzdy než rotačky? I ty rotačky od roku cca 2001 co maj 288x25mm?