Napsal: 26 kvě 2009, 18:56
kdyz ja uz sem zkousel dat ji tam z golfa IV a nefungovalo to stejne...leda by vadilo ze ten golf byl s klimatronikem...a ta octavie je manual klima...
Tož, jednotka vetraků je jedina jednotka co rucní klima má,dal to jde jen pres snmac tlaku na trubce,snimac vnejsí teploty a signal 1 stupne vetraku topení v aute. Bejvá vytavana ta pojistka na baterce ta 30A, nebo Ko spojka kompresoru,jednotka vetraku taky obcas odejde. Jinak ta jednotka vetraku se 4 Golfa nejni stejná! Sepni tu spojku kabelem na tvrdo jestli vubec sepne, pokud budes mít ostatní v poradku tak by se meli vetraky pustit samy. A ten stekr na cidle, co je na tej trubce od klimi,tak mas 4 polovej,nebo trojpolovej? Kulatej nebo hranatej. Taky by to chtelo zjistit napajení toho cidla.Mira250f píše:tak tim snimacem to taky neni...
kompresor je na aute novej a kdyz pustim do toho zelenyho dratu jak vede do kompresoru proud tak kompresor i vetraky sepnou,a ten snimac na trubce mam tripolovej a proud do nej jde... a proud mi do vsech pojistek na baterce jde...Zdeněk M píše:Tož, jednotka vetraků je jedina jednotka co rucní klima má,dal to jde jen pres snmac tlaku na trubce,snimac vnejsí teploty a signal 1 stupne vetraku topení v aute. Bejvá vytavana ta pojistka na baterce ta 30A, nebo Ko spojka kompresoru,jednotka vetraku taky obcas odejde. Jinak ta jednotka vetraku se 4 Golfa nejni stejná! Sepni tu spojku kabelem na tvrdo jestli vubec sepne, pokud budes mít ostatní v poradku tak by se meli vetraky pustit samy. A ten stekr na cidle, co je na tej trubce od klimi,tak mas 4 polovej,nebo trojpolovej? Kulatej nebo hranatej. Taky by to chtelo zjistit napajení toho cidla.Mira250f píše:tak tim snimacem to taky neni...
No pokud ti jde proud i do jednoho steh tri pinu na tom cidle,tak bud ten snimac keca, nebo je ta jednotka vetraku vadna. Ty jednotky vetraku nejsou zamený,jsou asi tri druhy, pokud mas ten snimac s kulatym stekrem a trema dratama,tak ta klimatizace ma diagnostiku a tlak chladiva se zobrazí ve vagu, proste se ten senzor kontroluje diagnostkou,dava presnej napetovej impuls o tlaku v okruhu. Dal bejvaj dva druhy kompresoru,jeden ma spojku,druhej ne, beží furt, tlak řidí ventil v kompresoru. Už se stalo,že si koupil chlap octu v bazaru a porad se resila nefunkcní klima,na konec tam byl kompresor bez spojky, proto to neslo. Este se koknu do schema,jestli to nema jednotku klimatizace, ctyr dratovej senzor ji nemá, ta funguje jen pres ten snimac a jednotku vetraku. Tendle tip si nepamatuju,jestli je jen jina ta jednotka vetraku,nebo to ma vlastní jednotku. jakej to je rok tej octy, a typ motoru.Mira250f píše:kompresor je na aute novej a kdyz pustim do toho zelenyho dratu jak vede do kompresoru proud tak kompresor i vetraky sepnou,a ten snimac na trubce mam tripolovej a proud do nej jde... a proud mi do vsech pojistek na baterce jde...Zdeněk M píše:Tož, jednotka vetraků je jedina jednotka co rucní klima má,dal to jde jen pres snmac tlaku na trubce,snimac vnejsí teploty a signal 1 stupne vetraku topení v aute. Bejvá vytavana ta pojistka na baterce ta 30A, nebo Ko spojka kompresoru,jednotka vetraku taky obcas odejde. Jinak ta jednotka vetraku se 4 Golfa nejni stejná! Sepni tu spojku kabelem na tvrdo jestli vubec sepne, pokud budes mít ostatní v poradku tak by se meli vetraky pustit samy. A ten stekr na cidle, co je na tej trubce od klimi,tak mas 4 polovej,nebo trojpolovej? Kulatej nebo hranatej. Taky by to chtelo zjistit napajení toho cidla.Mira250f píše:tak tim snimacem to taky neni...
Je to motor ASV a rok myslim 2002...Zdeněk M píše:No pokud ti jde proud i do jednoho steh tri pinu na tom cidle,tak bud ten snimac keca, nebo je ta jednotka vetraku vadna. Ty jednotky vetraku nejsou zamený,jsou asi tri druhy, pokud mas ten snimac s kulatym stekrem a trema dratama,tak ta klimatizace ma diagnostiku a tlak chladiva se zobrazí ve vagu, proste se ten senzor kontroluje diagnostkou,dava presnej napetovej impuls o tlaku v okruhu. Dal bejvaj dva druhy kompresoru,jeden ma spojku,druhej ne, beží furt, tlak řidí ventil v kompresoru. Už se stalo,že si koupil chlap octu v bazaru a porad se resila nefunkcní klima,na konec tam byl kompresor bez spojky, proto to neslo. Este se koknu do schema,jestli to nema jednotku klimatizace, ctyr dratovej senzor ji nemá, ta funguje jen pres ten snimac a jednotku vetraku. Tendle tip si nepamatuju,jestli je jen jina ta jednotka vetraku,nebo to ma vlastní jednotku. jakej to je rok tej octy, a typ motoru.Mira250f píše:kompresor je na aute novej a kdyz pustim do toho zelenyho dratu jak vede do kompresoru proud tak kompresor i vetraky sepnou,a ten snimac na trubce mam tripolovej a proud do nej jde... a proud mi do vsech pojistek na baterce jde...Zdeněk M píše: Tož, jednotka vetraků je jedina jednotka co rucní klima má,dal to jde jen pres snmac tlaku na trubce,snimac vnejsí teploty a signal 1 stupne vetraku topení v aute. Bejvá vytavana ta pojistka na baterce ta 30A, nebo Ko spojka kompresoru,jednotka vetraku taky obcas odejde. Jinak ta jednotka vetraku se 4 Golfa nejni stejná! Sepni tu spojku kabelem na tvrdo jestli vubec sepne, pokud budes mít ostatní v poradku tak by se meli vetraky pustit samy. A ten stekr na cidle, co je na tej trubce od klimi,tak mas 4 polovej,nebo trojpolovej? Kulatej nebo hranatej. Taky by to chtelo zjistit napajení toho cidla.