1,9tdi 1Z 66kw - rozjede se, potom se dusí a pak zase jede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:Neni v nadrži žadnej saci a vytlačnej ventil. Sitko v nadrži jsi už vyčistil?
já nikdy v nádrži kokta TDi nebyl jen fábka SDi a když mrknu do knížky vidím ten samý sací koš takže když odpojíš hadičku u filtru celá dávka nafty od nádrže k filtru ti spadne do nádrže :?

několikrát jsem měnil palivový filtr na tdi kokta ale nikdy jsem si nevšiml že bych tahal vyduch od nádrže k paliváku
dík miloš
honzhanz
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 05 črc 2009, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzhanz »

Obi píše:si neřek,že ti kape nafta z čerpadla,tam to nejspíš i přisává vzduch
jo to me prave tak napadlo ... ale predtim to nikde nekapalo nebo jsem si toho nevsim...az ted jak to prestalo startovat uplne tak po startovani to odkapava... zkusim najit to sitko a zkusim i s tim jinym cerpadlem a hadickou jestli to bude brat bublinky nebo ne... pak by bylo jasny to cerpadlo
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To slovacek: nafta spadne jen ta co je výš než hladina nafty v nádrži.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33811
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:To slovacek: nafta spadne jen ta co je výš než hladina nafty v nádrži.
no a to máš pomalu čtyři metry od filtru k nádrži, třeba u SDi ne tam máš ventil v deklu na nádrži se divím že není i u kokty miloš
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To vozíš filtr na nějake tyčce nad autem že ho maš 4m vysoko? Ja ho mam asi jen pol metru nad nadrží. takže při vyměně spadne jen nepatrny zanedbatelny množství a kvuli tomu není duvod tam davat nějakej ventil,jen by to zbytečně přiškrcovalo prutok nafty.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
honzhanz
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 05 črc 2009, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzhanz »

tak najednou auto chytlo, nafta nekape ale cerpadlo je zespoda od nafty (i kdyz jsem to oplachoval) ale neni videt odkud presne... myslim ze je to v tehle mistech...v nejakym tom spoji
Obrázek
Obrázek
Obrázek[/img]
honzhanz
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 05 črc 2009, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzhanz »

tak dalsi zjisteni... dneska na to koukal kamos a porad auto ne a ne chytit... tak zkusil jeste prohodit privodni hadicky k palivovymu filtru a chytlo to hned...a jelo pekne... jenze na 100%vim ze jsem to neprohodil a jedine ze by predchozi majitel, ale to je zas divny ze to predtim jelo... tak mam nejaky podezreni na nejakou pricpanou hadicku nebo tak neco

nema nekdo nejaky schema jak to vypada v nadrzi? jako kde konci ta vraceci a kde nasavaci hadicka/trubicka? mam totiz nadrz skoro plnou takze tam po vyndani plovaku vidim prd... teda jen naftu - takze asi mi nezbyva nez sehnat neco kam ji odcerpat, zkontrolovat nejak ty trubicky a pak zase nalit zpet

takze poznatky jsou z toho - mam skoro plnou bandu, palivomer ukazuje spatne
chtel jsem do jedny z tech hadicek fouknout a koukat v nadrzi od ktery to jde ale vidim prd takze asi nafta ven..
jo a da se nejak pretesnit na tom cerpadlu to cidlo nebo co to je jak od nej jdou dratky?

jeste upresneni kuli ty nadrzi - jedna se o audi 80 B4 cabrio

díky
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Hadičky končí přece v tom plovaku.Máš ucpanej sací koš v nadrži už jsem ti to psal jednou
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
honzhanz
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 05 črc 2009, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzhanz »

tuner píše:Hadičky končí přece v tom plovaku.Máš ucpanej sací koš v nadrži už jsem ti to psal jednou
dnes jsem vyndal nadrz, akorat jsem ji zapomel vyfotit, hadicky tam vedou zsepod a plovak je tam nahore, ucpanej saci kos je sice moznost ale vubecnetusim jak se na nej dostat protoze ta nadrz je jeden kus a diru do ni delat nehodlam.
poznatek je ze jak tam vedou zespod ty 2 hadicky tak jedna je silnejsi a jedna je slabsi, tu silnejsi profouknu ale i jakoby nasaju, tu slabsi jen profouknu jakoby dovnitr do nadrze ale zpet uz nenasaju pze to nejde... pak tam je jeste jedna nejslabsi trubicka plastova co vede nekam nahoru do nadrze (nejspis nejaky odvetrani) a pak vsechny 3 hadicky prechazej na trubicky, ktery maj stejnou tloustku a vedou dopredu vsechny vedle sebe.
normalne bych rek ze nejakej doveda predemnou prehodil privod a tu vraceci hadicku pred palivakem, ale to si pak nedovedu vysvetlit jak jsem na tom moh teda najet 600km
posledni pokus pred vymenou bylo ze se pred palivakem ty hadicky prohodil a ono to jelo naprosto v poradku
Obi
Přispěvovatel
Příspěvky: 496
Registrován: 12 lis 2007, 13:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Obi »

K sacímu koši se dostaneš pod zadníma sedačkama nebo v kufru,je tam černý kulatý víčko a pod ním vyšroubuješ sací koš s plovákem.Přívodní hadička je většího průměru než vracečka,pod autem je 8mm přívod a 6mm vracečka.
Audi 80 1,9tdi 81kw-ABT
honzhanz
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 05 črc 2009, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od honzhanz »

tak vse vypada na prehozeny hadicky a ted jezdi. jinak do nadrze jsem se nedostal ackoliv jsem ji mel celou venku, asi je to dan za to ze to ma platenou strechu.

jeste bych chtel poprosit, nema nekdo popis relatek ktery k cemu je na audi 80 1.9tdi cabrio, motor 1Z

dnes jsem meril relatka a dve mi prisly spatny.. jedno ma na sobe cislo 204, druhy 213... nevite nekdo?

diky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“