Tak to asi nebude chyba katika. Bez neho ma turbo rychlejsi nabeh. To ze je viacej pocut turbo a viacej to smrdi s tym suhlasim. Ale spotreba sa znizila cca pol litra. Pocity nad 4 tis. su así len pocity,pretoze pri takych otackach ti pada vykon,nakolko na turbe pada tlak.nogis píše:Dal jsem místo něj trubku pozoruju následující. Jde víc slyšet turbo, smrdí to jak starej náklaďák, rozdíl ve výkonu nepozorovatelný, pocitově ale hůř táhne nad 4tis.ot., spotřeba šla při stejné jízdě o cca 0,5l nahoru. Takže příště do toho půjdu zas...![]()
Katalyzátor
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
aky to mas rok vyroby. Nema to uz nahodou rizeny katalizator?nogis píše:Tak v čem je chyba? Jedině v katu. Jinak k těm pocitům, před tím to ve 4tis. ještě znovu citelně zatáhlo, teď už jen klesá výkon. Je to přesně od chvíle co jsem ho vyndal. Prostě jsem asi čekal nějaké zlepšení a ono se nic nekonalo.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Tak především - žádný PD motor od koncernu VW nemá řízený KAT. Lambda sondu v žádném výfuku motoru PD opravdu nenajdeš
.
Navíc pokud pozoruje změnu chování motoru právě od okamžiku, kdy KAT vyndal, může být příčina opravdu v tom, že výfukové plyny špatně proudí.
To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.

Navíc pokud pozoruje změnu chování motoru právě od okamžiku, kdy KAT vyndal, může být příčina opravdu v tom, že výfukové plyny špatně proudí.
To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kat venku, jak pise kolega nesmrdi to uz nakysle, ale jak starej nakladek! kourivost zustala stejna, vic hvizda turbo (slysim jak na volnobeh, tak pri zhaseni motoru), auto jde paradne vodspoda a do otacek.
takze kat jen OFF!!!
takze kat jen OFF!!!
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip

no to už mi tak smrdí, ale nevim jestli to už je vykuchaný nebo ne rozdělám to a uvidimroti píše:kat venku, jak pise kolega nesmrdi to uz nakysle, ale jak starej nakladek! kourivost zustala stejna, vic hvizda turbo (slysim jak na volnobeh, tak pri zhaseni motoru), auto jde paradne vodspoda a do otacek.
takze kat jen OFF!!!
já ho vyndal, nahradil trubkou stejného průměru jako zbytek výfuku, oba tlumiče mám v náhradách jen absorbéry (bez přepážek). Tlačím kolem 1,6baru. a pocity? Smrad jak avie, trochu to za autem syčí, na výkonu jsem nepoznal absolutně nic, náběh turba stejný. Spotřeba úplně stejná.
Takže pujde zpět,sice po 300 tis už není jak zamlada, ale smrad bez katu je strašnej. Nevim nechci nikomu brát jeho pocity, ale věřím, že ve většině případů je to placebo pocit.....
Takže pujde zpět,sice po 300 tis už není jak zamlada, ale smrad bez katu je strašnej. Nevim nechci nikomu brát jeho pocity, ale věřím, že ve většině případů je to placebo pocit.....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Průměr je shodný, použil jsem trubku ze stejného výfuku. Myslím, že pokud je kat v pohodě, tak jeho vyndáním toho člověk moc nezíská.Marek77 píše: To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Taky si myslím. Navíc odstranění KATu je v rozporu se zákonem a škodí to všemu okolo. Vzhledem k tomu, že se mi na světě líbí a nepotřebuju se nechat wotravovat vlastním smradem z vlastního motoru, KAT mi na autě určitě zůstane.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
myslím si to samé, asi na brzdě by třeba nějaký drobný rozdíl měřitelný byl, ale poznat to ihned na jízdě při výkonech do 180 PS - podle mě nemožný. Ale třeba se každý auto chová jinak, nevim. Samo předpokládám, že kat je průchozí a čistej. Neměl by někdo graf výkonu s katem a bez? docela by mě to zajímalonogis píše:Průměr je shodný, použil jsem trubku ze stejného výfuku. Myslím, že pokud je kat v pohodě, tak jeho vyndáním toho člověk moc nezíská.Marek77 píše: To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


dd
jednoznacne kat offf neni ocom
Golf 3 TDI 66kw, trysky p5O2, 12mm hlava,kat off,egr.off, IC vacsi, turbo gt 1749 Va, sanie PD 130, jednohmota pritlacak VR6, Vyfuk 55mm, soft by Drapek,
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft
seat leon top sport arl 150 hp, vc turbo + soft
Skoda octavia 4x4 combi Gt1749 VB +AL + soft