VW SHARAN-žhavení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

arlie píše:
slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného ;)
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?

co klapne neklapne startuj jak chceš

ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

slovacek.milos píše:
arlie píše:
slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného ;)
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?

co klapne neklapne startuj jak chceš

ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata ;)
Miloši, my se potkáváme nějak často :D. To je náhoda :). Jde o to, že mi na voltmetru palubky klesne při žhavení napětí a jak odcvakne relé, tak to jde na 12V. Mohu teda nastartovat, když je velký odběr při žhavení?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tomě zatahuješ do tématu jak se odrazit a přistát na měsící,


já ti jen píšu o tom na co je kontrolka žhavení , pokud zhasne je to signál k pořátku startu, že následně nechytne motor to je na dlouhé zimní večery



;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

slovacek.milos píše:tomě zatahuješ do tématu jak se odrazit a přistát na měsící,


já ti jen píšu o tom na co je kontrolka žhavení , pokud zhasne je to signál k pořátku startu, že následně nechytne motor to je na dlouhé zimní večery



;)
Zítra to takhle zkusím. Řeším to, protože jsem dneska asi 4x během hodiny žhavil ale nestartoval jsem motor. No a samozřejmě byla vytlučená baterka :)
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vytlučená motor nenatluče ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

slovacek.milos píše:vytlučená motor nenatluče ;)
Psal jsem nestartoval motor ne, nenastartoval. Potřeboval jsem jen zapnout couvačky kvůli senzorům. No a jak jsem zapínal klíček, tak to porád žhavilo a žhavilo až jsem ji vybil. Jak nejjednodušeji vypnout žhavení, když nechci startovat ale jen zapnout elektriku? Vyndat pojistku třeba?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid,

staneš se vládcem svého startu ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

slovacek.milos píše:nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid,

staneš se vládcem svého startu ;)
Jeee, tady zas někdo sranduje :D.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

proč si mula startuje za tebe řj motoru máš zkušenosti a pět pohromadě startuješ si sám :)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou

ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou

ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky :D
Už to tak vypadá, že půjde nová. Uvidím kolik mrazu zvládne. Loni v zimě při -15 nechtěla naskočit, ale to jsem k tomu měl ještě rozhozenej předvstřik. Není tu někdo na foru přes baterky?. Solidní ceny a kvalitka.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33636
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou

ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky :D
mi dával nedávno jeden auto elektrikář školení že koktávka žhaví až při mínus pěti
tak od mínus pěti do šedesáti žhaviče nepotřebuješ dobrý co (crazy)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“