slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?
co klapne neklapne startuj jak chceš
ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata
Miloši, my se potkáváme nějak často . To je náhoda . Jde o to, že mi na voltmetru palubky klesne při žhavení napětí a jak odcvakne relé, tak to jde na 12V. Mohu teda nastartovat, když je velký odběr při žhavení?
Psal jsem nestartoval motor ne, nenastartoval. Potřeboval jsem jen zapnout couvačky kvůli senzorům. No a jak jsem zapínal klíček, tak to porád žhavilo a žhavilo až jsem ji vybil. Jak nejjednodušeji vypnout žhavení, když nechci startovat ale jen zapnout elektriku? Vyndat pojistku třeba?
nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid,
slovacek.milos píše:nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid,
pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou
ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou
ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky
Už to tak vypadá, že půjde nová. Uvidím kolik mrazu zvládne. Loni v zimě při -15 nechtěla naskočit, ale to jsem k tomu měl ještě rozhozenej předvstřik. Není tu někdo na foru přes baterky?. Solidní ceny a kvalitka.
MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou
ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky
mi dával nedávno jeden auto elektrikář školení že koktávka žhaví až při mínus pěti
tak od mínus pěti do šedesáti žhaviče nepotřebuješ dobrý co