Stránka 2 z 2
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 18:32
				od slovacek.milos
				arlie píše:slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného  

 
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?
 
co klapne neklapne startuj jak chceš
 ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata 

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 18:37
				od arlie
				slovacek.milos píše:arlie píše:slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného  

 
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?
 
co klapne neklapne startuj jak chceš
 ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata 

 
Miloši, my se potkáváme nějak často 

. To je náhoda 

. Jde o to, že mi na voltmetru palubky klesne při žhavení napětí a jak odcvakne relé, tak to jde na 12V. Mohu teda nastartovat, když je velký odběr při žhavení?
 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 18:46
				od slovacek.milos
				tomě zatahuješ do tématu jak se odrazit a přistát na měsící, 
já ti jen píšu o tom na co je kontrolka žhavení , pokud zhasne je to  signál k pořátku startu, že  následně nechytne motor to je na dlouhé zimní večery 
 

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 18:50
				od arlie
				slovacek.milos píše:tomě zatahuješ do tématu jak se odrazit a přistát na měsící, 
já ti jen píšu o tom na co je kontrolka žhavení , pokud zhasne je to  signál k pořátku startu, že  následně nechytne motor to je na dlouhé zimní večery 
 

 
Zítra to takhle zkusím. Řeším to, protože jsem dneska asi 4x během hodiny žhavil ale nestartoval jsem motor. No a samozřejmě byla vytlučená baterka 

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 18:55
				od slovacek.milos
				vytlučená motor nenatluče  

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 18:59
				od arlie
				slovacek.milos píše:vytlučená motor nenatluče  

 
Psal jsem nestartoval motor ne, nenastartoval. Potřeboval jsem jen zapnout couvačky kvůli senzorům. No a jak jsem zapínal klíček, tak to porád žhavilo a žhavilo až jsem ji vybil. Jak nejjednodušeji vypnout žhavení, když nechci startovat ale jen zapnout elektriku? Vyndat pojistku třeba?
 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 19:07
				od slovacek.milos
				nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid, 
staneš se vládcem svého startu  

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 19:13
				od arlie
				slovacek.milos píše:nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid, 
staneš se vládcem svého startu  

 
Jeee, tady zas někdo sranduje 

.
 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 19:18
				od slovacek.milos
				proč si mula startuje za tebe řj motoru máš zkušenosti a pět pohromadě startuješ si sám   

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 20:49
				od MirekX
				pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou
ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky 

 
			
					
				
				Napsal: 22 říj 2011, 20:52
				od arlie
				MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou
ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky 

 
Už to tak vypadá, že půjde nová. Uvidím kolik mrazu zvládne. Loni v zimě při -15 nechtěla naskočit, ale to jsem k tomu měl ještě rozhozenej předvstřik. Není tu někdo na foru přes baterky?. Solidní ceny a kvalitka.
 
			
					
				
				Napsal: 23 říj 2011, 10:21
				od slovacek.milos
				MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou
ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky 

 
mi dával nedávno jeden auto elektrikář školení že koktávka žhaví až při mínus pěti 
tak od mínus pěti do šedesáti žhaviče nepotřebuješ dobrý co  
