Stránka 2 z 2

Napsal: 22 říj 2011, 18:32
od slovacek.milos
arlie píše:
slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného ;)
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?

co klapne neklapne startuj jak chceš

ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata ;)

Napsal: 22 říj 2011, 18:37
od arlie
slovacek.milos píše:
arlie píše:
slovacek.milos píše:jak ti píše mirek zhasne kontrolka a to je signál k počátku startu se žhavením to nemá nic společného ;)
takže jak zhasne můžu startovat? ikdyž mi ještě neklaplo relé?

co klapne neklapne startuj jak chceš

ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu jestli je pravdivý to je další debata ;)
Miloši, my se potkáváme nějak často :D. To je náhoda :). Jde o to, že mi na voltmetru palubky klesne při žhavení napětí a jak odcvakne relé, tak to jde na 12V. Mohu teda nastartovat, když je velký odběr při žhavení?

Napsal: 22 říj 2011, 18:46
od slovacek.milos
tomě zatahuješ do tématu jak se odrazit a přistát na měsící,


já ti jen píšu o tom na co je kontrolka žhavení , pokud zhasne je to signál k pořátku startu, že následně nechytne motor to je na dlouhé zimní večery



;)

Napsal: 22 říj 2011, 18:50
od arlie
slovacek.milos píše:tomě zatahuješ do tématu jak se odrazit a přistát na měsící,


já ti jen píšu o tom na co je kontrolka žhavení , pokud zhasne je to signál k pořátku startu, že následně nechytne motor to je na dlouhé zimní večery



;)
Zítra to takhle zkusím. Řeším to, protože jsem dneska asi 4x během hodiny žhavil ale nestartoval jsem motor. No a samozřejmě byla vytlučená baterka :)

Napsal: 22 říj 2011, 18:55
od slovacek.milos
vytlučená motor nenatluče ;)

Napsal: 22 říj 2011, 18:59
od arlie
slovacek.milos píše:vytlučená motor nenatluče ;)
Psal jsem nestartoval motor ne, nenastartoval. Potřeboval jsem jen zapnout couvačky kvůli senzorům. No a jak jsem zapínal klíček, tak to porád žhavilo a žhavilo až jsem ji vybil. Jak nejjednodušeji vypnout žhavení, když nechci startovat ale jen zapnout elektriku? Vyndat pojistku třeba?

Napsal: 22 říj 2011, 19:07
od slovacek.milos
nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid,

staneš se vládcem svého startu ;)

Napsal: 22 říj 2011, 19:13
od arlie
slovacek.milos píše:nebo zkus předělat žhavení jak to bylo za pravěku, na tlačítko a žhav si podle potřeby co motoru chutná, tlačítko koupíš v obchodě avia,TK, kus drátu a máš klid,

staneš se vládcem svého startu ;)
Jeee, tady zas někdo sranduje :D.

Napsal: 22 říj 2011, 19:18
od slovacek.milos
proč si mula startuje za tebe řj motoru máš zkušenosti a pět pohromadě startuješ si sám :)

Napsal: 22 říj 2011, 20:49
od MirekX
pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou

ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky :D

Napsal: 22 říj 2011, 20:52
od arlie
MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou

ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky :D
Už to tak vypadá, že půjde nová. Uvidím kolik mrazu zvládne. Loni v zimě při -15 nechtěla naskočit, ale to jsem k tomu měl ještě rozhozenej předvstřik. Není tu někdo na foru přes baterky?. Solidní ceny a kvalitka.

Napsal: 23 říj 2011, 10:21
od slovacek.milos
MirekX píše:pokud jsi 3x zapnul klíček a měl prázdnou baterku tak kup novou

ty dnešní auta nejde pochopit, žhaví i když nesvítí spirála, nežhaví i když svítí, teploměr ukazuje páníškovi 90 a ona to není pravda, u benzínu otevřeš dveře a pustí se čerpadlo v nádrži
Máš 2 možnosti - buď o tom nebudeš přemýšlet a nebo všechno vyškubat a udělat na tlačítka a vlastní kontrolky :D
mi dával nedávno jeden auto elektrikář školení že koktávka žhaví až při mínus pěti
tak od mínus pěti do šedesáti žhaviče nepotřebuješ dobrý co (crazy)