Stránka 2 z 3

Napsal: 12 zář 2009, 12:28
od supermuf0090
enemy píše:
majkl1 píše:
enemy píše:vie mi niekto povedat ci ide isto vymenit ta na pevno za volnobezku???
Ale musí ti sedět v ose řemenu. Jsou volnoběžky, které vypadají naprosto stejně, ale jednu nasadíš o 2-3mm blíž k altíku než druhou a pak ti to bude dělat bordel. :roll:
Pises podla vlastnych skusenosti ??lebo ako citam mas ten isty motor .a ak si to menil tak daj cislo co tam sedi naisto
jestli mas BOSH , tak je na ni cislo dílu a neni ji problem koupit třeba v elitu nebo intercars

Napsal: 12 zář 2009, 13:18
od majkl1
Jenže on nemá volnoběžku. Chce si jí tam dodělat (aspoň to tak vyznělo). Takže bude těžko zjišťovat číslo.
Jinak je jasný, že nejlepší je volnoběžku sundat, opsat její číslo (pokud se tam nedá dostat třeba zrcátkem) a dle čísla obědnat. Pak se chyba nestane. :roll:

Napsal: 12 zář 2009, 16:08
od enemy
majkl1 píše:Jenže on nemá volnoběžku. Chce si jí tam dodělat (aspoň to tak vyznělo). Takže bude těžko zjišťovat číslo.
Jinak je jasný, že nejlepší je volnoběžku sundat, opsat její číslo (pokud se tam nedá dostat třeba zrcátkem) a dle čísla obědnat. Pak se chyba nestane. :roll:
NO presne nemam ju tam a chcem ju tam dorobit

Napsal: 15 zář 2009, 12:19
od stanley.hl
Možná by bylo dobré zkontrolovat řemenici na klice, jestli není uvolněná nebo vadná. Někdy se uvolní středový šroub a potom odejdou rozvody s následky, které si každý umí představit.

Napsal: 15 zář 2009, 20:47
od bobG3
Mám AFN bez volnoběžky, Měl jsem stejný problém, koupil jsem nový tlumič kmitů (kdo dává neoriginal, musí si dát pozor na kablík od ventilu regulace předvstřiku, neoriginál má pohyblivou část, která způsoví rozlámání drátů vibracemi - neoriginál je trochu větší a často se dotýká kablíku) , ložiska musí být OK (já je musel vyměnit). Bylo to o hodně lepší, ale pořád nic moc. Pak mi kamarád poradil vyměnit řemen - že je ztvrdlý . Moc se mi do toho nechtělo, ale po výměně 2 roky OK, teď to začíná zase kmitat. Ve spojení s volnoběžkou by to ale vydrželo údajně mnohem víc.

Napsal: 17 zář 2009, 12:19
od forgacl
Ahoj, mam podobny problem na Superbe 96kW, vymenene : Obidva remene, vodiaca kladka a napinacia kladka. Pri otackach O.K. no volnobech, ked je motor teply, brutal. Pri pootoceni volantom to az praska bojim sa ci to nie je servom. Opravu mi realizovali v chorvatsko na dovolenke ked sa to tam dokaslalo. Poradte

Napsal: 17 zář 2009, 17:42
od Zdeněk M
forgacl píše:Ahoj, mam podobny problem na Superbe 96kW, vymenene : Obidva remene, vodiaca kladka a napinacia kladka. Pri otackach O.K. no volnobech, ked je motor teply, brutal. Pri pootoceni volantom to az praska bojim sa ci to nie je servom. Opravu mi realizovali v chorvatsko na dovolenke ked sa to tam dokaslalo. Poradte
Budes mít ko volnobežku na altiku, treba k tomu i napinak řemene altíku, volnoběžka stojí 2000-2800kc podle výrobce a napinak kolem 3000kc.

Napsal: 17 zář 2009, 17:58
od majkl1

Napsal: 18 zář 2009, 12:40
od enemy
Takze isla tam ta volnobezka bez vacsich problemov a teraz sa ten remen uz ani nehne ( nemam tusaka co tam robila ta pevna volovina predtym)

Napsal: 05 dub 2010, 21:54
od Lucinka
Ahoj, mě na Alhambře ráno popískává řemen a docela dost vybruje, po cca 2 minutách to přestane. Měnil jsem řemen,napínák,vodící kladku, nakonec jsem ještě nechal dělat repas altíku. Koukal jsem , že volnoběžku nemám, je tam ta pevná hloupost. Jen nevím kterou bych měl koupit.Altík mám BOSH 028 903 025 s (120A), myslíte, že bych tam mohl narazit tuhle? http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=162528
Dík za radu.

Napsal: 06 dub 2010, 14:14
od malim9am
enem> ... mohl bys prosim sem napsat jake cislo altiku jsi tam mel, ze na nem byla ta pevna remenice ... a jake cislo volnobezky tam pasovalo .. ?

.. myslim, ze i cele vlakno bude mit vetsi informacni hodnotu .. . diky :)

Napsal: 06 dub 2010, 14:20
od midnight_man
tiez som videl 2 druhy volnobežiek k mojmu Altiku pre AGR, idem to menit...asi sa zameriam na hlbku tych zavitov! To moze narobit peknú paseku ked sa to o 2mm posunie, a keď človek nevie čo hladat..ani si to nevsimne

Napsal: 06 dub 2010, 14:24
od pitrsss
já jsem si taky nechával dodělat volnoběžku na altík kde před tím nebyla,dotyčnej vzal flexu ,trochu ojel hřídel na altíku našrouboval volnoběžku a jel jsem domu

Napsal: 07 dub 2010, 12:06
od malim9am
pitrsss > .. hm .. tak to je docela drsnak .. :D

Napsal: 07 dub 2010, 12:10
od pitrsss
malim9am píše:pitrsss > .. hm .. tak to je docela drsnak .. :D
no lepší než schánět jiný altík nebo ho vyndavat kvůli soustružení,celkem čistá práce ,bylo hotovo za 5min,dával mi tam volnoběžku origo ze sharana,protože origo na g3 stála o 1000kč víc,pro díly jezdí do německa tak mě to vyšlo na 2000kč i s výměnou