Váha vzduchu - pevná hodnota
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
No tak to sam urcite nezvladu, v tom Beetlu je problem i vymenit zarovku, natoz pak vytahnout turbo
Nasel jsem jen turbopower.cz co jsou relativne blizko, ale nevim jestli to i vytahuji z aut a nebo jim je to nutny dovest vytazeny. Nejsou nejake reference na nekoho z blizsiho okoli Hradce Kralove kdo to umi/dela v rozumnych financnich mezich?

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Tak jsem vyměnil váhu a chová se to trošku líp - nicméně to pořád asi nebude ono. Turbo je údajně v pořádku, při testu akčních členů se natáčí a nikde nezadrhává... Přikládám log - je to normální? Aneb co je u 66 ALH normální? Jak by to mělo vypadat prosím? Moc díky
http://leteckaposta.cz/494491326 - LOG s novou váhou
http://leteckaposta.cz/494491326 - LOG s novou váhou
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
regulace turba ti vázne, okolo 2300 je špička více než 0,3 přes požadavek, pak se konečně regulace projeví a zas to moc padne dolů a tak to osciluje pod požadavkem. Váha to hezky kopíruje, jde dolů až na cca 600, to nemůže dobře jet. Musíš to turbo rozhejbat jak ti i druzí radí, tady nic dál nevyšpekuluješ...Může sem prosím někdo hodit log jak by to mělo vypadat správně? Moc díky
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
před hodinou byl u mě, udělali jsem logy ze kterých je to vidět velmi dobře, podle regulačního pochodu je vidět jak turbo složitě a zatuhle reguluje, tím pádem i dlouho. Nic jiného než turbo ven a vyčistit se dělat nedá. Jenže je to New Beetle:-( místo tam není ani na strčení ruky vrchem, zespodu pochybuju že by to šlo lépe:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Ty logy jsou tady:
http://leteckaposta.cz/716166238
Jsou tam všechny tři - jeden se starou váhou, jeden s novou váhou a vsechny_udaje.csv, kde jsou kanaly 3,10,11 dneska...
Už jsem napsal Andremu, snad to nějak zvládne(me) a pak se uvidí?
http://leteckaposta.cz/716166238
Jsou tam všechny tři - jeden se starou váhou, jeden s novou váhou a vsechny_udaje.csv, kde jsou kanaly 3,10,11 dneska...
Už jsem napsal Andremu, snad to nějak zvládne(me) a pak se uvidí?

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 36
- Registrován: 13 zář 2009, 15:54
- Bydliště: Východní čechy
Tak díky Andremu samozřejmě vše v pořádku, vyndáno turbo, zadrhávala regulace, opraveno, vyčištěno a zaslepen EGR ventil. Cena luxusní, přístup taky - tudíž mohu jen a pouze všem doporučit... Autočíko teď jede jak nový... Takže teď už jen ty trysky (Powerplus 520? nebo doporučíte něco jinýho?) a drobná SW úprava, 100KW mi tam bude stačit...
BTW: I nová váha dává miň než by měla, ale prý to může být způsobeno stylem jízdy doposud a zapr... motorem, takže - honit, vytáčet alespoň občas a ono to prý odlítá
BTW: I nová váha dává miň než by měla, ale prý to může být způsobeno stylem jízdy doposud a zapr... motorem, takže - honit, vytáčet alespoň občas a ono to prý odlítá
