Váha vzduchu - pevná hodnota

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

naco by si menil turbo? Staci ho vycistit! Ked bude vycistene, naloguj to este raz a potom zhodnotime na 100% tu vahu, ok?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

No tak to sam urcite nezvladu, v tom Beetlu je problem i vymenit zarovku, natoz pak vytahnout turbo :-( Nasel jsem jen turbopower.cz co jsou relativne blizko, ale nevim jestli to i vytahuji z aut a nebo jim je to nutny dovest vytazeny. Nejsou nejake reference na nekoho z blizsiho okoli Hradce Kralove kdo to umi/dela v rozumnych financnich mezich?
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

Tak jsem vyměnil váhu a chová se to trošku líp - nicméně to pořád asi nebude ono. Turbo je údajně v pořádku, při testu akčních členů se natáčí a nikde nezadrhává... Přikládám log - je to normální? Aneb co je u 66 ALH normální? Jak by to mělo vypadat prosím? Moc díky
http://leteckaposta.cz/494491326 - LOG s novou váhou
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Vaha dava o nieco viac ako ta stara, cize mala by uz byt ok. To turbo nie je ani zdaleka v poriadku.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

Může sem prosím někdo hodit log jak by to mělo vypadat správně? Moc díky
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

od kud přesně jsi?
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

misa.89 píše:od kud přesně jsi?
Hradec Králové :-(
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Může sem prosím někdo hodit log jak by to mělo vypadat správně? Moc díky
regulace turba ti vázne, okolo 2300 je špička více než 0,3 přes požadavek, pak se konečně regulace projeví a zas to moc padne dolů a tak to osciluje pod požadavkem. Váha to hezky kopíruje, jde dolů až na cca 600, to nemůže dobře jet. Musíš to turbo rozhejbat jak ti i druzí radí, tady nic dál nevyšpekuluješ...
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

před hodinou byl u mě, udělali jsem logy ze kterých je to vidět velmi dobře, podle regulačního pochodu je vidět jak turbo složitě a zatuhle reguluje, tím pádem i dlouho. Nic jiného než turbo ven a vyčistit se dělat nedá. Jenže je to New Beetle:-( místo tam není ani na strčení ruky vrchem, zespodu pochybuju že by to šlo lépe:-(
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

Ty logy jsou tady:
http://leteckaposta.cz/716166238

Jsou tam všechny tři - jeden se starou váhou, jeden s novou váhou a vsechny_udaje.csv, kde jsou kanaly 3,10,11 dneska...

Už jsem napsal Andremu, snad to nějak zvládne(me) a pak se uvidí? (hm)
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Andre to da do poradecku :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

taky si myslim, že levou zadní;-)
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
Killingman
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 13 zář 2009, 15:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Východní čechy

Příspěvek od Killingman »

Tak díky Andremu samozřejmě vše v pořádku, vyndáno turbo, zadrhávala regulace, opraveno, vyčištěno a zaslepen EGR ventil. Cena luxusní, přístup taky - tudíž mohu jen a pouze všem doporučit... Autočíko teď jede jak nový... Takže teď už jen ty trysky (Powerplus 520? nebo doporučíte něco jinýho?) a drobná SW úprava, 100KW mi tam bude stačit...

BTW: I nová váha dává miň než by měla, ale prý to může být způsobeno stylem jízdy doposud a zapr... motorem, takže - honit, vytáčet alespoň občas a ono to prý odlítá :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“