p806-C evasion-F ulisse 1,9td
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Mě osobně motory PSA zklamaly, tedy spolehlivost i spotřeba oproti VW je mizerná.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Kdyby všichni tušili, kolik najely takové P 205 /1,7 nebo 1,9 d / tak by smekli klobouk..Tam motor přežil karosérii a nápravu dvakrát , při minimílní ůdržbě..Ale když někdo koupil auto se 400000 km, tak pak nadával, že to žere olej..Dle mě nejlepší motor před ekomotory...Dnes je pro mladého kluka nezávodníka nejlepší P 306 1,9 D/s Boschem/, ten jezdí pořád a ušetřené peníze , co dávají kamarádi za servis u slavných koncernových vozů/když je neplatí babička/ můžou klidně propít , nebo letět do Ameriky..Letenka stojí jako vyměnit dvouhmoták u VW... 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Brácha měl 205 ku v naftě a taky problémy s motorem - i při velmi slušném zacházení mu praskla hlava a pořád řešil stejně jako já problémy s chlazením.
v rodině jsem měli golfy a staré bé dvojky pasaty a u těch se jen měnil olej a filtry. Tak jsem se před dvěma lety vrátil opět k nesmrtelnému VW 1,6D (dnes ho má sestra) a já si pořídil 1,6TD JR.
v rodině jsem měli golfy a staré bé dvojky pasaty a u těch se jen měnil olej a filtry. Tak jsem se před dvěma lety vrátil opět k nesmrtelnému VW 1,6D (dnes ho má sestra) a já si pořídil 1,6TD JR.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Je to věc názoru, ale problémy s chlazením a prasklá hlava je spojitá nádoba..Dvakrát jsem dělal u jednoho motoru těsnění a rovnal hlavu, protože jsem majiteli nebyl schopen vysvětlit , že děravý chladič po havárii nekvalitně zalepený z kterého se kouřilo je příčinou ůniku vody a přehřátí motoru..Až napodruhé to pochopil a koupil nový..A to, že mnohé chladiče fungují na 50 % , je běžné a lidé si raději koupí elektrony nebo nové rádio a přehřátí neřeší..Já jsem takovým nepoučitelným vyhodil origo Wahlera a dal origo Wahlera /66 stupňů/ který se používal jako druhý u Liazky...aspoň jsem motoru trochu pomohl...A osobně jsem neměl štěstí na prasklou hlavu u D , nemluvím o TD.. 

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 302
- Registrován: 13 pro 2006, 21:16
- Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01
Ty problémy s chlazením u mého bývalého P405 1,9D přetrvávaly i po výměně termostatu, hlavy, chladiče a snad všeho kromě bloku motoru. Trochu jsem měl obavy z koupě golfa 1,6TD, ale kromě výměny termostatu za rok a půl provozu (34tis.km) neřeším žádné problémy a spotřeba je max. do 5,1 litrů po městě, jinak na dálky kolem 4,5L. Starty v zimě super, jako u jiných motorů VW.
Před Peugeotem jsem měl 7let kadeta 1,6D a kromě horších startů v zimě jsem na motor nesáhl (pouze rozvody).
Tolik mé zkušenosti a v mém okolí neznám člověka co by neřešil problémy s motorem PSA v naftě.
Před Peugeotem jsem měl 7let kadeta 1,6D a kromě horších startů v zimě jsem na motor nesáhl (pouze rozvody).
Tolik mé zkušenosti a v mém okolí neznám člověka co by neřešil problémy s motorem PSA v naftě.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
To měl víc jak meloun skutečných. U těchhle motorů stačí dávat kvalitní olej. Měl jsem 306 od 180k skutečných do 500k, teď má kolem 750k a startuje na brnk. Kromě rozvodů a těsnění deklu ventilů, ložiska servočerpadla a spojek je vše původní. Do 500k jsem ani ventily nemusel seřizovat....tomtt píše:Mě osobně motory PSA zklamaly, tedy spolehlivost i spotřeba oproti VW je mizerná.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.

G3 Variant synchro