p806-C evasion-F ulisse 1,9td

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Motor 1,9 je skvělý, ale nesmí mít Lucase..ten posere všechno...
nepropadat panice...
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Mě osobně motory PSA zklamaly, tedy spolehlivost i spotřeba oproti VW je mizerná.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Vidíš a já mám s PSA jen kladné zkušenosti.A zajímalo by mě co je na těch 2,1v ulysse,806 atd špatné?Známí co tahají auta si je nemůžou i při velkým počtu km vynachválit a já taky ne.Ta 1,9 je prostě na tak velký auto slabá...
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

1.9 s cerpadlom Bosch je dobra. Mal som ho 3 roky a ziadny problem. Najazdil som cca 80 tis.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kdyby všichni tušili, kolik najely takové P 205 /1,7 nebo 1,9 d / tak by smekli klobouk..Tam motor přežil karosérii a nápravu dvakrát , při minimílní ůdržbě..Ale když někdo koupil auto se 400000 km, tak pak nadával, že to žere olej..Dle mě nejlepší motor před ekomotory...Dnes je pro mladého kluka nezávodníka nejlepší P 306 1,9 D/s Boschem/, ten jezdí pořád a ušetřené peníze , co dávají kamarádi za servis u slavných koncernových vozů/když je neplatí babička/ můžou klidně propít , nebo letět do Ameriky..Letenka stojí jako vyměnit dvouhmoták u VW... :)
nepropadat panice...
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Brácha měl 205 ku v naftě a taky problémy s motorem - i při velmi slušném zacházení mu praskla hlava a pořád řešil stejně jako já problémy s chlazením.
v rodině jsem měli golfy a staré bé dvojky pasaty a u těch se jen měnil olej a filtry. Tak jsem se před dvěma lety vrátil opět k nesmrtelnému VW 1,6D (dnes ho má sestra) a já si pořídil 1,6TD JR.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to věc názoru, ale problémy s chlazením a prasklá hlava je spojitá nádoba..Dvakrát jsem dělal u jednoho motoru těsnění a rovnal hlavu, protože jsem majiteli nebyl schopen vysvětlit , že děravý chladič po havárii nekvalitně zalepený z kterého se kouřilo je příčinou ůniku vody a přehřátí motoru..Až napodruhé to pochopil a koupil nový..A to, že mnohé chladiče fungují na 50 % , je běžné a lidé si raději koupí elektrony nebo nové rádio a přehřátí neřeší..Já jsem takovým nepoučitelným vyhodil origo Wahlera a dal origo Wahlera /66 stupňů/ který se používal jako druhý u Liazky...aspoň jsem motoru trochu pomohl...A osobně jsem neměl štěstí na prasklou hlavu u D , nemluvím o TD.. :)
nepropadat panice...
tomtt
Přispěvovatel
Příspěvky: 302
Registrován: 13 pro 2006, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Královehradecký kraj-Vamberk, 516 01

Příspěvek od tomtt »

Ty problémy s chlazením u mého bývalého P405 1,9D přetrvávaly i po výměně termostatu, hlavy, chladiče a snad všeho kromě bloku motoru. Trochu jsem měl obavy z koupě golfa 1,6TD, ale kromě výměny termostatu za rok a půl provozu (34tis.km) neřeším žádné problémy a spotřeba je max. do 5,1 litrů po městě, jinak na dálky kolem 4,5L. Starty v zimě super, jako u jiných motorů VW.
Před Peugeotem jsem měl 7let kadeta 1,6D a kromě horších startů v zimě jsem na motor nesáhl (pouze rozvody).
Tolik mé zkušenosti a v mém okolí neznám člověka co by neřešil problémy s motorem PSA v naftě.
Octa 1 s nesmrtelnou chrochtačkou AGR, Alhambra 1,9Tdi AFN s půl mega na tachu, VW Kafer 1302S rok 1972 - motor 1600ccm(zatím bez úprav), AUDI 100 C3 doutník s pětihrnkovou komůrkou 2,0TD R5.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Starty v zimě super, jako u jiných motorů VW.
:woot: (rofl)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Golf 1,6 je také dobrá volba, sám jsem vlastnil vonavku z roku 1984 těsně po revoluci, ale tehdy byla neprasklá hlava nedostatkové zboží a já tehdy za ní vysolil 8 000 kč../auto jsem koupil bez hlavy/... A moje zkušenosti s prvními motory XUD /PSA/jsou ty nejlepší .. :)
nepropadat panice...
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

tomtt píše:Mě osobně motory PSA zklamaly, tedy spolehlivost i spotřeba oproti VW je mizerná.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.
To měl víc jak meloun skutečných. U těchhle motorů stačí dávat kvalitní olej. Měl jsem 306 od 180k skutečných do 500k, teď má kolem 750k a startuje na brnk. Kromě rozvodů a těsnění deklu ventilů, ložiska servočerpadla a spojek je vše původní. Do 500k jsem ani ventily nemusel seřizovat.... 8)
G3 Variant synchro
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A jen drobnost..bezvadně se opravoval ... i bez zdviže..,vyndat vanu /plechovou/ byla radost... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“