Stránka 2 z 2

Napsal: 14 dub 2012, 08:11
od toefuk
pani
hlavne to nedramatizujte, ja s markom77 suhlasim a preto si davam vypinac do kabiny. Obcas sa rad ponahanam ked je vikend a cesty niesu take vytazene. Na druhej strane auto vyuzivam na bezne jazdenie.
Nikto nespochybnuje, ze premapovanie je kvalitnejsia alternativa zastaraleho ,,powerboxu".

Napsal: 15 dub 2012, 07:43
od Marek77
Nevím, zda jiné vozy (třeba octavky nebo golfy aj.) mají taky na pedálu plynu spínač plné zátěže. Já ho ale na Galaxy mám (asi proto, že pedál pro automat a manuál je u SAGu stejný), takže se to tak případně dá použít.

Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit. Ale mně to třeba zachrání krk. Navíc to bude fungovat jen při plně sešlápnutém plynu (mechanicky), takže na tempomat to fungovat nemůže (a to je dobře).

Napsal: 15 dub 2012, 10:21
od subz3ro_tdi
Marek77 píše:Je to na chvíli - motoru to nemůže škodit.
U VGT turbin je to bezny omyl vacsiny ludi co si toto myslia... Tym ze to budes vyuzivat len obcas bude prefuk na turbe este vacsi ako keby si to pouzival bezne a ta regulacia by pracovala vo velkom rozsahu pravidelne.

Napsal: 15 dub 2012, 11:00
od Forest
Marku, Tebou zminovany postup je idealni pro pouziti nitra ale ne nejakeho powerboxu.

Napsal: 30 dub 2012, 17:01
od toefuk
Chlapi,
nevala sa doma niekomu IO LM311N? mam ho objednany, ale naskladnia ho az koncom maja...
Zvysok mozem mat doma do tyzdna a bavit sa s tym. Nechce sa mi uz cakat, aj stekre mam...

Napsal: 24 čer 2012, 08:26
od toefuk
Pripajam foto z realizacie.
Musel som prerobit plosak, lebo mi nesedeli rozmeri noziciek na relatko a IO.
Obrázek
a potom uz len leptanie a pajkovanie
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Uz ho mam v aute na vypinac a vyuzivam ho minimalne. Ked bude cas urobim aj neake merania cez OBD dyno a mozno aj neake video.

Napsal: 24 čer 2012, 10:32
od mirauh
Super, co je to OBD dyno ?

Napsal: 24 čer 2012, 17:46
od toefuk
nieco ako k-power, ale zadavas tam viac vstupnych udajov, cize by to malo byt presnejsie, doveryhodnejsie.

Napsal: 27 čer 2012, 17:49
od toefuk
logovane hore kopcom, cca 12% stupanie.
Prvy obrazok je pre porovnanie bez PWB (hodnoty z valcovej brzdy su 295,12Nm/129,57PS).
Obrázek

Tu so zapnutym PWB:


Obrázek

Ked som to logoval hore kopcom so zapnutym PWB tak som si vsimol kopec sedeho dymu za mnou od cca 3000ot. (chybala uz nafta, bud chyta vzduch alebo uz nestiha cerpadlo)
Na rovinke si sem tam na cierno odfukne a to len pri plnom plyne a ide citelne lepsie ako do kopca. Asi by to chcelo uz podavacie cerpadlo do nadrze.

Napsal: 18 led 2013, 23:46
od Luccaso7
A jaký máš celkový názor na sestrojeny PWB ? :roll:

Napsal: 20 led 2013, 17:24
od toefuk
moj nazor je, ze PWB nedosahuje kvality chiptuningu.

Napsal: 20 led 2013, 17:47
od Smoke
při 100-110kw aby nestíhalo čerpadlo? by muselo být v hrozném stavu, nebo pěkně ucpanej palivovej filtr....