Jakože powerbox

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

dury2 píše:Tak jsem si postavil a do auta naistaloval zkušmo ten model bez zpožďovače, zatím jsem žádný moc velký rozdíl nepoznal mimo to že se mi při jednom prudčím rozjezdu urval přední silenblok motoru. Takže teď mám, zase co opravovat (LOL) .
Ještě pro upřesnění. Zapojení je paralerní na svorky 2 a 3? Je tím myšleno ten konektor co vede od vstřikovacího čerpadla?
Při aktivaci modulu není znát na zvuku motoru žádný rozdíl, akorát když snížím trimrem hodnotu odporu takřka k minimu tak se zvednou volnoběžné otáčky a motor zahulí.
Já jsem měl RACINGBOX, rozdíl byl ohromný. Pocitově určitě. Nástup krouťáku závratný. Nechci to tu nějak chválit, ale bylo to lepší než 130PS po výměně trysek a vybití katu. ....no, lepší pro řidiče, ne pro motor.....padalo do nouzáku - vysoký tlak turba, problikávalo žhavení, nafty jak do traktoru........
Ale mám pocit, že to bylo napojeno sériově......
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Myslíš RACINGBOX jako něco úplně jiného, než se tady bavíme?
Dneska jsem si s tím trochu pohrál, když snížím hodnotu odporu k min, tak se zvednou otáčky, motor přidává a snižuje v rozmezí 1000 - 1500 ot. Taky to pěkně zahulí, ale když nestavím hodnotu těsně před tohle kritérium, tak je to docela solidně znát.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Tak jsem opravil silenblok a poladil trimrem modul. Nastavil jsem to na takovou mez, kdy motor ještě " nehulí " a otáčky má normální. No a musím řici, že rozdíl je znát. Řekl bych tak 20 procent nahoru. Je to hlavně znát při jízdě do kopce, nad 2000 ot. to je k nezastavení. Má ale strach o motor, tak to pouštím zřídkakdy. Uvidím do budoucna co na to motor, zatím za 30Kč mohu doporučit. (LOL)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Hoyo
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 26 črc 2006, 08:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK zatial

Příspěvek od Hoyo »

Je mozne namontovat powerbox do AUDI A6 2.5TDI 110KW rv.1998.Ak ano prosim o radu.To vstrekovacie cerpadlo je zapojene inac ako v octavii alebo v golfe.
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Nějakej " PODNIKATEL" ;) to teď prodává v annonci jenom za 1500 (LOL)
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Připojuji se k žádosti o schéma zapojení na A6 2,5 TDi 99 150Hp. Díky Jinak mi kámoš nedá pokoj.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Záchvat
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 16 pro 2006, 08:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od Záchvat »

Sel by tento BOX i na me BMW 324td s el. cerpadlem a ridicim vstrikem? Zapojit by se mel na konektor od ridiciho vstriku, nebo jinam?
Golf 3 TDi, 66kw, vstřiky 81kw, kat off
profik
Přispěvovatel
Příspěvky: 288
Registrován: 03 črc 2008, 06:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od profik »

dury2
Aktivista
Příspěvky: 1696
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

NIc nového pod sluncem :D
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

dnes som sa len tak zastavil v profituningu,prisiel novy focus combi 1,8 TDCI ,ze chce len odmerat ma tam power box ,zevraj z nemecka za cca 20 000 sk...zevraj vo forde mu inac neuznaju zaruku ked to da normalne nachipovat...ze z boxom uznaju...ale o tom som nechcel...seria podla papierov 115 hp a 280 nm...s boxom 119 hp a 312 nm...super box (wallbash) za 20 cinu parada...hoci chip od nich by bol za 13 ku a urcite aspon 135 hp a 340 nm cca...takze box sa oplati... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

to bol ten STEINBAUER ci jak sa to vola ?
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Tomasvw píše:to bol ten STEINBAUER ci jak sa to vola ?
tak nejak :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Tomasvw
Přispěvovatel
Příspěvky: 584
Registrován: 16 zář 2007, 11:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Piešťany(skoro)

Příspěvek od Tomasvw »

znamy to mal v espace 2,2dci, tiez kvoli zaruke, mal to tam od novoty. inak s tym bol spokojny akurat v 300 000 diera v bloku tak si kupil noveho...
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
Telly
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 22 črc 2008, 12:22
Odpovědi: 0
Bydliště: "Walachia"

Konektory

Příspěvek od Telly »

Zdravím všechny, chtěl bych si vyrobit onen "power box", ale narazil jsem na problém, nevím kde sehnat ty speciální konektory, které slouží pro připojení boxu k čerpadlu? Běžní prodejci elektroniky taky neví... Díky za radu.
Leon TDi 81kW + Trysky 764 + Power box vlastní výroby :-)
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Re: Konektory

Příspěvek od Dukes »

Telly píše:Zdravím všechny, chtěl bych si vyrobit onen "power box", ale narazil jsem na problém, nevím kde sehnat ty speciální konektory, které slouží pro připojení boxu k čerpadlu? Běžní prodejci elektroniky taky neví... Díky za radu.
Dají se koupit ve VW, ale stojí asi 500.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“