Já jsem měl RACINGBOX, rozdíl byl ohromný. Pocitově určitě. Nástup krouťáku závratný. Nechci to tu nějak chválit, ale bylo to lepší než 130PS po výměně trysek a vybití katu. ....no, lepší pro řidiče, ne pro motor.....padalo do nouzáku - vysoký tlak turba, problikávalo žhavení, nafty jak do traktoru........dury2 píše:Tak jsem si postavil a do auta naistaloval zkušmo ten model bez zpožďovače, zatím jsem žádný moc velký rozdíl nepoznal mimo to že se mi při jednom prudčím rozjezdu urval přední silenblok motoru. Takže teď mám, zase co opravovat.
Ještě pro upřesnění. Zapojení je paralerní na svorky 2 a 3? Je tím myšleno ten konektor co vede od vstřikovacího čerpadla?
Při aktivaci modulu není znát na zvuku motoru žádný rozdíl, akorát když snížím trimrem hodnotu odporu takřka k minimu tak se zvednou volnoběžné otáčky a motor zahulí.
Ale mám pocit, že to bylo napojeno sériově......