Stránka 2 z 2
Napsal: 26 říj 2009, 18:16
od Deivid
Slavkov píše:jj, hlavně ty kvalitní bezolovnaté pájky... v rámci ekologizace

jo no,to mě točí úplně do běla.Přejít z olova na bezolovo je celkem nákladné,jak na pomůcky,nářadí přes pasty..které když se nadechcnete,tak jste přidušení ještě půl dne..prý ekologie.Nehledě na to,že kvalita je šílená,pod mikroskopem to vypadá jak přepálený cín.
Jo a hlavně,že v každém autě je baterka plná olova a vesele se dále prodávají.Takže nějaká malá firma by měla produkci olova z olovnatého cínu tak ani ne obsah jedné baterie za rok...navíc by kvalita byla někde jinde.
Napsal: 26 říj 2009, 20:16
od holy
Peter Kocsis píše:odpoved. lebo som tiez elektrotechnik, a za mojich 22 rokov skusenosti som sa stretol stakymi problemami. ja take pripadi som riesil prakticky a nie teoreticky ako sa to uci na vyskach.
Petře, já se v elektronice hrabal, když ty jsi ještě cucal dudlík...ne teoreticky, ale prakticky...a protože to byl můj koníček, udělal jsem si k němu i školu...a našel práci v oboru...a k tomu ještě živnost na výrobu a opravy elektronických zařízení...nebudu tu rozebírat, komu co prošlo rukama, nevyhrál bys...neteoretizoval jsem...je to prostě praxe...a jak vidíš, potvrzená. Rozhodně ti chválím tvůj postup...ale...nevím jak jsi chladič vyřešil...jsi si jistý, že nebude namáhat vibracemi komponent ke kterému jsi ho přidělal? Je tak zafixovanej a rozměrově navrženej, aby nevibroval v celém spektru vibrací, které se při provozu auta vyskytujou? Jinak totiž hrozí, že se ti po určité době opět "uklepe".... Ne..to byla opravdu jen teoretická myšlenka, která ovšem není úplně mimo...
Deivid: no...proto jsem se zásobil asi deseti kily klasickýho trubičkovýho cínu...kalafunu na housle zatím zakazovat nebudou, tak tu nesyslim....

Napsal: 26 říj 2009, 20:30
od tomiisp
by som este dodal ze teoriu o posobeni ,,vyssej,, teploty vcelku naburava fakt ze studenakmi alebo uklepanim netrpia iba suciastky ktore su zdrojom tepla (IC,stabiky,tranzistory..) ale aj obycajne bezne konektory, 15 rokov to drzi a zrazu sa deju veci ako vypadavaju signaly, kostra a pod. a staci sa pozriet blizsie na pin konektoru a pin je proste utrhnuty od spajky

Napsal: 26 říj 2009, 20:45
od misoVW
vid VAG zamky na dverach....
Napsal: 07 kvě 2010, 19:22
od Tuniak
vy ste magori ci co? myslel som,ze sa to tu vyriesi, aky je problem, ale vy furt len o picovinach
Napsal: 07 kvě 2010, 20:19
od misoVW
Tuniak píše:vy ste magori ci co? myslel som,ze sa to tu vyriesi, aky je problem, ale vy furt len o picovinach
tymto primitivnym dotazom si myslel co alebo koho?

Napsal: 07 kvě 2010, 20:24
od midnight_man
Šak aký máš problem?

Zbehni do škodovky tam ti to hneď opravia!

a bez pičovín

Napsal: 07 kvě 2010, 23:16
od netopier
neznasam agresorov:D
Napsal: 08 kvě 2010, 21:36
od Peter Kocsis

ešte stále to šlape , bez problemov. a ten chladič ,stále drží!
Napsal: 14 čer 2011, 23:51
od basti
ahojte
mam tento problem a bol by som rad ak by ste objasnili kde alebo na com presne je ten studeny spoj ? a ak by bol niekto takí dobrí a napisal strucny navod na vybratie budikov z plabubovky bol by som fakt vdacny

Napsal: 16 čer 2011, 17:15
od Peter Kocsis
čaute všetci. no ten chladič stále drží a ručičky OK. NO ten návod ako rozobrať nájdeš v tomto fórume ale niekde skoršími dátumami, ak sa dobre pamätám sú tam aj obrázky.
Napsal: 16 čer 2011, 18:24
od basti
a obr toho co tam vlastne treba prespajkovat alebo aspon napisat by si mohol co konkretne to je

dik
Napsal: 16 čer 2011, 20:23
od Peter Kocsis
ak už máš rozobratý budík tak ho otoč tak aby ručičky smerovali k stolu , pravo hore nájdeš (podla môjho obrázku ) tu súčiastku . ak k tomu rozumieš, tak pre spájkuj všetky jeho spoje.
Napsal: 16 čer 2011, 20:25
od Peter Kocsis
P.s. na origináloch tam nieje ten medený plech.