3 váhy a pořád malé hodnoty.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Když turbo zatlačí tak má potřebu i sát, pokud zreguluje moc tak padne i hodnota na váze
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

TURBO,REGULACE ,NEBO TEN ČIP .....
NO TAK KLUCI DIAGNOSTICI ,MRKNĚTE MU NA TO !!!
Z Prava dobrý:-)))
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Skusil by som inu kombinaciu MAF vs. tubus. A turbo bude treba vycistit. Ale ten chip sa mi aj tak nezda. Aby tak stupal pozadavok tlaku :?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

na ten log jsem se nekoukal ,ale spravna hodnota vahy pro 2,5 je 750 tak aby jste po ni nechteli co ukazuje u 1,9 ;)
ted jsem se jeste na to podival ta regulace trochu vazne a pozadavek v chipu je trochu podivny v serii mas od 2700 do 4000 max tlak zhruba 2125 a ty v uprave tam mas horskou drahu nahoru a dolu
Drag Power
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Děkuju Vám moc! Ten chip je asi doopravdy ne moc vydařený a to tam mám již třetí, u mne se to musí ještě pájet, tak to není nic moc, nejdříve zkusím to nejjednodušší, N75 pak chip a Turbo. Jinak tu horskou dráhu tam mám stejnou od doby toho součastného chipu, a to bylo turbo čerstvě po rapse, takže asi bude problém v softu.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

vsak ja myslel v softu / pozadovana hodnota /
Drag Power
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Jo jo ja to pochopil. To auto už mi sežrelo tolik nervů a peněz že až, už ztrácím trpělivost, moc se mi nepovedlo. Buď do toho vrazím dalších 30 000 (náprava + rozvody...) + samozřejmě chip, nebo to vyměním, každopádně jste mi moc pomohli, už vím, že dobrý chip není za pár babek...
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

vyser se na čip ,132kw je na normalni ježdeni akorat ,jsem ti hned psal na audiklubu že ten čip je na P... n75 bude ok ,o jejic častych poruchach se napsalo hafo ,ja se za celou dobu kdy se zajimam o tdi ,setkal možna s jednim co byl sporny ,...vyčisti turbo ,hod origo soft ,a nebo si nech čipnout u mvlesko ,tdifun a podobnych kapacit ,a ne u jardy v garaži .....nehaž flintu do žita ...posrat se muže cokoliv ...
Z Prava dobrý:-)))
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Děkuju za podporu, ja tam ten chip mít musím, motor mám AKE, ale čerpadlo a ECU je AKN, bez něj to jelo pramizerně, ale jak říkáš, chip jedině už od profíka.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Flashchip píše:Děkuju za podporu, ja tam ten chip mít musím, motor mám AKE, ale čerpadlo a ECU je AKN, bez něj to jelo pramizerně, ale jak říkáš, chip jedině už od profíka.
to je ovsem dost podstatna info pro tunera,musis mit individualni upravu,nebo tam dat trysky co tam patri
Drag Power
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Ja jim to říkal, jestli to ale vzali v úvahu to nevím... Doufám že jo... Každopádně to nedymí vůbec a jede nesrovnatelně líp než bez chipu.
peca
Přispěvovatel
Příspěvky: 427
Registrován: 23 zář 2007, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: štírky

Příspěvek od peca »

ty blaho tak to jsem taky přehlid ..napiš na audiklubu uživateli s nickem SATAS ,a kup si repasovane čerpadlo pro AKE 132kw ,a sežen řj ..a dej to do pořadku ,myslim že ta doba a penize co to budeš takhle vyladovat te bude stát vic než to dat do latě ,jak to mam byt ....neboo chvili sleduj net ,občas se tu objevi slušne čerpado za slušny peniz ..s tim co tam maš ted to nikdy nebude ono ...jen za dobry čip daš kolem 10tis
Z Prava dobrý:-)))
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Nenašel jsem nikoho, kdo by mi byl ochoten vyměnit řj, já to chtěl udělat hned, ale všichni že prý je s tím hafo práce a tak ... Nebo to neuměli. Tak jsem to nechal být. Když počítám kolik bych do toho musel vrazit aby to bylo teď ok, tak to mě vyjde líp tohle prodat a dovézt AKE z německa a o 3 roky mladší. Se s tím párám od doby co jsem to koupil, výměna motora, a ani nemluvím o těch nových vačkách co mi odešly, už jsem to psal na audiklubu, každopádně jsem zmoudřel a od amatérů se budu držet co nejdál.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Skor sa drz dalej od 2.5-ky..... 8)
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Flashchip
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 pro 2007, 23:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Flashchip »

Jo to říkají všichni... Pak je ještě 2.7, a nebo 3.0, tam je ale cena jinde...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“