No hej,viac menej mas pravdu.. ono ked strihlo tu osku,tak chlapik vravel,ze je tam problem s mazanim...ze tam to bude niekde.. tak som dal vymenit olejove cerpadlo... tak mi bolo povedane ,ze to moze byt aj tym ze nema dostatocny tlak...tak cerpadlo som vymenil spravil som 2500-3000km.. a caaaaak.. pri tom to bolo len pri miernom rozbehu.. ziadna velka rychlost...
asi ti tým chce povedať to,že ti niekde uniká tlak a aby splnilo požiadavku tlaku od riadiacej jednotky tak musí tlačiť na plné gule čo mu nerobí dobre-preťažuješ ho
čize asi tak ako mi vysvetloval vladik,ze je niekde netesna vzduchova sustava a turbo tlaci na plne pecky?? cize tym nemoze natahat nejaky bordel do vnutra ci ano??ak ta mozem poprosit rozpis mi to tu trochu viacej okolo toho... moooooc dakujem,cize myslis,ze tlak oleja s tym nema nic spolocne?
Dikes aj za tvoj nazor,cize co by si poradil...?? no a to turbo repas z polska.. j to vazne az take hrozne.. firma co to robila celkom ok pekna praca,, vyvazene atd ,ved poliaci si do svojich aut tiez davaju svoje repasy.. cim sa ich vobec nezastavam...no po repase ato slo celkom super ,pekny tah lahko sa rozbiehalo.. ale vravim.. vydrzalo to len nejakych 2500km..
intercoler bol iba plny oleja ziaden iny bordel.... lopatky boli iby pozahynane.... tak intercooler sa riadne vymil vycistil...no aj za to ti dakujem kazda pripomienka sa rata...
radeksk píše:intercoler bol iba plny oleja ziaden iny bordel.... lopatky boli iby pozahynane.... tak intercooler sa riadne vymil vycistil...no aj za to ti dakujem kazda pripomienka sa rata...
INTERCOLER JE TAKY PEKNA SVINA UZ TO TADY ZNAM MAM TADY PANA CO MU UZ MENILY 3 TURBA PRVNI MELO 140 COZ JDE A TY DALSI MELY TAK PO 2-3 TISICICH A ZAVADA NEDALI NOVEJ INTERCOOOLER KDE BYL BORDEL TURBO SI HO NASAJE SPET A ZACNOU SE DRIT LOPATKY A TAKY BEJVA BORDELAZ VE VZDUCHOVYM FILTRU
No ... a vzduchovy filter som hned menil.. vsetko pekne vycistene,len tu tesnost toho potrubia.. na to sa nejak nebral ohlad nikoho to nenapadlo.. no neviem ako to s tym tam vyzera... a nevie mi niekto poradit nejaky manual kde by som nasiel ze co a ako sa rozobera Dikes
no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie