TURBO na T5 odislo uz treti krat...poradte prosim..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

No hej,viac menej mas pravdu.. ono ked strihlo tu osku,tak chlapik vravel,ze je tam problem s mazanim...ze tam to bude niekde.. tak som dal vymenit olejove cerpadlo... tak mi bolo povedane ,ze to moze byt aj tym ze nema dostatocny tlak...tak cerpadlo som vymenil spravil som 2500-3000km.. a caaaaak.. pri tom to bolo len pri miernom rozbehu.. ziadna velka rychlost...
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zmeraj tlak oleja.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Máš špatné gumičky nebo "zuby" v bajonetech vzduchu. To že jsi měl špinavé turbo, je důkaz. Soustřeď se na toto. Čao.
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Mozes mi nieco o tom blizsie napisat... nerozumiem tomu velmi... moc dakujem
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

asi ti tým chce povedať to,že ti niekde uniká tlak a aby splnilo požiadavku tlaku od riadiacej jednotky tak musí tlačiť na plné gule čo mu nerobí dobre-preťažuješ ho
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Dik,cize tym myslis,ze vzduchova sustava je netesna?? tak mam tomu rozumiet?
Holz-tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 307
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 21:16
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Holz-tdi »

Ano. Je to častá závada T5. Čao.
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

čize asi tak ako mi vysvetloval vladik,ze je niekde netesna vzduchova sustava a turbo tlaci na plne pecky?? cize tym nemoze natahat nejaky bordel do vnutra ci ano??ak ta mozem poprosit rozpis mi to tu trochu viacej okolo toho... moooooc dakujem,cize myslis,ze tlak oleja s tym nema nic spolocne?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No ber to tak že turbo aby natlačílo požadovaný tlak když je někde únik tak se musí točit rychlejc.

To je jako kdybys topil v bytě a měl otevřený okno taky musíš fedrovat víc.

Ale zas na druhou stranu repas z Polska no nevím no... ;)
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

HELE A CO CHLADIC VZDUCHU intercooler MENIL SI HO KDYZ TI PADLO TO PRVNI TURBO A NEMELO UZ LOPATKY NEBO NE TO MUZE BEJT DALSI PRICINA
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

Dikes aj za tvoj nazor,cize co by si poradil...?? no a to turbo repas z polska.. j to vazne az take hrozne.. firma co to robila celkom ok pekna praca,, vyvazene atd ,ved poliaci si do svojich aut tiez davaju svoje repasy.. cim sa ich vobec nezastavam...no po repase ato slo celkom super ,pekny tah lahko sa rozbiehalo.. ale vravim.. vydrzalo to len nejakych 2500km..
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

intercoler bol iba plny oleja ziaden iny bordel.... lopatky boli iby pozahynane.... tak intercooler sa riadne vymil vycistil...no aj za to ti dakujem kazda pripomienka sa rata...
pepik
Přispěvovatel
Příspěvky: 527
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:32
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od pepik »

radeksk píše:intercoler bol iba plny oleja ziaden iny bordel.... lopatky boli iby pozahynane.... tak intercooler sa riadne vymil vycistil...no aj za to ti dakujem kazda pripomienka sa rata...
INTERCOLER JE TAKY PEKNA SVINA UZ TO TADY ZNAM MAM TADY PANA CO MU UZ MENILY 3 TURBA PRVNI MELO 140 COZ JDE A TY DALSI MELY TAK PO 2-3 TISICICH A ZAVADA NEDALI NOVEJ INTERCOOOLER KDE BYL BORDEL TURBO SI HO NASAJE SPET A ZACNOU SE DRIT LOPATKY A TAKY BEJVA BORDELAZ VE VZDUCHOVYM FILTRU
radeksk
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 18:27
Bydliště: Stara Lubovna SK

Příspěvek od radeksk »

No ... a vzduchovy filter som hned menil.. vsetko pekne vycistene,len tu tesnost toho potrubia.. na to sa nejak nebral ohlad nikoho to nenapadlo.. no neviem ako to s tym tam vyzera... a nevie mi niekto poradit nejaky manual kde by som nasiel ze co a ako sa rozobera Dikes
vladik
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2008, 22:38
Bydliště: kosice

Příspěvek od vladik »

no,možno by sa ti mal na soft niekto pozrieť ,koľko vlastne to turbo tlačí po čipe,len taký nápad či aj tá netesnosť nie je spôsobená priveľkým tlakom "čipnutého turba" a origo turbo to ešte ako tak bralo ale ten PL repas veĽmi nie :?
G4/99,ALH,trysky ASV
O3/2018
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“