VW polo 1.2 AWY otáčky ??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Takovou zkušenost s projevem závady mám já.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

mirdasR32 píše:Takovou zkušenost s projevem závady mám já.
Maš na mysli 16804?
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Nene já myslel to, jak si reagoval na můj příspěvek, že se to stává svátečním řidičům. No a k tej 16804. Nekoukal jsi po odšroubování výfuku z katu jestli v něm nejni díra? Nebo je někdy vidět po vyšroubování první lambdy. Kat si testoval přes VAG?
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

mirdasR32 píše:Nene já myslel to, jak si reagoval na můj příspěvek, že se to stává svátečním řidičům. No a k tej 16804. Nekoukal jsi po odšroubování výfuku z katu jestli v něm nejni díra? Nebo je někdy vidět po vyšroubování první lambdy. Kat si testoval přes VAG?
Ja požičiavanim živim svoju rodinu tak hladam lacne a dobre riešenie a nedavam do servisu. Vyrežem kat a zavarim kat feldy. Je to makačka ale to drži. Felda kat už prežila na 1,2 40KW už 150tis. km. a šlape. ALE JE TO čISTE MOJA VEC. Treba vymeniť kat. pre klienta a hotovo.
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

No tak to potom joo. :) Když to dokážeš takhle vyřešit a funguje to bez problémů. Nakonec je to jenom katalyzátor.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Ten tvoj podpaleny ventil možeš nahradiť ventilom 1,4 16V za 8€ a ostatne ale musiš sakra odskušať benzinom či nepušťaju!
A tak isto je to ked su preskočene rozvody u 47KW do r.v.05. ale to je ina tema.
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2007, 18:29

Příspěvek od Tiger23 »

hubo44 píše: Nechcem tu mudrovať ale spôsob jazdy asi nehra velku roli. Mam požičovňu Fabii tak tie auta dostavu zahul a nešetria tie mot.. 47KW 2006-ka podpaleny ventil pri 31tis. a sama dialnica. A žiadne voditka meniť netreba len čiste zabrusiť ventili a hotovo. Dedla su ako zo skla. Už ma nalietane cez 200tis. akurat stale hadže VAG ,,KN-442CD-1Nalezeny chyby:
16804 - rada 1: system katalyzatoru ucinek prilis maly,,
Ale asi tej fabii davali na frak asi ked nebola este zohriata na pracovnu teplotu.. a podpalene ventily u 47kW 12v verzie neboli take aktualne ako u 40kW, alebo sa mylim?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“