
Octavka stratila výkon ALH
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 lis 2009, 19:37
Chlapi viete čo ma najviac vytočilo že mi niekto od začiatku písal bublinky (téma nie s tohto fóra) a potom napíše že od začiatku hovoril že to sú rozvody. Netvrdím že každý sa môžeme mýliť ale nie cigániť a ešte to že ma to zaviedlo riešeným bubliniek a stálo ma to 2500sk (výmena pal. filtra, vyčistenie nádrže ventilov plus diagnostika) a houby platné a keby som dal skontrolovať rozvody zasa asi ďalších 1500sk a bez výsledku. Možno zatiaľ nie tie rozvody a preto som písal že či sa niekto nestretol s daným problémom a nevie náhodou poradiť že auto ide počas jazdy stratí výkon plus ostrí zvuk, zastanem vypnem kľuč naštartujem auto ide normálne ale postupne nastáva znova ten problém a nepomáha ani vypnutie kľúča ale z ničoho nič zasa 4 týždne ide bez problémov a potom to začína znova. Tak hádam rozvody by to ne mali byť, dúfam že neskáču hore dole ako sa im zachce a ešte toľko že som obyčajný človek čo kúpil spoľahlivé auto na uver a po roku auto kapút pred tím som mal OPEL ASTRA tiež žiadna sláva odišlo čerpadlo a nechalo ma stáť našťastie kúsok od domu a nie nebodaj niekde s rodinou Chorvátsku na dovolenke. Nechce sa mi veriť že by ma potkala tá istá smola. Na šťastie som zohnal lacné čerpadlo z búračky za 15000sk lebo za nové pýtali 60000sk niektorí až 80000sk na Slovensku (zdierači). Nepočul so že by sa na octávkach kazili čerpadlá alebo nebodaj som kúpil ten nesprávni kus. Ten VAG nemôžem poslať lebo ja to nerobím nemám takú možnosť, robili to típkovia tu na okolí a od nich som to nepýtal.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 lis 2009, 19:37
chlapi dík za rady hlavne misoVW Zdeněk M Ladas a samozrejme tiež midnight_man už to jede a boli to rozvody a nemusel som isť znova na žiaden VAG.
Naposledy upravil(a) Ľubomír Kočíšek dne 22 lis 2009, 08:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 lis 2009, 19:37
boli to rozvody zasa skočili naspäť a auto ide super, len sa bojím aby im zasa nepreskočilo, asi ich dáko prilepím aby stále nepreskakovaliZbyšek píše:A co tomu bylo prozradíš? Aby tu někdo jednou taky našel odpověď na svůj problém až se mu něco takového také třeba stane.
Naposledy upravil(a) Ľubomír Kočíšek dne 21 lis 2009, 23:06, celkem upraveno 1 x.
to až budeš dělat rozvody tak to ani nenastavuj ono se ti to porovná samo aby dobře byloĽubomír Kočíšek píše:boli to rozvody zasa skočili naspäť a auto ide super, len sa bojím aby im zasa nepreskočilo, asi ich dáko prilepím aby stále nepreskakovaliZbyšek píše:A co tomu bylo prozradíš? Aby tu někdo jednou taky našel odpověď na svůj problém až se mu něco takového také třeba stane.

OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 lis 2009, 19:37
Lubo, uděláš mi rozvody?? Ale chci i vyměnit vodní pumpu(ne tu na studni) a hydroštely



1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 08 lis 2009, 19:37
ano ano, o dva zuby by to odpovídalo, že to teď již jede lépe...předpokládám o dva zuby na vačce, zlepšilo se časování a výplach motoru. Měl by jsi to ale doladit vagemĽubomír Kočíšek píše:Chalan ti vieš čítať alebo si tiež z Dunajskej Lužnej, jasne tam píšem že to skočilo naspäť samé asi o dva zuby lebo teraz to ide tuším lepšie.misa.89 píše:Lubo, uděláš mi rozvody?? Ale chci i vyměnit vodní pumpu(ne tu na studni) a hydroštely![]()
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.