Stránka 2 z 15

Napsal: 15 lis 2009, 18:40
od mirdasR32
Já mám stejnou zkušenost s klepáním jako Huml. U ASV klepal píst, jen při deceleraci motoru bylo ticho. Konečný verdikt byl lehce mázlej píst na třetim válci. Jak se nakláplěl, tak klepal. Nakonec se zjistilo, že pán dříve prorazil vanu..... Po sundání hlavy a demontáži pístu bylo hned jasno.

Napsal: 15 lis 2009, 19:16
od Huml
přesně tak, ten byl taky mázlej, bylo to na 4 válci, měl jsem dole i vanu,ale tam se nepodařilo zjistit nic, po demontáži hlavy bylo jasno, taky to klepalo jen když to jelo pod plynem nebo na volnoběh, po ubrání plynu ticho, ASV maj jiný písty proti třeba ALH, AHF nebo AGR a podle mě je ten rachťavější zvuk tím, dělá to hodně ASV, takový co jde třeba jak ALH jsem ještě neslyšel

Napsal: 15 lis 2009, 19:33
od misoVW
ako by sa dalo prelozit ´mazlej´ do SK jazyka?

Napsal: 15 lis 2009, 19:36
od Non1
misoVW píše:ako by sa dalo prelozit ´mazlej´ do SK jazyka?
Sračky. :D

Napsal: 15 lis 2009, 19:40
od koco
tiež ma to zaujma, logicky si to vysvetlujem tak že bol volný piest vo válci a vlastne ako sa naklonil tak spodok piestu klepol o stenu valca.

Napsal: 15 lis 2009, 19:50
od TDI tech
Mne ked to klepe tak to klepe furt. Je jedno ci pri akceleracii alebo deceleracii, alebo volnobeh. KLEPE aj ked idem dole kopcom, brzdim motorom a vypnem zapalovanie!!! Ale ked neklepe tak je to OK. Uz neviem co stym proste ked klepe tak klepe a ked neklepe tak neklepe. Je to asi 50:50 kedy motor klepe a kedy neklepe. je jedno ci teply ci studeny. Moze to robit dvojhmota? Uz sa sem tam na volnobeh trochu trasie. Ale klepe aj ked sa dvojhmota netrasie (wallbash)

Napsal: 15 lis 2009, 20:17
od tuner
typuju že mázlej spíš znamená přidřenej než sračky.

Napsal: 15 lis 2009, 20:35
od Huml
jj, byl přidřenej a díky tý zvýšený vůli klepal o stěnu, jinak to běželo naprosto normálně

Napsal: 15 lis 2009, 20:45
od koco
ešte doplním že ked som auto kúpil menil som rozvody a trochu sa nepovedli, po nahodení nových rozvodov mi spadla medzi remen a remenicu na kluke tá podložka čo je nalisovaná na kryte rozvodov a pri štarte sa motor klepol. dával som v tedy aj nové zdvihátka a 2 boli popraskané, tak som dal staré zdvihátka a starý remen a motor išiel o.k., píšem to preto že by to mohlo mat súvislosť s tým klepaním piestu, či sa v tedy náhodou niečo nestalo. ale to sa dozviem iba ked dám dolu hlavu čo sa mi moc nechce, ale ak budú vstreky o.k. tak asi už iná možnost nebude.
teraz od pondelka sú opat nové rozvody a zdvihátka.

Obrázek

Napsal: 15 lis 2009, 21:00
od Huml
to bude tím pístem, já na tom autě řešil hlavu, protože to bylo potkaný, protočilo se jim kolo na vačce, krom těch lehkejch otisků, nejhůř dopadl 1. válec, na 4. snad ani nic, ale asi po 15000km začlo klepat, těžko říct jestli to bylo od toho nebo ne, každopádně jsem to musel kutnout znova, našel jsem ten píst a vyměnil ho, byl chytlej trochu i válec, po složení klepe o dost míň a teď asi po 20000km už je to skoro v pohodě a zvuk mi přijde normální, ono se to nezdá, ale karbon, kterej se usazuje na vršku pístu nad kroužkem toho taky dovede hodně vymezit

Napsal: 15 lis 2009, 21:20
od misoVW
jj, koco, musi to byt tym, ze sa Ti to kleplo :( Vtedy som sa cudoval, ze to sa to obislo bez nasledkov.

Napsal: 15 lis 2009, 21:25
od pafka
koco , a před první výměnou rozvodů, když jsi to koupil , tak to taky klapalo?nebo až po tom co se to potkalo?viděl bych to na ventil- ohnutý, píst klape pořád, nebo nejde to z vývěvý?

Napsal: 15 lis 2009, 21:28
od misoVW
ak by mal ohnuty ventil, tak by mal valec slabsi tlak a za studena by isiel nepravidelne, nie? Jemu to startuje a ide jak hodinky, az na ten klepot.

Napsal: 15 lis 2009, 21:35
od pafka
nemusí mít nutně natolik menší kompresi,může někdy váznout, ale ať se koukne i na vývěvu , je divný že ten pazvuk tam není stále, nedá se to odposlouchat stetoskopem , od ku to vysloveně jde , když to dělá bordel?

Napsal: 15 lis 2009, 21:35
od tuner
Potkanych motoru s otisknutyma ventilama do pistu je hodně a neklepou.Tohle bude přidřeny.A nebo něco jinyho.Znamymu začal klepat motor po nasati oleje z IC