Demontaz montaz spojka dvojhmota (setrvačník) + prevodovka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

nevím z čeho to máš ty údaje , ale i na jednohmotě na sharanu je 60+90
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

30Nm+1/4 a šrouby co drží setrvačnik 20Nm má golf2 .Dvouhmotovej i jednohmotovej setrvačník u G3 a výš má 60Nm+1/4 a přitlačak 15Nm
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

nic v zlom alebo proti tebe ale robis si foto do rodinneho albumu (aj s tym ,,vodoznakom,,) ? a preco a pustas do oprav ked pomaly dva dni riesis akym momentom utiahnut sroby ? ja osobne a kopec inych ludi dotahuje sroby podla citu (a podla materialu zavitu a srobu) a nikdy nebol problem...
btw, ked riesis problem akym momentom dotiahnut sroby na zotrvaku, pouzil si aj nejaky tesniaci tmel na sroby ? aby ti nezacal presakovat olej do spojky.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Napřed se ale musi ty zavity v klice vyčistit a odmastit jinak ten tmel tam je na nic
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roberbo »

No skrutky su nove. Uz obsahuju aj tesniaci tmel.

Obrázek

Hej pred montazou som zavity vycistil.
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

tomiisp píše:nic v zlom alebo proti tebe ale robis si foto do rodinneho albumu (aj s tym ,,vodoznakom,,) ? a preco a pustas do oprav ked pomaly dva dni riesis akym momentom utiahnut sroby ? ja osobne a kopec inych ludi dotahuje sroby podla citu (a podla materialu zavitu a srobu) a nikdy nebol problem...
btw, ked riesis problem akym momentom dotiahnut sroby na zotrvaku, pouzil si aj nejaky tesniaci tmel na sroby ? aby ti nezacal presakovat olej do spojky.
Jak píše tomiisp.Dělat všechno jak popisuješ,nevydělám ani na slanou vodu,ale proti gustu...
Uživatelský avatar
este
Aktivista
Příspěvky: 4920
Registrován: 19 zář 2007, 15:34
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od este »

Re-volt píše:
tomiisp píše:nic v zlom alebo proti tebe ale robis si foto do rodinneho albumu (aj s tym ,,vodoznakom,,) ? a preco a pustas do oprav ked pomaly dva dni riesis akym momentom utiahnut sroby ? ja osobne a kopec inych ludi dotahuje sroby podla citu (a podla materialu zavitu a srobu) a nikdy nebol problem...
btw, ked riesis problem akym momentom dotiahnut sroby na zotrvaku, pouzil si aj nejaky tesniaci tmel na sroby ? aby ti nezacal presakovat olej do spojky.
Jak píše tomiisp.Dělat všechno jak popisuješ,nevydělám ani na slanou vodu,ale proti gustu...
Mno tak asi nepočítam stim že by byl Roberbo automechanik
VW T5 GP 103 KW long
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roberbo »

Nie som automechanik. Som programator a servisny technik mikroprocesorovej a vypoc. techniky.

Auto je moje. Je rozobrane u mna v garazi a pomaly ho skladam ;)
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Obdivujem Ta, ze si sa pustil do takej ´velkej´opravy a nikdy si to nerobil. Drzim palce, nech sa dari :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

Roberbo píše: Som programator a servisny technik mikroprocesorovej a vypoc. techniky.
vitaj kolego (noteeth) ale chcel som ine, ked teda nie si automechanik a zrejme nemas ani skusenosti, mal si najprv zacat nastudovanim nejakej literatury ohladne toho co ides robit/robis, nemyslim teraz knihy typu ,,Jak na to,, ale uplne beznou Dielenskou priruckou, keby si sa predtym nez si to zacal robit opytal tu na fore ci niekto nema DP na to co ides robit, urcite by sa naslo kopec ludi co by ti ju poskytli (alebo vytiahli z Elsy konkretne udaje ), usetril by si si kopec casu a problemov a mal by si v rukach oficialny doporuceny postup vratane vsetkych udajov (utahovacie momenty..) :)
Ale inak nech sa dari :)
(btw, preco si vlastne ked menis komplet spojku uz zrovna nepouzil nieco vykonnejsie alebo aspon lamelu dal preoblozit niecim co by vydrzalo dlhsie, mohol si zabit dve muchy jednou ranou a mal by si priestor na dalsie upravy neskor)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

tomiisp píše:
Roberbo píše: Som programator a servisny technik mikroprocesorovej a vypoc. techniky.
vitaj kolego (noteeth) ale chcel som ine, ked teda nie si automechanik a zrejme nemas ani skusenosti, mal si najprv zacat nastudovanim nejakej literatury ohladne toho co ides robit/robis, nemyslim teraz knihy typu ,,Jak na to,, ale uplne beznou Dielenskou priruckou, keby si sa predtym nez si to zacal robit opytal tu na fore ci niekto nema DP na to co ides robit, urcite by sa naslo kopec ludi co by ti ju poskytli (alebo vytiahli z Elsy konkretne udaje ), usetril by si si kopec casu a problemov a mal by si v rukach oficialny doporuceny postup vratane vsetkych udajov (utahovacie momenty..) :)
Ale inak nech sa dari :)
(btw, preco si vlastne ked menis komplet spojku uz zrovna nepouzil nieco vykonnejsie alebo aspon lamelu dal preoblozit niecim co by vydrzalo

dlhsie, mohol si zabit dve muchy jednou ranou a mal by si priestor na dalsie upravy neskor)
Tak asi každý neplánuje robiť úpravy na motore
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

rudy5 píše:Tak asi každý neplánuje robiť úpravy na motore
tak preoblozenie lamely na HDS za nejakych 500-700kc nemusi byt len kvoli upravam ale aj z hladiska zivotnosti, nie ? :) a myslim ze kazdy skor ci neskor podlahne chip-manii a bude chciect pridat par konikov, o opaku ma nikdo nepresvedci :) tak preco nerozmyslat aj trocha dopredu nez neskor to znova rozoberat a skladat ? :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
BobrCZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 04 črc 2008, 15:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od BobrCZ »

rudy5 píše:
Tak asi každý neplánuje robiť úpravy na motore
Tak, tak (crazy)
VW GIV Variant, TDi PD, AXR 74 kW
Roberbo
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 15 lis 2009, 18:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Roberbo »

..
Dakujem za rady
Na zotrvacniku som teda tie skrutky este pritiahol..tak s citom :)


Mam uz aj druhu prevodovku ...na 4-ty pokus cez inzeraty..

Prvy, co mi ju ponukal (zraz na pumpe) bola so zbrusenymi udajmi - typovym cislom...hladal som rovnaku ako moja oznacenie FUX.. cena 400Eur

Druhy..stretnutie pred Tescom..mala ocividne poskodene tie hrany z prevodovky..to neviem preco . cena 550Eur


Zbytocne som isiel na treti pokus 200Km do Ziliny..Rano som mu volal, ze na obed som tam. Ked som prisiel na danu adresu..nikde nikoho. Zavolam mu a on, ze je odcestovany..Nakoniec poslal nejakeho kamarata, ktory celu dobu nanho len nadaval..a po otvoreni nejakej "sopy" ..asi styri prevodovky a ani jedna sa nepodobala na tu moju..cena 500Eur

Stvrty uspesny pokus..prevodovka od sukromnej osoby.Bol som u neho doma. Je z roku 2005 a ma tiez oznacenie FUX..Stala 600Eur s garanciou, ze je v 100% stave. A kedze som bol u neho doma mam ju aspon kam popripade vratit. Ale dufam, ze nie :)..

Obal na tej kupenej je trochu vyzraty od kyseliny z baterky po havarii toho auta...

Ta zaolejovana je moja..pokazeny piaty prevodovy stupen..
V servise, co sa specializuju na opravy prevodoviek tvrdili, ze oprava 1500Eur a viac..+ demontaz a montaz.

Obrázek

Dal mi ju aj s tym silentblokom..aj so spojkovym loziskom..
Mozno by som mal odfotit ten moj a ten jeho silentblok , ktory bude lepsie tam namontovat :?

Spojkove lozisko kupim nove (zajtra ho pojdem objednat), ked uz tam mam aj zotrvak aj spojku novu..Som zvedavy, co bude stat ;)


p.s. Na motory neplanujem robit ziadne upravy vykonu ;) Mam s tym autom uz najazdenych 180.000km (kupoval som ho ako rocne na zaruku) a mne ten vykon staci.
Naposledy upravil(a) Roberbo dne 29 lis 2009, 21:12, celkem upraveno 1 x.
Sharan, AUY 85KW 1.9 TDI r.v.2003
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak to ti fandím ať se dílo daří, ještě bys pro úplnost mohl vyměnit olej v té nové převodovce ale stojí teda cca 35Eur litr.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“