Stránka 2 z 3

Napsal: 11 pro 2009, 09:05
od TDIfun
U pana Funa stoji brzda 1200,- mereni, pokud se dela i tuning je cena jina. Staci se podivat na web. :o

Napsal: 11 pro 2009, 09:14
od scheni
TDIfun píše:U pana Funa stoji brzda 1200,- mereni, pokud se dela i tuning je cena jina. Staci se podivat na web. :o
Já stále s těma brzdama nevím. Příjde mi to takové docela nepřesné.
Hlavně co se třeba týká náporového sání (kdysi jsem si třeba měřil motorku, a podle mě to ani pořadně nejde)

Třeba naporove sani na intercooler taky nenasimuluješ.

Ale zase vytahuj motor, a meř jenom motor, že ? (hm)

Napsal: 11 pro 2009, 09:31
od TDIfun
Kdzy je to nepresne tak tu nemame co resit. ;)

Napsal: 11 pro 2009, 09:33
od scheni
jako třeba jde o to, že každe auto ma jiny převodovy stupen, a jak se to potom zachova na te brzdě ?
To pak musi davat všechno jine vysledky, ne ?

Napsal: 11 pro 2009, 09:37
od scheni
Jako ja si myslim, že má smysl měření před úpravou a po úpravě.
To budou vlastně stejné podmínky a relativně přesný výsledek.

Ale stejně si to asi přijedu změřit :-)

Nebo už jsi třeba měřil serioveho caddyho 55 kw ?

Kdyby něco mám v záloze origo soft 8)

Napsal: 11 pro 2009, 09:38
od TDIfun
(LOL) tak to je huste. Co treba prevodovej pomer???

Napsal: 11 pro 2009, 09:43
od scheni
TDIfun píše:(LOL) tak to je huste. Co treba prevodovej pomer???
já si pamatuju že škodovka měla kdysi 4,22 a 100vky měly 3,9 to litalo jak cip :D


Jaky má třeba caddy převodovy poměr ?
a dá se zjistit jaky má převodový poměr renault kangoo r.v. 2008, motor 1,5 dci 63 kW ?

Protože caddyho mam ja a renaulta kolega. A on jezdi pruměrnou spotřebuju 5,5 a nechapu jak to děla. A jako děda rozhodně nejezdi.

Napsal: 11 pro 2009, 09:46
od TDIfun
ja se nebavim o stalem prevodu hehe, kasli na to. Jo jinak Renault Kango bych me delat presne tenhle motor 1.5DCi 63kw 2009 v pondeli. Rizeni DELPHI.

Napsal: 11 pro 2009, 10:00
od scheni
TDIfun píše:ja se nebavim o stalem prevodu hehe, kasli na to. Jo jinak Renault Kango bych me delat presne tenhle motor 1.5DCi 63kw 2009 v pondeli. Rizeni DELPHI.
tak to by mě zajimalo, co z toho vypadne.
Jen, asi to víš, ale kdyby ne, tak když se to nachipuje, tak se pry z jednotky vymažou data o vstrikovačich, a musi se to znovu nastavit v autorizovanem servise.

My se právě střídáme s ježděním a jezdíme tu samou trasu, a celkem podobnym stylem jizdy, a ja za 7 a on za 5,5

tak proto jsem se ptal. Zrejme ma totiž pri stejne rychlosti na 5tku nižší otáčky, ale věř otačkoměru....

Napsal: 11 pro 2009, 10:12
od TDIfun
Mam KTS kamarade a nakoduji to take, navic mam oficial flasher kterej si ulozi kodovani vstrikoacu. ;) kodovani uz mam stahnute a i obsahy postahovane po CAN
P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam :D

Napsal: 11 pro 2009, 10:21
od scheni
TDIfun píše:Mam KTS kamarade a nakoduji to take, navic mam oficial flasher kterej si ulozi kodovani vstrikoacu. ;) kodovani uz mam stahnute a i obsahy postahovane po CAN
P.S ty neveris ani brzde ani otackomeru. jsi neverici Tomas nebo co?? Veris na Jeziska doufam :D
Ty, jako tachometru taky nemužeš věřit. A s otackomerem to bude to same :D

Jasně že věřím na ježíška, letos jsem si přál motorku, nový počítač, plazmovou telku :D

Hele, jak ten renault pujde ? Bude to k čemu ? Rad bych viděl ty vysledky kdyžtak, pokud to nebude problem.

Ještě k tomu renaultu. Když teda pominu to, že se na tom kolegovem autě sere co muže (naštěstí je v zaruce), tedka mu to začalo i tak divně klepat ten diesel. Takovy zvuk jako když je něco s vahadlama, nebo tak něco (nebo tak jako když se u škodovky nastavila velka vule ventilu) tak takovy zvuk, a děla to jen někdy. Co by to mohlo byt ?
Hlavně po delši jizdě po dalnici, a potom když zastavi na mistě, a na neutral to klepe.

On pravě chtěl taky chip, ale tedka mu tam něco odejde v motoru, a neměl by zaruku.

Napsal: 30 pro 2009, 13:05
od scheni
TDIfun
chtěl jsem se ještě zeptat, kdybych do toho caddyho 55 kW nacpal ty větší trisky z 96 kW, musí se měnit soft ?
Vstrik je dany vackou, tak by to mělo byt to same, akorat to bude davat více nafty, ne ?

Nebo se musi upravovat i softwareově směs ? :?

Napsal: 30 pro 2009, 13:42
od turbo kamna power
scheni píše:Ty, jako tachometru taky nemužeš věřit. A s otackomerem to bude to same :D
nechápu proč bys neměl věřit otáčkoměru :o otáčkoměr jde z alternátoru, ne jako tacho z převodovky, a to tacho je nastavený aby naschvál přeměřovalo...
taky jsem nepobral tvou nedůvěru v motorovou brzdu... kdybys věděl jak brzda funguje, mluvil bys jinak... a nebo teda vynalezni přesnější měření, když se ti tohle nezdá :P

Napsal: 30 pro 2009, 14:29
od tuner
Otačkoměr bere signal z čidla na klikovce,z altiku jen starší motory D a TD

Napsal: 31 pro 2009, 00:19
od turbo kamna power
tuner píše:Otačkoměr bere signal z čidla na klikovce,z altiku jen starší motory D a TD
pardon, jsem holt zblblý z toho TDčka :-D