Jaký olej do převodovky Alhambry?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Dík za info.Chci ho vyměnit ,tak abych tam nedal špatný.S tou převodovkou se prosím ozvi až tam dáš ten origo olej.Jestli to pomůže tak jdu do toho.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No to je napínavý jak detektivka.Já už čekal resumé.No radči to pořádně vyzkoušej.Já počkám ,až to bude tuty. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Ale píšou tam 70W-75W. To podle mě není 70W75, ale asi by první číslo (před W) mělo být 70 nebo 75 a neřeší tam to číslo za W (v mém případě 75W90)Huml píše:podle tohoto to, ale nevypadá na olej 75W90
Možná to je blbost, co si o tom myslíte

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Měnil jsem převodovku v alhambře 02 ze stejných důvodů, najeto 101tkm
za převodovku z galaxi 01 naj.115tkm a byl v ní červenej origo olej, co
používají u fordu. Zdál se mi řidší než seat, tak jsem ho tam nechal.
Výsledek nepatrně lepší než s původní převodovkou. Každopádně si myslím že čím řidší, tím lepší.
za převodovku z galaxi 01 naj.115tkm a byl v ní červenej origo olej, co
používají u fordu. Zdál se mi řidší než seat, tak jsem ho tam nechal.
Výsledek nepatrně lepší než s původní převodovkou. Každopádně si myslím že čím řidší, tím lepší.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
myslím, že to sedí, protože pro Fabii RS je psán vysokoteplotní olej a ten má viskozitu 75W90. A jak jsem psal ten olej je rozhodně řidší než 75W90. A do třetice i Paramo dělá olej do prvovýroby pro škodovku a ten má označení jen 75W. http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=755. A nakonec na moje rozřešení nečekejte, i když se svými poznatky podělím, je to otázka to zkusit vyměnit, nikdo vám totiž nezaručí, že olej, kterej tam máte, je origo z fabriky, pokud to teda nemáte od nova a olej jste nenechali měnit, protože i výměna v autorizovaným servisu vám nezaručí, že vám tam nalijou to co tam opravdu přijde (jak jsem se sám přesvědčil, co za olej mi nabídli) nebo, že to měnil nějakej odborník a i kdyby to nepomohlo, můžete mít aspoň dobrej pocit, že jste něco pro to svoje auto udělali, aspoň v rámci možností.
těch výrobcu bude víc splňujou tu normu
Texaco Geartex S4 SAE 75W-90
API GL-4
VW 501.50
Syntetický víceúčelový převodový olej pro motorová vozidla, vhodný pro mazání převodovek, diferenciálů a pod.
Jináč sem našel ještě Castrol atd...
Jináč když stim nejezdíš zrovna na sibiři,tak 75W a 70W maj stejnou viskozitu akorát 75W jí ma zaručenou do -40°C a 70W do -55°C
Texaco Geartex S4 SAE 75W-90
API GL-4
VW 501.50
Syntetický víceúčelový převodový olej pro motorová vozidla, vhodný pro mazání převodovek, diferenciálů a pod.
Jináč sem našel ještě Castrol atd...
Jináč když stim nejezdíš zrovna na sibiři,tak 75W a 70W maj stejnou viskozitu akorát 75W jí ma zaručenou do -40°C a 70W do -55°C
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
No konečně pozitivní výsledek.Neškrtá.Já si olej objednám origo a vyměním si ho sám.Nejsem blázen to dát do značkového servisu,kde mi na tom bude dělat nějaký učeň.Co si uděláš to máš. 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to nepomůže tak za to určitě nebudeš moci ty,ale soudruzi s VW,kteří tak dlouho zlepšovaly komfort řazení až to po.../se ucho utrhlo/. Ale jak si řekl,alespoň budu mít jistotu že jsem proto udělal maximum.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Já vysledoval nepatrně lepší výsledky: (olej původní)
Jak jsem psal,nejvíc škrtá po studeném startu.
Když ráno bufíkuju,tak to škrtá po studeném startu méně.
Napadá mě,že ohřátý motor(bufík nahřívá i motor)ohřeje trošku nepatrně i olej v převodovce,a pak to škrtá méně.
Pořád mě to směřuje k oleji,ale štve mě,že v SEATu na mě čuměli,že ten olej ještě nikomu neměnili,že prý je celoživotní..
Jak jsem psal,nejvíc škrtá po studeném startu.
Když ráno bufíkuju,tak to škrtá po studeném startu méně.
Napadá mě,že ohřátý motor(bufík nahřívá i motor)ohřeje trošku nepatrně i olej v převodovce,a pak to škrtá méně.
Pořád mě to směřuje k oleji,ale štve mě,že v SEATu na mě čuměli,že ten olej ještě nikomu neměnili,že prý je celoživotní..