Stránka 2 z 7

Napsal: 22 lis 2009, 20:46
od Andre
RR píše:I mistr tesař se občas utne..... :roll:

Ale zlaté banky taky znám..... (crazy)
Ale nejde vše při tom množství udělat stoprocentní...Pokud to není 5 z 10 tak je to ok...Občas hold něco proklouzne

Každý jsme nějak začínali.......

PŘESUNTE TO.....
Myslím, že lepší zlatý banky, než mosazný ložiska ;)

Taky dáváš do VNT turbín nová originální kola?

Napsal: 22 lis 2009, 20:59
od devonrex
Abych chlapci řekl pravdu, ani mi to moc nevadí. Alespoň se vyjasní dříve nevyjasněné. Jinak turbo stále na prodej, nechám ho nejvyšší nabídce. ;)

Napsal: 22 lis 2009, 21:11
od Andre
Moje nabídka platí...
k tomu co se ptal B-max si myslím, že bez výměny toho kola to turbo nebude mít dlouhou životnost.

Napsal: 22 lis 2009, 21:24
od Forest
Andre píše:Hodně věcí ohledně turbodmychadel je pro tebe pořád tabu - ale to u klávesnice nepochopíš.
"Podle sebe soudim Tebe", tim se ridis? Protoze podle toho, co jsem od Tebe videl, tak to tak vypada. Rozdil mezi nami je takovy, ze Ty si na profesionala hrajes ... ja jen dodavam kvalitni turba (pro info, me se prozatim zadne nemuselo vratit). Ze nestojim za jejich produkci? A co, zprostredkovavat kvalitu mi nevadi, hlavne, ze jsou zakaznici spokojeni (coz se o tech Tvych rozhodne rici neda).

Jinak hrozne se mi libi, ze me k psychiatrovi posila clovek, co malem rodinu pripravil o zivitele kvuli par kg zateze na aute - vskutku bravurni pokus.

2Ladas: ne, nevadi mi to, myslim si, ze zakladatel muze byt rad, ze mu timto topic "visi" stale nahore ;)
Andre píše:
Ladas píše:Nic mi do toho nejni ale zásíráte inzerát nezúčastněnýmu člověku jděte se dohadovat jinam tyhle věčný žabomyší války u klávesnice jsou k hovnu!
Myslím, že kdyby jsi byl v obraze, tak by jsi taky reagoval...

Např. tomuhle člověku jsem namontoval ARL turbo po načipování jsme ho s Richardem 2 měsíce upozornovali že má díru v sacím traktu aby si to opravil, kašlal na to a turbo samozřejmě zdechlo - na to já jsem lhal u dodavatele abych pro něj vyreklamoval turbo zadarmo. A ten samej člověk (aniž bych si já ho nějak všímal) tady pak tohle píše?
Na to druhý trubo několik let bez problémů jezdil (s chipem) a pak ho před prodejem odvezl do Holic na kontrolu kde údajně bylo úplně na kokot, tam ho "opravili" turbo se pak namontovalo novému zákazníkovi kde najednou i po té "opravě" moc nefungovalo a svedlo se to na to, že tam byl nahovno seřízený červík (asi ten kdo to "opravoval" nechápe, že už jen to, že rozebereš a složíš regulaci může být všechno jinak) A kua snad když něco opravuju a pak to nefunguje tak se nevymlouvám, že tam někdo kdysi něco....
Nebo ty "originální" díly do VNT turbín (rofl)
No nic...
Co to proboha placas? Asi uz nevis, co meles. Diru v sani jsem mel az po Mimoni a to turbo slo ven na repasi u Olega. To turbo jezdilo tak sezonu maximalne (pak jsem auto rozdelaval) a fakt, ze aniz by byl obrousen compressor housing, tak byl compressor o +-1mm mensi - byl brousen!

Jinak co se vymluv tyce, pak na to jsi mistr Ty: "Mno to se mi snad jenom zda, mno to snad ani neni mozny!" ... kdopak tohle z jeho klientely jeste neslysel? :roll:

Ty originalni dily jsou originalni a nove, coz se o tech od Tebe neda rici ani nahodou (za to by se dalo celkem trefne rict, ze mohou byt kradene). Chapu, ze to nedokazes pochopit, protoze Ty mas kontakty do Polska, nicmene jsou tu i jini, kteri maji sirsi pole pusobnosti. V pripade, ze chces vskutku videt originalni compressor z VB verze, muzes se domluvit s clovekem od Richarda (on uz bude vedet).

Napsal: 22 lis 2009, 21:29
od Forest
RR píše:I mistr tesař se občas utne..... :roll:

Ale zlaté banky taky znám..... (crazy)
Ale nejde vše při tom množství udělat stoprocentní...Pokud to není 5 z 10 tak je to ok...Občas hold něco proklouzne

Každý jsme nějak začínali.......

PŘESUNTE TO.....
V pripade Martina Bruhy 3 ze 3 ... co dodat.

Obrázek
Dokumentace ohledne dovyvazovani "repase VB" od Andreho ... co by to asi tak delalo ve vyssich otackach, kdyz to toto predvadelo pri 8000 RPM? (wallbash)

Napsal: 22 lis 2009, 21:42
od Rybízek
no jo no kdo nic nedělá nic nezkazí.

BTW: od adrého mám tři turba jednoho hybrida na svojem autě kterej má už dneska najeto 60 tkm. na autě experimentuju s mapama uplně sám auto jezdí denně a čas od času závod do vrchu.

druhé turbo jezdí kamarád na GIV je to repasované VA už má najeto 40tkm auto s komerční mapou na nějakých 170 PS

Třetí turbo jezdí ve firemní octavii. jezděj s ní lidi spíše cvičené opice najeto okolo 100 tkm a žadnej problém.

OT: to že andre ušetřil pár kilo neznamená že je na psychiatra nebo v tom případě všichni co navrhujou F1 a WRC jsou hypochondři.

Napsal: 22 lis 2009, 21:49
od Forest
Nezlob se na me, ale clovek od rodiny, ktery se snazi jezdit zavody a neda si tam ram je alespon pro me na psychiatra zralej. O to usmevnejsi je, kdyz me tento clovek za nim posila (noteeth)

Napsal: 22 lis 2009, 21:50
od Andre
Ad nové náhradní díly:
Ani jediný autorizovaný servis turbodmychadel Garrett v ČR firma Specialturbo nedostane od výrobce žádný náhradní díl pro VNT turbo, protože zkrátka Garrett je nedodává a svým servisům opravy VNT turbín přímo zakazuje. S ložiskami problém není, jsou shodná pro řady GT.

A pokud někdo někde tvrdí, že to opravuje z originálních dílů, tak je to nesmysl, oficiální cestou jsou nedostupné.

Pokud nějaký Čínan někoho v Holicích přesvědčil že jsou to originální díly, tak je to jeho problém, ale 100% vím že nejsou, protože jsem měl jedno takové turbo od nich opravené z nových "originálních" dílů nedávno v ruce.

Tak jsem zvědav co bude zase za večerníček



(rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 22 lis 2009, 21:58
od Forest
A presto je ma. Rikal jsem Ti, ze ma ponekud lepsi kontakty, nezli Ty. Co se Ciny tyce, pak vez, ze Oleg mel moznost jedno takove turbo rozebrat a vyrobky z Ciny zasadne zamita.

Zajiste mas k tomu turbu od Turbopower nejakou dokumentaci treba z Tve neexistujici vyvazovacky.

Prozatim jediny expert na vecerniky jsi tu Ty. Chapu, ze lidi netusi, nastesti me staci vedet na zaklade testu z vysokorychlostni vyvazovacky (ikdyz mnohdy neni treba ani to).

Napsal: 22 lis 2009, 22:01
od Andre
Jen bych chtěl ještě dodat, že já proti Turbopower nic nemám, je mi úplně jedno co a jak se tam opravuje, ale jestli si vybrali za maskota pana Foresta, tak úpřímnou soustrast, protože pokud je mi známo, tak všude, kde tento člověk figuroval byl časem nějaký problém.

Napsal: 22 lis 2009, 22:07
od Andre
Myslíš, že jsem na tom tak špatně, že bych si měl dělat nějakou dokumentaci a pak to vystavovat po forech?

Až se tam zastavíš, tak si ty díly schválně sám prohlídni a porovnej s novým orginálem (pokud máš teda někde tu možnost) - povrchová úprava, zakřivení lopatek... pak už snad konečně pochopíš jak se tady ztrapňuješ.

Napsal: 22 lis 2009, 22:09
od Nms
No hoši, Hodně dobry! (LOL)

Napsal: 22 lis 2009, 22:19
od fialamala
Kdybych tušil co tu s toho vznikne, tak se u toho inz.vyhnu obloukem. (wallbash)

Napsal: 22 lis 2009, 22:21
od gti.tdi
Forest píše:Nezlob se na me, ale clovek od rodiny, ktery se snazi jezdit zavody a neda si tam ram je alespon pro me na psychiatra zralej. O to usmevnejsi je, kdyz me tento clovek za nim posila (noteeth)
ze vam dotoho stupuji, ale mel sem od andreho asi 3 hybridy jedno mi delal z meho arl vymenil saci kom vzdy sme se domluvily na tlaku a vzdy sme s michalem V.dali o 0.2vic a bez problemu a ted ten nejvetsi hyb.to je fakt dobra prace .A co se tyce zavodu tak sem s andrem jel. jezdi moc dobre
ram mel, ale nestihnul ho namontovat. po bitve je kazdy general .

Napsal: 22 lis 2009, 22:28
od Andre
fialamala píše:Kdybych tušil co tu s toho vznikne, tak se u toho inz.vyhnu obloukem. (wallbash)
Úplně v klidu, alespoň je nějaká zábava na nedělní podvečer....