Stránka 2 z 4
Napsal: 13 pro 2009, 07:58
od kibi
Markus01 píše:to Dukes:
Koupit se něco novýho je vždycky lepší. To nepopíram. Přesto si myslim, že uvedená cena navíc bez DPH neni adekvátní. Nevim v jakym stavu je tá fábie, nevim rok, ale je klidně možný, že těch 60 bez DPH tvoří půlku ceny celýho auta. Schvalně sem se podíval za kolik teď máte jenom čip sériovýho motoru a je to teď v akci s DPH za 7615 Kč. Je to na 102 kw. Těch dalších 20 by ho přišlo dost draho. Vim, že si nabídnul perfektní nabídku s použitim novejch dílů, bez starostí, bez vymejšlení. Jenom by asi bylo dobrý dodat, že existujou jiný levnější a přesto bezpečný způsoby jak takovýho výkonu dosáhnout. To co se napsalo by mohlo bejt chápáno tak, že pouze tohle řešení neni prasárna. Jinak doufam, že se na mě nezlobíš. Je to jenom můj názor.
- přesně jak jsi napsal, Fabka je sice ve víc než dobrym stavu - komplet interiér i exteriér překopanej za FRS a dost jiných investic, ale i tak je cena auta + - 150 t kč a dávat do úpravy ze 140 - 160(170) PS 60t bez DPH mi příjde neadekvátní už vůči hodnotě auta....díly co chci použít beru z rozvahou = turbo a trysky chci nové, protože tím zároveň udělám údržbu motoru...a FMIC dobastlim "garážově"
pokud dobře počítám tak cena: turbo 10t, trysky 10t FMIC do 10t chip cca 10-12t tak jsem v tom i s prací a DPH za 40t Kč a je to složený krom FMC z nových dílů....
hlavní otázky byly:
zda bude kkk ASZ turbo stačit na 160-170PS? (popřípadě kdyby bylo vhodnější Garett VA, co je nutno při montáži na ATD předělat) - zodpovězeno kkk stačit bude
-
jaké cenově výhodné FMIC je do Fabky vhodné (nárazník FRS)?
-
co ještě bude s výměnou turba za kkk ASZ popř. Garett VA vhodné vyměnit?
díky za navrácení k řešení otázek k tématu 
Napsal: 13 pro 2009, 09:27
od toby66kw
Napsal: 13 pro 2009, 11:00
od DOLPH
za kompletní a snad i kvalitní služby se platí.tak to prostě je.byla dána nabídka,tak buď ber,nebo nech být.nemá smysl to více rozpatlávat,nejsme na trhu.
Napsal: 13 pro 2009, 12:09
od kibi
toby:
díky za odpověď k tématu, přesně tohle jsem potřrboval vědět
DOLPH: a co je za nekvalitní službu, když si koupím komponenty nové jinde - levněji, nainstauji si je a nechám to u DP či iné firmy pouze ochipovat....jináč máš pravdu a nechci aby se tu řešila cena, ale to na co se ptám - co je můj problém.]
Napsal: 13 pro 2009, 19:44
od DOLPH
nemám nic proti tomu,když si to ubastíš sám.já osobně jsem asi podobný typ jako ty... a to myslím vážně.
ale když si to upravíš sám tak to není služba..a už vůbec ne nekvalitní(to jsi mně špatně pochopil)
je zpousta takových co autům nerozumí a zoufale hledají někoho kdo jim úpravu provede a to od začátku do konce,se zárukou a plně funkční.peníze jsou pak až na druhém místě...
Napsal: 13 pro 2009, 20:23
od kibi
já samosebou nejsem žádnej odborník, ale co můžu udělat dle možností (před panelákem

) to si udělám sám....jináč to řeším skrze známý a když můžu pomoc jsem jen rád, protože nic neudělá větší radost než vlastní práce...navíc je jistota že to neojebeš
jináč k věci: turbo vyřešený - andrému jsem napsal SZ ohledně redukce na bajonet kkk z ASZ (umí ji popřípadě někdo jinej??)
otázka FMIC...FMIC jsem pročetl pohledal a zdá se mi celkem solidní z citroena xantia 2.1TD....co na to znalý?? je jiná "lepší" možnost?? nebo ještě ze saabtuningu, rozměr 700 x 230 x 60
http://www.saabtuning.cz/tdilys10.htm
Napsal: 13 pro 2009, 20:29
od Markus01
Těch 230mm je podle mě zbytečný. Změř jak vysoká je díra v nárazníku... Někdo tady měl na A4 i ten malej 140 vysokej a taky to stačilo. Ta auto mělo tušim přes 180k a hybrida.
Napsal: 13 pro 2009, 20:37
od kibi
poměřím...zatím jen "vařim z vody"

Napsal: 13 pro 2009, 20:38
od Hoblik
Jojo 140mm IC staci uplne v poho i na vykony pres 200ps , jsem toho dukazem, takovy obr co si napsal je ti ti uplne zbytecny si myslim

Napsal: 13 pro 2009, 20:43
od kibi
ok, já jsem jen rád že menší stačí...ono toho místa u fabky tolik není

PS: jináč Okta ti mastí pěkně - viz video co máš na SH foru

Napsal: 13 pro 2009, 20:48
od Hoblik
Diky :)Sveril jsem ji do pece spravnym lidem a ti udelali letadlo .)Sice je trosku tezke, ale i tak to je prijemne svezeni :)a kdyz je potreba da se z auta dost lehce 150kg dat pryc, ale na ukor komfortu - pak uz to leti brutalne.
Napsal: 13 pro 2009, 20:54
od Luďan
Ale ale, kdopak nám to tady tajně zbrojí?

Napsal: 13 pro 2009, 20:57
od kibi
To veřím, mě ještě nedávno stačilo těch 140PS, ale už jsem si dost zvykl, tak tu spekuluju jak si dopřát nějakýho toho koně navíc....tvých 210 PS by se mi ve Fabce moc líbilo, ale to už jsou pro mě velký investice, navíc chci nechat stávající spojku, proto myslím že těch 160-170 PS a odpovídající krouťák bude optimum

PS: těch 150kg - co letí ven? počítám sedačky, rezerva a vůbec zbytečnosti z kufru....
Luďan: nazdar..hlavně nikomu ani muk, chci pak na ostatní machrovat

Napsal: 13 pro 2009, 21:02
od Luďan
ano, pan Hoblík má velkou tuc tuc bednu, která váží skoro jako jeho manželka

Ps budu mlčet jako hrob

Napsal: 13 pro 2009, 21:07
od kibi
kamarád se hnedka pozná...tím jak se snaží toto druhýho "podržet"

a co ty Luďo, bude se něco dít s tou tvojí půlmiliónovou herkou?
