Stránka 2 z 124

Napsal: 05 led 2010, 16:21
od Tomáš Čermák
No tak to je sračka, ty motory jsou uplně stejný... čerpadla jsou stejný pro oba dělaj 2 druhy, vstřiky stejný prostě všechno. (LOL) rozvody všechno stejný a potenciometry vubec neřeš. kamos ho má v td a já ho mam v tds taky, tajty diesely maj uz snad vsechny elekronickej plyn, ja sem ještě neviděl tds s lankem,možná ho má tak 524 td. Je tam rozdíl akorát ICool a jednotka- jeto asi jako s octavou, 2.0 Tdi 103kW je uplně stejnej motor jako 2.0 Tdi 125kW co je v RS. Akorát jiná jednotka (wallbash)

Napsal: 05 led 2010, 16:51
od oldaf
CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.

Moje TDS plynový lanko má :)

Napsal: 05 led 2010, 16:56
od oldaf
CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.

Jedinej BMW v turbodízlu s plynovým lankem byla 2,4td v e28. A TOHLE SE TADY NEŘEŠÍ. Řešíme tady 2,5td a 2,5tds A to jsou naprosto stejné motory. A zádná 2,5td ani 2,5tds nikdy z výroby neměla plynové lanko. Kromě mojí, ale to není od výroby.

Napsal: 05 led 2010, 17:01
od oldaf
CYRIL píše:Tak to jsi asi bmw neměl,neš něco napíšeš tak se podívej pod kapotu a do velkého technyčáku co tam máš za motor.TDs lanko nemá.TD má.

Když tak mi ukaž kam píchneš to lanko.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Napsal: 05 led 2010, 22:11
od bpmhmoto
Oldafe nejde mi o to se s tebou hádat, chtěl jsem jen přidat pár zkušeností.Vím to na 100procent, protože jsem si sám tyto komponenty měnil. Poslední motory TD již měli elektronické čerpadlo i řídící vstřik, ale většina měla ještě mechanické s lankem.Žádný z těchto komponentů není shodný s TDS, zaměnit se dají jen po úpravách a nečekal bych velký efekt. Jinak TDS má rozvod řetězem, ale TD má řetěz k vačce a čerpadlo je poháněno řemenem.

Napsal: 05 led 2010, 22:34
od oldaf
bpmhmoto píše:Oldafe nejde mi o to se s tebou hádat, chtěl jsem jen přidat pár zkušeností.Vím to na 100procent, protože jsem si sám tyto komponenty měnil. Poslední motory TD již měli elektronické čerpadlo i řídící vstřik, ale většina měla ještě mechanické s lankem.Žádný z těchto komponentů není shodný s TDS, zaměnit se dají jen po úpravách a nečekal bych velký efekt. Jinak TDS má rozvod řetězem, ale TD má řetěz k vačce a čerpadlo je poháněno řemenem.

Promiň ale asi jsi tyhle motory viděl jen z vlaku. Kliknul sis na odkazy co jsem sem dal? Máš tam porovnání čerpadel na TD aTDS. A tady máš rozvody na TD
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
jestli tady vidíš někde řemen na rozvodech tak ho od tebe koupím za 10tisíc, může bejt i jetej. Všechny motory 325,525,725TD i TDS jsou schodné. Stejný motor je i v oplu omega 2,5TD. A všechny motory měli elektrický čerpadlo. Mechanický čerpadlo bylo jen a jen v E28 u 2,4TD v životě né u 2,5TD a TDS.

Napsal: 05 led 2010, 22:39
od oldaf
bpmhmoto píše:Oldafe nejde mi o to se s tebou hádat, chtěl jsem jen přidat pár zkušeností.Vím to na 100procent, protože jsem si sám tyto komponenty měnil. Poslední motory TD již měli elektronické čerpadlo i řídící vstřik, ale většina měla ještě mechanické s lankem.Žádný z těchto komponentů není shodný s TDS, zaměnit se dají jen po úpravách a nečekal bych velký efekt. Jinak TDS má rozvod řetězem, ale TD má řetěz k vačce a čerpadlo je poháněno řemenem.

Kde jsi sebral takovej nesmysl o tom že k vačče je řetěz a k čerpadlu řemen? To v životě u BMW neexistovalo. Pokud něco takového znáš tak mi to laskavě ukaž v etce , třeba se něčemu po 15-ti letech co se hrabu v bavorech přiučím.

Napsal: 05 led 2010, 22:41
od oldaf

Napsal: 06 led 2010, 23:19
od bpmhmoto
dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají

Napsal: 06 led 2010, 23:53
od oldaf
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají


Sory ale plácáš tady píčoviny a mateš tady lidem hlavy. Ukaž mi jeden odkaz kam dáš na 325td a na 525td rozvodovej řemen. A pokud jsi neviděl na TDS lanko tak ti ho na mým autě ráno vyfotím a nebo se mrkni na moje příspěvky tady na foru a fotku si tady najdeš. A motory TD a TDS jsou stejný a už tady lidem s tímhle neblbni hlavu.

Napsal: 06 led 2010, 23:56
od oldaf
Obrázek
Obrázek
TDS s mechanickým čerpadlem pro nevěřící.

Napsal: 07 led 2010, 00:03
od oldaf
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají

Tady mi ukaž kam dáš ten tvůj řemen, jedině okolo krku.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=11&fg=10

Napsal: 07 led 2010, 00:09
od oldaf
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají


Kdyžtak mi můžeš někde koupit lanko k plynu na 325td nebo 525td, odkoupím ho od tebe za cenu jakou si řekneš.

Napsal: 07 led 2010, 00:12
od oldaf
bpmhmoto píše:dobře neřekl jsem to úplně správně, ale jisté je to, že TD má řemen, to si můžeš na ETCE ověřit sám a TDS má řetěz. A za těch 15 let sis mohl všimnout lanka k čerpadlu, který většina TD mají

Jestli umíš v etce hledat tak mi ten rozvodovej řemen na 325td najdi :)

Napsal: 07 led 2010, 08:29
od golfgti16v
souhlasim s tebou oldafe nedavno jsem dělal těsneni pod hlavou na tds a je to jak řikas on si to asi pořad plete s 2.4 ta řemen má