Oct I 81kW problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdravim vas pani, mám s turbom podobný problém. Pár krát za posledného pol roka mi spadlo do "núdzaku". Mám v aute nainštalovaný D-Dot, pokiaľ niekto nevie je to vecička, ktorá zobrazuje hodnoty riadiacich jednotiek na MAXIDOTE. Mierny kopec, musím priznať, že auto nemalo ešte 90° ale bolo už trochu zohriate, trojka plný kotol a turbo hodilo aktuálnu hodnotu okolo 2500 mbar a núdzový režim. Idem z roboty tak isto kopec plný kotol nad 3000 ot. a hodnota do 2100 mbar. Myslel som, že turbo sa už zanáša však už má aj právo najazdené 175 tis. km.
Lenže!? Dal som to na Vag a vypísalo chybu 17563 snímač tlaku v sacím potrubí - skrat na plus. Ako mám tomu rozumieť? Je vadný ten snímač alebo je zanesené turbo?
EGR mám zhruba po 130 tis. off čiastočne t.j. odpojené podtlakové ovládanie a vagom zmenené hodnoty, a auto má aj chip.
Lenže!? Dal som to na Vag a vypísalo chybu 17563 snímač tlaku v sacím potrubí - skrat na plus. Ako mám tomu rozumieť? Je vadný ten snímač alebo je zanesené turbo?
EGR mám zhruba po 130 tis. off čiastočne t.j. odpojené podtlakové ovládanie a vagom zmenené hodnoty, a auto má aj chip.