Stránka 2 z 2

Napsal: 19 pro 2009, 23:07
od Fantik
Jak už tu někde bylo psáno tak u některejch turb je menší vůle pod lopatkama tak se celá regulace podkládá o cca 0.2mm

Napsal: 08 dub 2010, 19:31
od mapo78
Zdravim vas pani, mám s turbom podobný problém. Pár krát za posledného pol roka mi spadlo do "núdzaku". Mám v aute nainštalovaný D-Dot, pokiaľ niekto nevie je to vecička, ktorá zobrazuje hodnoty riadiacich jednotiek na MAXIDOTE. Mierny kopec, musím priznať, že auto nemalo ešte 90° ale bolo už trochu zohriate, trojka plný kotol a turbo hodilo aktuálnu hodnotu okolo 2500 mbar a núdzový režim. Idem z roboty tak isto kopec plný kotol nad 3000 ot. a hodnota do 2100 mbar. Myslel som, že turbo sa už zanáša však už má aj právo najazdené 175 tis. km.
Lenže!? Dal som to na Vag a vypísalo chybu 17563 snímač tlaku v sacím potrubí - skrat na plus. Ako mám tomu rozumieť? Je vadný ten snímač alebo je zanesené turbo?
EGR mám zhruba po 130 tis. off čiastočne t.j. odpojené podtlakové ovládanie a vagom zmenené hodnoty, a auto má aj chip. :?

Napsal: 08 dub 2010, 20:10
od koco
Je to napísané o pár príspevkov späť. Ak je velký tlak tak to hodí chybu 17563. Vyčisti reguláciu na turbe a bude to o.k.

Napsal: 09 dub 2010, 05:35
od mapo78
koco píše:Je to napísané o pár príspevkov späť. Ak je velký tlak tak to hodí chybu 17563. Vyčisti reguláciu na turbe a bude to o.k.
Tak ďakujem, našiel som to aj v iných článkoch, len som sa chcel uistiť.