Stránka 2 z 2
Napsal: 18 led 2010, 20:18
od e36power
to je B3 jeste?
Napsal: 18 led 2010, 20:26
od tuner
spíš B4. B3 byly 1,6D a TD
Napsal: 18 led 2010, 20:32
od cuzek
je to b4 1z motor r.v.93
Napsal: 18 led 2010, 20:33
od e36power
a na to musi bejt hex can? Vzdyt to ma jeste ten cerno bílej sajratjt ne?
Napsal: 18 led 2010, 20:35
od cuzek
no pisou ze to de jen s hex-can kabelem
Napsal: 20 led 2010, 18:34
od pekari
Měl jsem ten samej problém co popisuješ ,výkon jen do 2500 otáček a pak jako když někdo zatáhne ruční brzdu a dál to nejelo,padalo to do nouzáku.Protože nemám vag a kdysi dávno když jseme se pokoušeli auto napichnout tak stejně vag nekomunikoval,rozhodl jsem se to vyřešit sám.
Všil jsem si že ventil N75 při zaplém klíčku necvaká jako dřív,tak jsem ho vyměnil a auto ožilo jak za mlada.

Napsal: 20 led 2010, 21:04
od cuzek
ja mam ventil n75 novej a nic v sobotu jedu na diagnostiku tak se ukaze co se zjisti