Stránka 2 z 2

Napsal: 26 říj 2006, 17:50
od boost
Ale podle mě, když se dělají dutiny tak by se neměl používat vyjetej olej. Kór ne z dieslu. Vždyť obsahuje spousta síry, která vzniká při spalování vznětovýho motoru. A síra podporuje rez. Takže starší auto, už někde chycený když se nastříká třeba konkorem a olejem 1:1. Tak nevím.

Napsal: 26 říj 2006, 19:55
od koudy
používám olej (nový) rezistin a doředím to S ředidlem, a max spokojenost, natáhnu pod auto igelity a už tam cpu. Mockrát se mi stalo že sem třeba rozříz práh, a dole kde je spoj práh+příčka+podlaha byla půl centimetru silná vrstva vosku a pod ním to bylo normálně rezavý nebo už uhnilý. Tím nechci tvrdit že jsou ty vosky špatný, ale do pětiletýho auta nebo do auta po opravě kar. už bych ho nedával

Napsal: 26 říj 2006, 21:21
od daniel.987
To koudy, mám stejnou zkušenost. Leju tam olej pouze nový a čistý.
Samotný vosk je na nic. Kdo maže, ten nehnije.

Napsal: 27 říj 2006, 06:09
od kazzach
Vyjetej olej je průser vždycky nejen kvůli síře, ale i kvůli karbonu, kterej absorbuje vodu. Zkuste natřít plaňkovej plot vyjetym olejem a jednak vám ztrouchniví, ale hlavně co? No schnije vy tupci! A to tak že to na povrchu neuvidíte. Plaňky hnijou zevnitř, dřevo je nacucaný jakou houba. To je pro plechy hotový »éňo ňůňo«.

Vosk jenom na podběhy! Do dutin Konkor 103! Basta fidli.

Napsal: 27 říj 2006, 06:29
od Csala
phobos píše:
kazzach píše:Já gumoasfaltu nevěřim. Už jsem viděl moc aut, který zespodu vypadaly jako gumoasfaltem izovloaný od všech nečistot startujících korozi, ale když se do nich dloublo tak se gumoasfalt loupal jako perník, zatimco pod nim kvetly sedmikrásky.
no jasny nesmis to natrit uz chyceny pokud natres zdravej plech tak pohoda
Raz som natrel jedno svoje auto gumoasfaltom a uz som sa toho gumoasfaltu nevedel zbavit. Bol vsade. V lete to mekne a vsetko od neho bolo spinave. Auto som musel predat. :(
Podobne maglajzy od BODY su ovela lepsie. ;)