Stránka 2 z 3

Napsal: 30 říj 2006, 19:55
od Kubrt
Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry :D (hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede ;) )

Napsal: 30 říj 2006, 21:11
od Apfel
Hmmm,tak po aplikaci SPTinjectorcleaner najeto 500km a pořád mizerný starty i na naftu,ale zaplaťpánbůh aspoň nastartuju. :D
Doufám,že celou zimu nepůjdou teploty pod nulu nebo sem v háji.. (noteeth)

Napsal: 31 říj 2006, 07:25
od Csala
Apfel píše:Hmmm,tak po aplikaci SPTinjectorcleaner najeto 500km a pořád mizerný starty i na naftu,ale zaplaťpánbůh aspoň nastartuju. :D
Doufám,že celou zimu nepůjdou teploty pod nulu nebo sem v háji.. (noteeth)
Teploty uz pod nulou su :(
Dnes -7,3°C

Napsal: 31 říj 2006, 07:31
od kartmen
Ty jo, u vás bych chtěl bydlet (LOL) U nás to je furt nad...

Napsal: 31 říj 2006, 19:29
od maska01
nevím jestli se to tu už řešilo, mám taky mizerný starty nevím jestli je to tím, že mi padá nafta a nebo je něco jiného špatně. napadlo mě použít startovací medium s éterem do sání prodávají to na benzínkách. co to udělá s motorem?nevím co je horší jestli točit 3é-4é sec startérem a nebo tam dát ten éter. (LOL) (LOL)

Napsal: 31 říj 2006, 21:21
od dvorky1
když eter tak něco kvalitního ty co stojí kolem 150 Kč ti udělají nějaký podivný před detonace a motor strašně zaklepe a jako by ho předzápali zastavily. Já to zkoušel a nepomáhalo to. Slyšel jsem že by se do sání dal vstříknout injekční stříkačkou nebo nějakým rozprašovačem benzín že by to prej mohlo trochu pomoct. Já osobně dávám 30 oleje 10 nafty a zhrba 5 km před vypnutím motoru přepínám na naftu a ráno v pohodě. A to že mi Ford nikdy extra nestartoval. Dal jsem novou baterku a hned je znát rozdíl. Jinak mám šluslou zpátečku bez ventilu a fuguje to ok. Problém pokud dojde palivo pak to trvá dost slouho než se to odvzdušní a nasaje to palivo. To pak většinou musím rozpojit a růčo napumpovat. No uvidíme až přijdou mrazy jak se to osvědčí - bude křest mrazem :-)) a pokud to neobstojí tak to zapálím (rofl) (LOL) (rofl)

Napsal: 31 říj 2006, 21:32
od maska01
no asi vyzkouším a uvidím.jo mě docela prosakuje čerpadlo tak možná kvuli tomu padá palivo. nevím když jsem to koupil tak pohoda ale to bylo v září a ještě teplo. pak jsem tam dal elektropředehřev a od tý doby to nejde ráno nastartovat, pak už během dne v pohodě.jen když se odstaví na těch 8hod tak dlouhý startování, i když taková zima nebyla. přemýšlel jsem jestli to je tím předehřevem všechno utáhl ale nic. a možná shoda náhod začalo se v tom období ochlazovat. poměr mám tak 50:50, nejspíš to čerpadlo....zkusím éter a dám vědět.

Napsal: 01 lis 2006, 01:08
od Apfel
no tak koukám,že špatný starty netrápěj jenom mě když už mluvíte i o eteru. To neni kua dobrý. Založim asi nový téma na rozebrání jak de motor do sraček,když se jezdí na olej bez úprav a bez použití předehřevu apod.. :roll:

Napsal: 01 lis 2006, 08:40
od maska01
nevím jestli je motor v háji koupil jsem auto v bazaru asi pred měsícem. a na směs jsem jezdil asi 2-3 týdny pak elektropředehřev s vodním výměníkem. takže bez úprav to to jezdilo krátce. to s předchozím dieselm jsem jezdil celej rok bez úprav a 13tis. v poho, teď je ve šrotu protože se rozpadly jiný části než motor (LOL) , dneska jsem zkoušel ten přípravek na zlepšení startu s éterem a chytlo to prakticky hned jen asi vteřinu se ozval docela klapot, stříkl jsem to na vzduchovej filtr.

Napsal: 01 lis 2006, 16:05
od Kuba
No éter bych zkoušel fakt jen jako nouzový řešení když to nechce chytit a sousedka potřebuje odvézt do porodnice (noteeth) při zážehu éteru totiž dochází k nekontrolovanýmu nárustu tlaku ve válci což zatěžuje - obzvlášť u prochladlýho motoru ( ojniční čep je skoro bez oleje... ) celou pístovou skupinu....... lepší je mít motor v průměrnym stavu, zato mít vynikající starter, baterku, kabely od baterky ke starteru.... dobrý žhavičky, supr nastavený vstřikovače a hlavně předvstřik posunout na "dřív" ...... 8) pak Tě ani u starýho diesela provozovanýho na VEGETOL nepřekvapí arktická noc :roll:

Jinak neni špatný mít dálkově ovládaný nezávislý topení, spotřebuje jen 0,2 l nafty za hodinu, ohřeje vodu v motoru i kabinu...... nový je tragicky drahý, od 28.000,- vejš...vrakáče chtěj kolem 16.000,-- ale v Německu se dá použitý, skoro nový sehnat i kolem 5.000,-- - právě jsem jedno koupil !!! 8) 8) 8) 8)

Napsal: 01 lis 2006, 16:20
od Pavel
Tak dej odkaz kde kde jsi to v německu za 5000, - koupil. Pokud to tedy není cena v éčkach (noteeth) Jaksi 0,2 l nafty /hod se rovná cca 5 Kč, otázka je jestli se to za hodinu prohřeje alespoň na těch 30-40°C?

Napsal: 02 lis 2006, 08:25
od Zdenda
Kuba píše:....... lepší je mít motor v průměrnym stavu, zato mít vynikající starter, baterku, kabely od baterky ke starteru.... dobrý žhavičky, supr nastavený vstřikovače a hlavně předvstřik posunout na "dřív" ...... 8) pak Tě ani u starýho diesela provozovanýho na VEGETOL nepřekvapí arktická noc :roll:

nojo, jenže mi co máme motor v podprůměrnym stavu = v mém případě ca. 500 000 km a v háji tlaky...to ti nepomůže ani svěcená voda...to je pak éter skoro poslední instance. (ještě tak roztahování na laně, který taky neni zrovna ideální) A nechat si motor spravit, to je nejmíň 10 000, a to je asi ještě dost voptimistickej vodhad, a to se mi samozřejmě dávat nechce...

Napsal: 03 lis 2006, 00:36
od Kuba
Pavel :

No kde jinde bych to kupoval než na "www.ebay.de" :D .... potíž je v tom, že musíš bejt zategistrovanej a nadto slušně umět německy, abys nekoupil něco co nechceš........ většinou Ti to po zaplacení pošlou poštou do Česka...platit se dá převodem a nebo po dohodě - což dělám já -, v bankovkách zaslaných jako pojištěný cenný pasní, což stojí kolem 100,-- Kč ( bankovní poplatky za převod Euro do Německa stojej kolem 400,-- Kč. ) . Skus si dna www.ebay.de do tam uvedenýho dokazu "SUCHEN" naťukat třeba "Standheizung" nebo "Thermo Top C" nebo "Webasto" ..... takový ceny v Čechách nemaj, parchanti chtěj na vrakáčích od 16.000,-- kč vejš. Kdybys náhodou nezávislý topení kupoval, tak většinou je bez časovače nebo dálkáče, ale to se dá levně pořídit tady ( např. www.conrad.cz ) .Ale bycha bacha, ať to má pomocný čerpadýlko nafty ( "Dosierpumpe" ), i když to se dá sehnat kolem 30,-- Euro taky na ebay.de . Samozřejmě to chce mít taky návod nebo i servisní manuál, kdyby něco kikslo, sem hned za 9,-- Euro taky přiobjednal.

Spotřeba těhle čerpadýlek je fakt kolem 0,2 výš l/h (nafty). Výkony jsou kolem 5 kw a ohřátý je auto dost rychle, páč je to napojený na malej okruh chlazení.

Tenhle malej kocour by mi měl co nevidět zajišťovat přijemný ranní odjezdy v zimě : ;)

Obrázek
Obrázek

Nizsia spotreba

Napsal: 03 lis 2006, 11:18
od PeterG
Kubrt píše:Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry :D (hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede ;) )
Ja mam s STP injector cleanerom len tie najlepsie skusenosti. 1 otacka naproti 4 sekundam, ci dokonca niekolkonasobnemu startovaniu je fakt viditelny rozdiel. Co sa tyka znizenia spotreby, treba to brat s rezervou. To znizenie je bud minimalne, alebo by museli tie trysky byt tak zanesene, ze by znizenie spotreby bolo citit. Mozno je dolezite, aby bol aplikovany do cistej nafty. Ja som najprv natankoval do skoro prazdnej nadrze cistu naftu. Ta zmila aj posledne zvysky oleja v nadrzi. Ked to nepomahalo, kupil som STP a zas som isiel az do dna nadrze. Potom som nalial STP a natankoval plnu nadrz nafty. To tam snad neostal uz ziaden olej. Ten rozdiel bol veeeeelmi citelny. Nemyslim si totiz, ze ten cistic moze dobre fungovat, ked sa zamiesa aj s olejom, ktory to znecistenie sposobil. Je pri 0 stupnovej teplote start na 1 otacku dobry? Podla mna ano.

Nizsia spotreba

Napsal: 03 lis 2006, 11:20
od PeterG
Kubrt píše:Tak jsem aplikoval STPcleaner, projel nádrž (cca 1tkm) a spotřeba se mi jeví stejná (no lehce vyšší kvůli počasí). Dříve mi při zahřátém motoru lehce ťukal vstřik a po vyjetí nádrže klapot není slyšet. Vyjel jsem tedˇdruhou nádrž už s čistou naftou a spotřeba stále stejná.Takže jako pozitivum vidím klidnější chod, čoud tam bude zhruba stejný -spíše menší. V podstatě to asi funguje, ale je to spíše v oblasti víry :D (hodně lidí vymění gumičky u stěračů a hned mají pocit, že to lépe jede ;) )
Ja mam s STP injector cleanerom len tie najlepsie skusenosti. 1 otacka naproti 4 sekundam, ci dokonca niekolkonasobnemu startovaniu je fakt viditelny rozdiel. Co sa tyka znizenia spotreby, treba to brat s rezervou. To znizenie je bud minimalne, alebo by museli tie trysky byt tak zanesene, ze by znizenie spotreby bolo citit. Mozno je dolezite, aby bol aplikovany do cistej nafty. Ja som najprv natankoval do skoro prazdnej nadrze cistu naftu. Ta zmila aj posledne zvysky oleja v nadrzi. Ked to nepomahalo, kupil som STP a zas som isiel az do dna nadrze. Potom som nalial STP a natankoval plnu nadrz nafty. To tam snad neostal uz ziaden olej. Ten rozdiel bol veeeeelmi citelny. Nemyslim si totiz, ze ten cistic moze dobre fungovat, ked sa zamiesa aj s olejom, ktory to znecistenie sposobil. Je pri 0 stupnovej teplote start na 1 otacku dobry? Podla mna ano.