Octavia TDI 81kW špatné starty a hůř táhne

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fox
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 27 úno 2006, 08:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Milovice

Příspěvek od Fox »

Co takhle spatnej predvstrik?
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

No tak když řiká už i todle tak možná že ten předvstřik,jenže sem ho nestačil zjistit (zdechnul NB) :roll:
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Tak už jsem přišel na to proč to špatně startuje a to hlavně az studena, žhaví mi jen jedna svíčka.
Od zítřka budu mít Vag, tak budu pátrat dál po tom proč to přestává občas táhnout.
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Tak svíčky vyměněny za nové a startuje to pořád bídně, pomáhá jen když to večer před chcípnutím prošlápnu pak je ranní start na drc. Ještě zkusím vyměnit ten ventil na pal. filtru, mám tu jeden přebytečnej. Poradíte mi jak zjistím VAGem předvstřik? nemůžu to tu nikde vyčíst.
Boban
Přispěvovatel
Příspěvky: 259
Registrován: 28 led 2006, 10:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od Boban »

Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Boban píše:Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
No tos mě tedy nepotěšil. Mně to ale nechytá úplně ideálně ani při teplém motoru, takže čidlo jsem z toho vyloučill. Zatím si pomáhám tím přošlápnutím před chcípnutím jako se to dělalo u starejch traktorů a je po problému.
Hydroštel mi taky cvaká.
dimec

Příspěvek od dimec »

MaxC píše:
Boban píše:Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
No tos mě tedy nepotěšil. Mně to ale nechytá úplně ideálně ani při teplém motoru, takže čidlo jsem z toho vyloučill. Zatím si pomáhám tím přošlápnutím před chcípnutím jako se to dělalo u starejch traktorů a je po problému.
Hydroštel mi taky cvaká.
To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

dimec píše:
MaxC píše:
Boban píše:Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
No tos mě tedy nepotěšil. Mně to ale nechytá úplně ideálně ani při teplém motoru, takže čidlo jsem z toho vyloučill. Zatím si pomáhám tím přošlápnutím před chcípnutím jako se to dělalo u starejch traktorů a je po problému.
Hydroštel mi taky cvaká.
To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
teĎ sem to tady psal o téma vedle,špatně chytá za studena a dneska ráno to vůbec dlouho startovalo a kouř jak svině a prvních pár metru se tomu vůbec nechtělo...jináč ten plyn mě taky pomahá ;)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

Na akom principe to lepsie rano nastartuje, ked sa predtym vecer ten plyn preslapne :?
Diky.
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

dimec píše:To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
Tak už jsem taky prodloužil dobu žhavení a studené starty se výrazně zlepšily, není to sice pořád na drc, ale chytne to asi po sekundě a hned na všechny válce.
Na kolik vyjdou nové trysky?
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

Csala píše:Na akom principe to lepsie rano nastartuje, ked sa predtym vecer ten plyn preslapne :?
Diky.
večer než to chcípneš tak ťukneš trochu do plynu a vypneš klíček a ono je tam pak na ráno víc nafty.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

MaxC píše:
Csala píše:Na akom principe to lepsie rano nastartuje, ked sa predtym vecer ten plyn preslapne :?
Diky.
večer než to chcípneš tak ťukneš trochu do plynu a vypneš klíček a ono je tam pak na ráno víc nafty.
no a co je teda příčina že pomáhá tohle?
Jináč eště k tomu plynu,já ho prošlápnu ráno když žhavím a taky to pomáhá
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
MaxC
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 24 říj 2006, 00:19
Odpovědi: 0
Bydliště: NB

Příspěvek od MaxC »

váha píše:no a co je teda příčina že pomáhá tohle?
Jináč eště k tomu plynu,já ho prošlápnu ráno když žhavím a taky to pomáhá
No asi tam je málo nafty, když tohle pomůže.
Jinak to prošlapování během žhavení jsem zkoušel taky ale to večerní mi při startu pomáhalo víc, chytalo to pak na první ťuknutí.
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

MaxC píše:
váha píše:no a co je teda příčina že pomáhá tohle?
Jináč eště k tomu plynu,já ho prošlápnu ráno když žhavím a taky to pomáhá
No asi tam je málo nafty, když tohle pomůže.
Jinak to prošlapování během žhavení jsem zkoušel taky ale to večerní mi při startu pomáhalo víc, chytalo to pak na první ťuknutí.
no a co je příčina?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
dimec

Příspěvek od dimec »

MaxC píše:
dimec píše:To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
Tak už jsem taky prodloužil dobu žhavení a studené starty se výrazně zlepšily, není to sice pořád na drc, ale chytne to asi po sekundě a hned na všechny válce.
Na kolik vyjdou nové trysky?
nevim kolik stoji normalni ja tam totiz daval vetsi ty sprint 764 jinak je prodava Reesha
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“