[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Octavia TDI 81kW špatné starty a hůř táhne - Stránky 2
Stránka 2 z 3

Napsal: 10 lis 2006, 18:50
od Fox
Co takhle spatnej predvstrik?

Napsal: 11 lis 2006, 06:50
od P.TAZZ
No tak když řiká už i todle tak možná že ten předvstřik,jenže sem ho nestačil zjistit (zdechnul NB) :roll:

Napsal: 20 lis 2006, 21:36
od MaxC
Tak už jsem přišel na to proč to špatně startuje a to hlavně az studena, žhaví mi jen jedna svíčka.
Od zítřka budu mít Vag, tak budu pátrat dál po tom proč to přestává občas táhnout.

Napsal: 26 lis 2006, 15:59
od MaxC
Tak svíčky vyměněny za nové a startuje to pořád bídně, pomáhá jen když to večer před chcípnutím prošlápnu pak je ranní start na drc. Ještě zkusím vyměnit ten ventil na pal. filtru, mám tu jeden přebytečnej. Poradíte mi jak zjistím VAGem předvstřik? nemůžu to tu nikde vyčíst.

Napsal: 26 lis 2006, 18:24
od Boban
Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)

Napsal: 02 pro 2006, 13:35
od MaxC
Boban píše:Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
No tos mě tedy nepotěšil. Mně to ale nechytá úplně ideálně ani při teplém motoru, takže čidlo jsem z toho vyloučill. Zatím si pomáhám tím přošlápnutím před chcípnutím jako se to dělalo u starejch traktorů a je po problému.
Hydroštel mi taky cvaká.

Napsal: 02 pro 2006, 17:02
od dimec
MaxC píše:
Boban píše:Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
No tos mě tedy nepotěšil. Mně to ale nechytá úplně ideálně ani při teplém motoru, takže čidlo jsem z toho vyloučill. Zatím si pomáhám tím přošlápnutím před chcípnutím jako se to dělalo u starejch traktorů a je po problému.
Hydroštel mi taky cvaká.
To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D

Napsal: 02 pro 2006, 17:45
od váha
dimec píše:
MaxC píše:
Boban píše:Mám ten samej problém Oct. 81kw, pokaždý ráno nebo delší pauza 5 a více hodin při nižší teplotě jako je ted a níž tak to nenaskočí jako při teplým motoru ale postuně jako by nebyla nafta nebo malinko. Měnol jsem žhavičky, startér, baterku, čidlo teploty, ve škodovce jsem si nechal zvýšit start. dávku a převstřik - a takovej peněz a ono pořád nic. Zkoušel jsem i ventil + těsnění na pal. filtru a bůch ví kde je problém (wallbash)
dělá to pouze na podzim a v zimě. chápu že nemám auto už nejnovější má nalítáno 176 tis. ale na diesla to ještě není tolik (crazy)

a navíc mi začal zvakat hydroštel, tak už jsem z toho hotovej, zjišťoval jsem si ceny a málem mě odvezli už u pultu :-)
No tos mě tedy nepotěšil. Mně to ale nechytá úplně ideálně ani při teplém motoru, takže čidlo jsem z toho vyloučill. Zatím si pomáhám tím přošlápnutím před chcípnutím jako se to dělalo u starejch traktorů a je po problému.
Hydroštel mi taky cvaká.
To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
teĎ sem to tady psal o téma vedle,špatně chytá za studena a dneska ráno to vůbec dlouho startovalo a kouř jak svině a prvních pár metru se tomu vůbec nechtělo...jináč ten plyn mě taky pomahá ;)

Napsal: 02 pro 2006, 18:36
od Csala
Na akom principe to lepsie rano nastartuje, ked sa predtym vecer ten plyn preslapne :?
Diky.

Napsal: 04 pro 2006, 10:57
od MaxC
dimec píše:To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
Tak už jsem taky prodloužil dobu žhavení a studené starty se výrazně zlepšily, není to sice pořád na drc, ale chytne to asi po sekundě a hned na všechny válce.
Na kolik vyjdou nové trysky?

Napsal: 04 pro 2006, 11:00
od MaxC
Csala píše:Na akom principe to lepsie rano nastartuje, ked sa predtym vecer ten plyn preslapne :?
Diky.
večer než to chcípneš tak ťukneš trochu do plynu a vypneš klíček a ono je tam pak na ráno víc nafty.

Napsal: 04 pro 2006, 11:22
od váha
MaxC píše:
Csala píše:Na akom principe to lepsie rano nastartuje, ked sa predtym vecer ten plyn preslapne :?
Diky.
večer než to chcípneš tak ťukneš trochu do plynu a vypneš klíček a ono je tam pak na ráno víc nafty.
no a co je teda příčina že pomáhá tohle?
Jináč eště k tomu plynu,já ho prošlápnu ráno když žhavím a taky to pomáhá

Napsal: 04 pro 2006, 11:44
od MaxC
váha píše:no a co je teda příčina že pomáhá tohle?
Jináč eště k tomu plynu,já ho prošlápnu ráno když žhavím a taky to pomáhá
No asi tam je málo nafty, když tohle pomůže.
Jinak to prošlapování během žhavení jsem zkoušel taky ale to večerní mi při startu pomáhalo víc, chytalo to pak na první ťuknutí.

Napsal: 04 pro 2006, 12:07
od váha
MaxC píše:
váha píše:no a co je teda příčina že pomáhá tohle?
Jináč eště k tomu plynu,já ho prošlápnu ráno když žhavím a taky to pomáhá
No asi tam je málo nafty, když tohle pomůže.
Jinak to prošlapování během žhavení jsem zkoušel taky ale to večerní mi při startu pomáhalo víc, chytalo to pak na první ťuknutí.
no a co je příčina?

Napsal: 04 pro 2006, 12:46
od dimec
MaxC píše:
dimec píše:To vypada na cerpadlo ze by padala nafta nebo trysky by to mozna taky mohly delat ale to si nejsem jisty ja je menil a ted mi to startuje jedna radost.Ale to jsem tech ukonu udelal vic jako doba zhaveni nove zhavicky,pal.filtr,zvedl pocatek vstriku.dnes rano byla 0st.A super.... :D
Tak už jsem taky prodloužil dobu žhavení a studené starty se výrazně zlepšily, není to sice pořád na drc, ale chytne to asi po sekundě a hned na všechny válce.
Na kolik vyjdou nové trysky?
nevim kolik stoji normalni ja tam totiz daval vetsi ty sprint 764 jinak je prodava Reesha