V autorizovanom škoda servise pri vymene alebo oprave brzd,malo kto použiva postup odvzušnovania pomocou VAS alebo VAG,ale mechanik vezme podtlakovu odvzdušnovačku a klasicky odvzdušni brzdy a ma to za chvilu.
ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál
Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál
Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál
jj,ale ja to delal podle toho navodu s tím ,že jsem vlastně pracoval podle tech pokynů VAGu.tam to psal kdy otevřít a zavřít odvzduš.šrouby.no a začal jem od te nejvzdalenejsiho kola od hl.válce.ale asi to odvzdušnovaní pomocí vagu stačí dělat jen při nejake vymene hl.valce nebo ABS pumpy.jinak asi stačí klasicke odvzdušnovaní.to je ma doměnka.zatím čauky ale i díky za rady
Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál
Suhlasim s Panom HUMLOM
Najsamprv vzdy odvzdusnim brzdy kjlasicky. To jest ze kamos mi slape na pedal a ja povolujem odvzdusnovaky az kym prestane ist vzduch. ALE NIE VZDY TO STACI. Proste napr. na svojej Octe1 som brzdy odvdusnoval X krat aj preventivne cez tyzden (reku este furt tam asi moze byt vzduch) a furt bol pedal makky. Uz nebolo pomoci a chcel som vymenit hlavny brzdovy valec. Ked mi kamos poradil ze nech skusim odvzdusnit ABS. Stacilo ten proces opakovat dva krat a bolo po probleme. Nijake povolovanie odvzdusnovakov proste nic co pise v tych okienkach, len cez diag som tukal a stlacal pedal podla navodu. Ten vzduch sa asi vytlaci cez nadobku von ked si ABSko natlakuje, otvara a zatvara jednotlive sekcie. Robim to na vsetkych koncernovych autach KED JE AJ PO KLASICKOM ODVZDUSNENI FURT MAKKY BRZDOVY PEDAL. Inac to nepouzivam. Uz som to takto spravil na nejednom aute ked bol problem a furt to zatial chvalabohu pomohlo.
tento návod, je jen pro auta s EDS pokud došlo k vytečení kapaliny z jednoho okruhu je potřeba nejdřív odvzdušnit klasickým způsobem a pak pomocí VAGu už jen přední kola
Pokud je zavzdušněn brzdič, nebo brzdový váleček, tak to Vagem odvzdušnit nejde. Ten vzduch musí někdo vypustit. Potom se udělá základní nastavení ABS a pokud jsou všechny komponenty v pořádku, bude v pořádku i krok brzdového pedálu. Je potřeba si uvědomit, že veškerá činnost ABS včetně její pumpy a odlehčovacích ventilů se vykonává na začátku brzdových trubek a tím pádem nemůže se vzduchem na jejich konci nic udělat.
Da sa tymto spôsobom odvzušnovat,ale musia byt pri tom dvaja,
jeden mechanik ovlada počitač + stlača brzdu podla počitača čo piše
a druhy mechanik ovzdušnuje.