Stránka 2 z 6
Napsal: 06 úno 2010, 15:46
od venouš
venouš píše:misoVW píše:pojazdi cca 100km, malo by sa to same zlepsit.
děkuju skusím stím vydržet.zítra mastím 400km tak pak bude jasno.koupil jsem Ferodo DOT 4.tak snad se ji tam bude libit a umoudrí se to

tak dnes jsem spáchal 400km.a brzdy o.k. nebudu se patrat jak se to stalo ale už je togood.dekuju moc

Napsal: 07 úno 2010, 16:51
od ROBIG
Funguje to i u Passata Tdi rv.2000?V základním nastavení u ABS mi to na všech kanálech píše CHYBA
brzdy
Napsal: 07 úno 2010, 18:09
od pripo
V autorizovanom škoda servise pri vymene alebo oprave brzd,malo kto použiva postup odvzušnovania pomocou VAS alebo VAG,ale mechanik vezme podtlakovu odvzdušnovačku a klasicky odvzdušni brzdy a ma to za chvilu.
Napsal: 07 úno 2010, 18:38
od Huml
ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál

Napsal: 07 úno 2010, 18:41
od Dushky888
Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál

Suhlasim s Panom HUMLOM
Napsal: 07 úno 2010, 19:05
od misoVW
tiez sa mi to nezdalo,ale nikdy som to nerobil cez vag, vzdy som to robil klasicky, cez Vag nebolo treba.
Napsal: 07 úno 2010, 19:27
od venouš
Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál

jj,ale ja to delal podle toho navodu s tím ,že jsem vlastně pracoval podle tech pokynů VAGu.tam to psal kdy otevřít a zavřít odvzduš.šrouby.no a začal jem od te nejvzdalenejsiho kola od hl.válce.ale asi to odvzdušnovaní pomocí vagu stačí dělat jen při nejake vymene hl.valce nebo ABS pumpy.jinak asi stačí klasicke odvzdušnovaní.to je ma doměnka.zatím čauky ale i díky za rady

Napsal: 07 úno 2010, 20:41
od TDI tech
Dushky888 píše:Huml píše:ještě k tomu návodu od TDI techa, bylo by taky dobrý tam napsat v které fázi otevřít přední odvzdušňováky a kdy je zase zavřít, v tom návodu to chybí a podle toho popisu to vypadá, že ani odvzdušňováky nepovoloval, takhle se nic neodvzdušní a pedál bude asi měkej dál

Suhlasim s Panom HUMLOM
Najsamprv vzdy odvzdusnim brzdy kjlasicky. To jest ze kamos mi slape na pedal a ja povolujem odvzdusnovaky az kym prestane ist vzduch. ALE NIE VZDY TO STACI. Proste napr. na svojej Octe1 som brzdy odvdusnoval X krat aj preventivne cez tyzden (reku este furt tam asi moze byt vzduch) a furt bol pedal makky. Uz nebolo pomoci a chcel som vymenit hlavny brzdovy valec. Ked mi kamos poradil ze nech skusim odvzdusnit ABS. Stacilo ten proces opakovat dva krat a bolo po probleme. Nijake povolovanie odvzdusnovakov proste nic co pise v tych okienkach, len cez diag som tukal a stlacal pedal podla navodu. Ten vzduch sa asi vytlaci cez nadobku von ked si ABSko natlakuje, otvara a zatvara jednotlive sekcie. Robim to na vsetkych koncernovych autach KED JE AJ PO KLASICKOM ODVZDUSNENI FURT MAKKY BRZDOVY PEDAL. Inac to nepouzivam. Uz som to takto spravil na nejednom aute ked bol problem a furt to zatial chvalabohu pomohlo.
Napsal: 07 úno 2010, 21:03
od Huml
tento návod, je jen pro auta s EDS pokud došlo k vytečení kapaliny z jednoho okruhu je potřeba nejdřív odvzdušnit klasickým způsobem a pak pomocí VAGu už jen přední kola
Napsal: 07 úno 2010, 21:20
od origoš
Pokud je zavzdušněn brzdič, nebo brzdový váleček, tak to Vagem odvzdušnit nejde. Ten vzduch musí někdo vypustit. Potom se udělá základní nastavení ABS a pokud jsou všechny komponenty v pořádku, bude v pořádku i krok brzdového pedálu. Je potřeba si uvědomit, že veškerá činnost ABS včetně její pumpy a odlehčovacích ventilů se vykonává na začátku brzdových trubek a tím pádem nemůže se vzduchem na jejich konci nic udělat.
Napsal: 07 úno 2010, 21:29
od Dushky888
...ale aj tak som za tento navod susedovi (TDI Tech) a vam ostatnym za komentare vdacny. Urcite pomozu a ulahcia pracu....

Napsal: 07 úno 2010, 21:31
od Huml
Napsal: 07 úno 2010, 21:36
od origoš
Ano, teď je ten postup odvzdušnění kompletní.
Napsal: 09 úno 2010, 16:46
od Octavka
Taky me to bylo divny bez povoleni odvzdus.sroubu

brzdy
Napsal: 09 úno 2010, 19:27
od pripo
Da sa tymto spôsobom odvzušnovat,ale musia byt pri tom dvaja,
jeden mechanik ovlada počitač + stlača brzdu podla počitača čo piše
a druhy mechanik ovzdušnuje.