Stránka 2 z 2
Napsal: 20 úno 2010, 09:32
od dhfool
Pilník a pajzr

Napsal: 20 úno 2010, 09:46
od patrik.kloucek
pilnik a pajzr nepomuze...to jde tak u renaltu...
u passatu je to dokonce popsany v popisu gemetrie od BOSCHE. Steluji se obe pr. kola najednou....a rozsah je dan aktualnimi max a min hodnotami odklonu jednotliveho kola.Tzn. pokud potrebujes udelat priklon napr 10min u Lkola tak o tech 10min se ti P kolo odkloni

Staci se poradne podivat.
U zadni napravy se u 4koly steluje jak priklon tak odklon u kazdeho kola zvlast...jsou tam excentry

Napsal: 20 úno 2010, 18:51
od majkl1
patrik.kloucek píše:pilnik a pajzr nepomuze...to jde tak u renaltu...
u passatu je to dokonce popsany v popisu gemetrie od BOSCHE. Steluji se obe pr. kola najednou....a rozsah je dan aktualnimi max a min hodnotami odklonu jednotliveho kola.Tzn. pokud potrebujes udelat priklon napr 10min u Lkola tak o tech 10min se ti P kolo odkloni

Staci se poradne podivat.
U zadni napravy se u 4koly steluje jak priklon tak odklon u kazdeho kola zvlast...jsou tam excentry

To jsem nepochopil. Čím konkrétně šteluješ odklon u předního kola?
Napsal: 20 úno 2010, 19:44
od patrik.kloucek
jednoduse receno pohybem napravnice
Napsal: 20 úno 2010, 19:58
od majkl1
Pak to teda beru.

Napsal: 20 úno 2010, 20:07
od Dayco
jednoduse receno pohybem napravnice- suhlasim pod podmienkou že karoseria je neburana/skelet100%/

Napsal: 20 úno 2010, 20:31
od patrik.kloucek
proc by musela byt nebourana???Kdyz to bude dobre opraveny neni nejmensi problem.
je jasny pokud mas na jednom odklon na za max hodnotou a druhy kolo taky na max tak jsi v riti.Pak nastava vymena ramen,napravnice a nebo vrazda klempire
