A vyřešilo by to i předělání softu v ř.j?Třeba lehký tuning?Huml píše:protože, ono to ve zkutečnosti setrvákem není, ale výměna vyřeší tu závadu, když totiž to auto jede, je trochu jiný řízení volnoběhu, asi nějaká jiná mapa v jednotce, stejně tak např. jinak padají otáčky motoru po prošlápnutí plynu s vyšláplou spojkou a bez, je to prostě vada software, která je umocněná mechanickým opotřebováním součástek, kdybys to předělal na flashovací jednotku, nebo ten setrvák šoupnul do auta od 2001 nahoru, tak by to nedělalo
Nepravidelný chod Tdi AGR
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nie..daj jednohmotu a neries...zmizne to a spravis aj udrzbu..fialamala píše:A vyřešilo by to i předělání softu v ř.j?Třeba lehký tuning?Huml píše:protože, ono to ve zkutečnosti setrvákem není, ale výměna vyřeší tu závadu, když totiž to auto jede, je trochu jiný řízení volnoběhu, asi nějaká jiná mapa v jednotce, stejně tak např. jinak padají otáčky motoru po prošlápnutí plynu s vyšláplou spojkou a bez, je to prostě vada software, která je umocněná mechanickým opotřebováním součástek, kdybys to předělal na flashovací jednotku, nebo ten setrvák šoupnul do auta od 2001 nahoru, tak by to nedělalo

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
setkal jsem se s tim ze totalne vymlacena dvojhmota dost poskodila prevodovku.po vymene za jednohmotu se museda i dodatecne menit prevodovka .Tomas.cz píše:Rázy pro převodovku a klikové ústrojí, nehledě na to jak to bude s vysypanou dvouhmotou vyvážený.Tomas6 píše:Nezkoušel tu dvouhmotu někdo zavařit?Co to udělá?By mne to docela zajímalo.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tak asi vyřešeno.Přidal jsem na vstřikovací dávce.Původní hodnoty volnoběhu byly mezi 1.6-1.8 ted 3.0-3.2mg.Zatím co jsem to projížděl a testoval tak v poho.Tak snad vyřešeno.brankar30 píše:nie..daj jednohmotu a neries...zmizne to a spravis aj udrzbu..fialamala píše:A vyřešilo by to i předělání softu v ř.j?Třeba lehký tuning?Huml píše:protože, ono to ve zkutečnosti setrvákem není, ale výměna vyřeší tu závadu, když totiž to auto jede, je trochu jiný řízení volnoběhu, asi nějaká jiná mapa v jednotce, stejně tak např. jinak padají otáčky motoru po prošlápnutí plynu s vyšláplou spojkou a bez, je to prostě vada software, která je umocněná mechanickým opotřebováním součástek, kdybys to předělal na flashovací jednotku, nebo ten setrvák šoupnul do auta od 2001 nahoru, tak by to nedělalo
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Měl bych taky dotaz na mistra: Zhruba před 4000 km jsem nechal měnit komplet spojku i se setrvákem - přechod ze 2hm na 1hm, práve z důvodu houpání motoru na volnoběh(bylo zjištěno prasknuté pružiny na přítlačáku a načatej setrvák). Chvíli byl klid a teď to začlo znovu a ještě k tomu takové kovové klepání. Když vyšlápnu spojku tak klepání zmizí. Jakmile ale pustím pedál tak opět randál. Co tohle může dělat když je tam 1hmota? Předem díky za odpověď.Huml píše:ne, dej jednohmotu nebo to nech být
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové