to je rada dat hustejsi olej...ale on to ma za tepla..takze 15w40 a aj 5w40 maju (alebo by mali mat co najviac podobne)za tepla rovnake vlastnosti...pretoze "letne" cislo je rovnake..jericho-3 píše:Kdyby to nemazalo už nejezdíš....motor není žádný mladík a při ohřátém oleji a volnoběhu již neudrží tlak a rozsvítí se..není to na závadu,hlavně že potom zhasne..Změřit jej tlakoměrem,potom vyměnit ojniční šály a dát tam případně hustší olej/15w/40/...a ta specifikace je už tady prd platná../jestli je to těmi km/.....
aj keby ten motor mal cez 300tisic a davas mu ten olej co mas nemas dovod menit za iny..servisujem 2 esca s nabehanymi km cez 300tisic a lejem tam 5W30..olej nezeru,klepat neklepe a od vymeny po vymenu oleja sa nedolieva...a tocia sa cez 6000ot/min bez problemov..takze bachorky o pouziti hustejsich olejov ked to nemaze alebo je zle cidlo by som ani nebral v potaz..treba odstranit problem a potom nalievat to co tam patri...takze vprvom rade zmerat tlak....potom vymenit cidla...