central octavia

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

To serviceMan konecne som sa k tomu dostal tak je tam jednotka 1CO 959 799 B musel som premostit "K" a potom to slo aka je to jednotka ked s nej ide koaxial co je aj na antenu?... predpokladam ze sa da k nej dolozit aj dialka ale aka stara alebo vystrelovak? inak mam tam chybu nezmyselny signal zo zamku dveri ...zamok zavre a hned a hned ako keby otvoril ... na adrese 46 bloku hodnot 9 to vidno mikro spinace som kontroloval ale myslim ze tam je asi nejaka mech.zavada v zamku
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

A este mam jeden problemik ale na Passate tak isto komfort 1JO 959 799 J povodna riadiacka bola zhorena fyzicky zatiekla tam voda dal som druhu ale nesli el okna len vodicove a v ostatnych dverach cvakali len rele ziadna chyba na Vag-u, pocase zacal blbnut central od nadrze az po dvere a teraz to uz nejde :-( mam aj problem sa napojit na "46" az po nikelkych razoch to naskoci ale ked to precita tak mam chyby 01328 Dat zbernica v nudz rezime, a 01331-35 ostatne dverne jednotky bez komunikacie pravdepodobne musim skontrolovat napajanie jednotiek a prepojenie CAN
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Tak 1CO 959 799 B je jednotka komfortního systému třetí generace. Půjde ti to v autě s instalací od května 01 a víc. Je to s maximální výbavou, tedy s dálkovým ovládáním CZ, ovládání všech oken, alarmem s mikrovlnným čidlem a inteligentní zálohovou houukačkou. To je maximální výbava, která ale nemusí bejt nahraná, tedy softwarově, jinak tahle jednotka všechny tyhle funkce umožňuje. Jdou k tomu přispůsobit ovladače z vyhazováku, buď dvou nebo třítlačítkové. Bez problémů jde použít do Octavie, do GIV a Passata a Superba je jiná sofwarová výbava, páté dveře se uzamčením odemknou a blbne to (dveře s odskokem)...
Pak taky ten někdo, kdo dodělával ten komfort, musí spárovat jednotku a jednotky ve dveřích, na tý KSG je kromě čísla dílu taky označení pro vestavěný relé v jednotkách dveří, sám jsem teď jeden komfort domontovával a sr*al jsem se s tím dva dny. No a zkontrolovat vedení kabelů a správnost zapojení, popřípadě začít měnit jednotky.
K tomu Passatu, tohle číslo jednotky mi nic neříká, zřejmě je do Škodovek nemontovali, ale co se týká komfort - Can, tak ten je v nouzovým režimu hned jak se nepřihlásí nějaká jednotka, jde o to, že se jakoby rozpojí okruh a Can najede na nouzový režim po jednodrátu. Proto tato závada.
Ještě se zeptám, původně tam byla taky jednotka s "J"?
Jestli máš možnost, zkus tam dát ještě jinou jednotku, pokud to je bez dálky, tak skus "Q" a s dálkou "N" nebo "AH", mělo by to makat...
A ještě mě napadlo - jéčkem na konci bylo centrální zamykání, nepřehlídl jses při opisování čísla dílu? To neber osobně, jen mě to napadlo... :D
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

No s tou Octavkou som zistil podla dvernych jednotiek ze je to immo 3 gen. ked som zapojil to K-cko tak je to ina kava ked vies co tam je :-) a je tam este jedna kuriozitka aspon pre mna pod pristrojovkou su este jedny budiky sice nekompletne ale su napojene a este aj jedna ziarovka namiesto coho to zatial neviem :-( sparovane to je akurat chyba je v zamkoch dveri najskor bol prepaleny plosak priamo v zamku dveri ale to vyriesilo problem len na 50%-svetielko na dverach ale problem je este vo vnutry -mikrospinac je ok ale ten plast co ho stlaca ho nestlaca :-) cize asi iba vymena
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

No jo, jak jede káčko, tak je hej... 8)
Koukám, máš tam slušnej masakr, to vypadá, že tam jsou ty druhý budíky kvůli immu... (LOL) Nenapadá mě nic rozumějšího... A ta žárovka je tam asi aby na ty budíky bylo vidět... (noteeth)
Ty budíky budou asi sériově zapojený, tak je opatrně vykopni ven.
To je ale silná káva...

No a ty zamykače se kazej, to je klasika, tak já je měním, u těch novějších je ten mikrospínač natavenej a tak na opravy kašlu.
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Tak kava to je to viem urcite (noteeth) ja mam asi smolu alebo stastie na taketo specialitky :) inak tie budiky skusim odpojit ale vraj su tam koli tomu konfortu? ale to mi neni jasne preco (LOL)
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

To je blbost, budíky nemají nijaký přímý vliv na funkci komfortu, tam jdou jen po Can nějaké informace, ale komfort se dá dodělat třeba i do Favorita, k tomu nepotřebuješ budíky, akorát tě tahaj za fusekli...
Podívej se jaký dráty jsou propojený a já ti zjistím na co jsou a uvidíme...
Jak tam povede černej a zelenej kroucenej dohromady, tak je to z důvodu imma, a nešli jim přizpůsobit klíče (noteeth) ...
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Ja som toto auto videl aj pred montazou centralu islo ok,potom sa ozivoval komfort kluce su stale tie iste al emozne to je ze je to koli immu plosak sa da zamenit dost lahko musim to odstrihnut a uvidime :D
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Tak a prisiel na radu aj Passat Ziadna komunikacia s jednotkami = ziadne napajanie problem z casti odstraneny zavlhnuta elehtroinstalacia na podlahe rozsipane letovane spoje ....ostal tam iba zeleny prach :-) neviem odkial sa tam berie ta voda :-(
Uživatelský avatar
maniacdewil
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 24 led 2006, 20:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčínsko

Příspěvek od maniacdewil »

passaty maj tohle porad ,už jsem měl takhle asi třetího co mel zoxidovanej ten cop dratu pod kobercem u řidiče,podle mě zima ,sníh, mokré boty a neštastne umístění el.instalace (LOL)
Uživatelský avatar
bubocbr
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 23 led 2006, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od bubocbr »

Dnes som ho dokoncil a prisiel dalsi asi sa mnozia :D ale teraz sme uz frajeri ked vieme co mu je ;)
serviceMan
Přispěvovatel
Příspěvky: 471
Registrován: 23 led 2006, 22:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladoboleslavsko...

Příspěvek od serviceMan »

Tak je to dobrý, můžeš jet pecky... :D
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

mel jsem auto na vagu a hlasi to chybu 00930 F 222 nesmyslny signal

myslite, ze je to zamykaci jednotka nebo jen snimac jak je popsano zde

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=central

jinak auto je golf IV, 98,
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“