central octavia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To serviceMan konecne som sa k tomu dostal tak je tam jednotka 1CO 959 799 B musel som premostit "K" a potom to slo aka je to jednotka ked s nej ide koaxial co je aj na antenu?... predpokladam ze sa da k nej dolozit aj dialka ale aka stara alebo vystrelovak? inak mam tam chybu nezmyselny signal zo zamku dveri ...zamok zavre a hned a hned ako keby otvoril ... na adrese 46 bloku hodnot 9 to vidno mikro spinace som kontroloval ale myslim ze tam je asi nejaka mech.zavada v zamku
A este mam jeden problemik ale na Passate tak isto komfort 1JO 959 799 J povodna riadiacka bola zhorena fyzicky zatiekla tam voda dal som druhu ale nesli el okna len vodicove a v ostatnych dverach cvakali len rele ziadna chyba na Vag-u, pocase zacal blbnut central od nadrze az po dvere a teraz to uz nejde
mam aj problem sa napojit na "46" az po nikelkych razoch to naskoci ale ked to precita tak mam chyby 01328 Dat zbernica v nudz rezime, a 01331-35 ostatne dverne jednotky bez komunikacie pravdepodobne musim skontrolovat napajanie jednotiek a prepojenie CAN

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
Tak 1CO 959 799 B je jednotka komfortního systému třetí generace. Půjde ti to v autě s instalací od května 01 a víc. Je to s maximální výbavou, tedy s dálkovým ovládáním CZ, ovládání všech oken, alarmem s mikrovlnným čidlem a inteligentní zálohovou houukačkou. To je maximální výbava, která ale nemusí bejt nahraná, tedy softwarově, jinak tahle jednotka všechny tyhle funkce umožňuje. Jdou k tomu přispůsobit ovladače z vyhazováku, buď dvou nebo třítlačítkové. Bez problémů jde použít do Octavie, do GIV a Passata a Superba je jiná sofwarová výbava, páté dveře se uzamčením odemknou a blbne to (dveře s odskokem)...
Pak taky ten někdo, kdo dodělával ten komfort, musí spárovat jednotku a jednotky ve dveřích, na tý KSG je kromě čísla dílu taky označení pro vestavěný relé v jednotkách dveří, sám jsem teď jeden komfort domontovával a sr*al jsem se s tím dva dny. No a zkontrolovat vedení kabelů a správnost zapojení, popřípadě začít měnit jednotky.
K tomu Passatu, tohle číslo jednotky mi nic neříká, zřejmě je do Škodovek nemontovali, ale co se týká komfort - Can, tak ten je v nouzovým režimu hned jak se nepřihlásí nějaká jednotka, jde o to, že se jakoby rozpojí okruh a Can najede na nouzový režim po jednodrátu. Proto tato závada.
Ještě se zeptám, původně tam byla taky jednotka s "J"?
Jestli máš možnost, zkus tam dát ještě jinou jednotku, pokud to je bez dálky, tak skus "Q" a s dálkou "N" nebo "AH", mělo by to makat...
A ještě mě napadlo - jéčkem na konci bylo centrální zamykání, nepřehlídl jses při opisování čísla dílu? To neber osobně, jen mě to napadlo...
Pak taky ten někdo, kdo dodělával ten komfort, musí spárovat jednotku a jednotky ve dveřích, na tý KSG je kromě čísla dílu taky označení pro vestavěný relé v jednotkách dveří, sám jsem teď jeden komfort domontovával a sr*al jsem se s tím dva dny. No a zkontrolovat vedení kabelů a správnost zapojení, popřípadě začít měnit jednotky.
K tomu Passatu, tohle číslo jednotky mi nic neříká, zřejmě je do Škodovek nemontovali, ale co se týká komfort - Can, tak ten je v nouzovým režimu hned jak se nepřihlásí nějaká jednotka, jde o to, že se jakoby rozpojí okruh a Can najede na nouzový režim po jednodrátu. Proto tato závada.
Ještě se zeptám, původně tam byla taky jednotka s "J"?
Jestli máš možnost, zkus tam dát ještě jinou jednotku, pokud to je bez dálky, tak skus "Q" a s dálkou "N" nebo "AH", mělo by to makat...
A ještě mě napadlo - jéčkem na konci bylo centrální zamykání, nepřehlídl jses při opisování čísla dílu? To neber osobně, jen mě to napadlo...

No s tou Octavkou som zistil podla dvernych jednotiek ze je to immo 3 gen. ked som zapojil to K-cko tak je to ina kava ked vies co tam je
a je tam este jedna kuriozitka aspon pre mna pod pristrojovkou su este jedny budiky sice nekompletne ale su napojene a este aj jedna ziarovka namiesto coho to zatial neviem
sparovane to je akurat chyba je v zamkoch dveri najskor bol prepaleny plosak priamo v zamku dveri ale to vyriesilo problem len na 50%-svetielko na dverach ale problem je este vo vnutry -mikrospinac je ok ale ten plast co ho stlaca ho nestlaca
cize asi iba vymena



-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
No jo, jak jede káčko, tak je hej...
Koukám, máš tam slušnej masakr, to vypadá, že tam jsou ty druhý budíky kvůli immu...
Nenapadá mě nic rozumějšího... A ta žárovka je tam asi aby na ty budíky bylo vidět...
Ty budíky budou asi sériově zapojený, tak je opatrně vykopni ven.
To je ale silná káva...
No a ty zamykače se kazej, to je klasika, tak já je měním, u těch novějších je ten mikrospínač natavenej a tak na opravy kašlu.

Koukám, máš tam slušnej masakr, to vypadá, že tam jsou ty druhý budíky kvůli immu...


Ty budíky budou asi sériově zapojený, tak je opatrně vykopni ven.
To je ale silná káva...
No a ty zamykače se kazej, to je klasika, tak já je měním, u těch novějších je ten mikrospínač natavenej a tak na opravy kašlu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
To je blbost, budíky nemají nijaký přímý vliv na funkci komfortu, tam jdou jen po Can nějaké informace, ale komfort se dá dodělat třeba i do Favorita, k tomu nepotřebuješ budíky, akorát tě tahaj za fusekli...
Podívej se jaký dráty jsou propojený a já ti zjistím na co jsou a uvidíme...
Jak tam povede černej a zelenej kroucenej dohromady, tak je to z důvodu imma, a nešli jim přizpůsobit klíče
...
Podívej se jaký dráty jsou propojený a já ti zjistím na co jsou a uvidíme...
Jak tam povede černej a zelenej kroucenej dohromady, tak je to z důvodu imma, a nešli jim přizpůsobit klíče

- maniacdewil
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 605
- Registrován: 24 led 2006, 20:55
- Bydliště: Děčínsko
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: 23 led 2006, 22:44
- Bydliště: Mladoboleslavsko...
mel jsem auto na vagu a hlasi to chybu 00930 F 222 nesmyslny signal
myslite, ze je to zamykaci jednotka nebo jen snimac jak je popsano zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=central
jinak auto je golf IV, 98,
myslite, ze je to zamykaci jednotka nebo jen snimac jak je popsano zde
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ht=central
jinak auto je golf IV, 98,
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007