VIBRACE MOTORU

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
kubajz1
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2009, 13:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od kubajz1 »

Nebo by to mohlo bejt taky nízkejma otáčkama, že se to klepe.
Octava-81Kw AHF EGR-off
mjanko3
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 07 lis 2008, 20:26
Odpovědi: 0
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mjanko3 »

já mám wv polo 1,9 D a dělá mi to taky.taky mi to vibruje pži volnoběhu.nemůžou to bejt trysky?
škoda fabia 1,9TDI 74kw ATD,VW POLO 1,9D
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

Presne toto iste riesim aj ja ! neviem cim to je a nevie mi nikto poradit , vibracie motora na volnobehu (wallbash) ale akonahle pridam otacky motora na 1000-1100 vsetko prestane vibrovat a aj chod motora je kludnejsi a samozrejme zvuk je o niecom inom . na VAGU X krat a vzdy vsetko OK. Vibracie vo volante su ozaj dost silne.
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

riešil som to cez víkend na mojom aute, veľké vibrácie na volnobeh, motor je o.k., trysky nové, tlaky rovnaké. Mal som doma kamarátoveho passata AFN tak som vybral moj pravý silentblok, nezdal sa mi nijak poškodený, vybral som silentblok z passata a porovnal s mojím. Ten z passata bol asi o 1cm vyšší, nahodil som ho do A4 a je po vibráciách.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

aj si mal vibracie na kasnu a volant , alebo len motor mal vibracie ? ja mam len motor a volant sa mi trasie
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

motor nevibroval, iba celý interiér drnčal a cítil som to na volante a riadiacej páke.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

to mas dobre , ale mne trasie motorom ako vibrator a prenasa sa mi to aj na vyfuk na koncovom tlmici ho trasie asi 1 cm mam strach ze trhne gumy na vyfuku. miso vw by nevedel poradit ? dosiel by som za nim
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

otáčky na volnobeh ti nekolíšu? Treba to pozret na VAGu, prípadne skontrolovat trisky, zmerat tlaky a pod.
Ked som kúpil auto tak asi za masiac mi začalo triast motorom, som myslel že utrhne silentbloky, ale mne kolísali otáčky a blikalo žhavenie, bolo k.o. čerpadlo.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

motor triasol ! tak som absolvoval : 4x vymena dvojhmoty+ 1x konecne jednohmota , vymena trisiek origo mali 165-170bar za 185-190bar a nasledne za mesiac teraz nahodene 210bar , vymenene origo cerpadlo za octavia 1 2001 volnobezna davka nastavena na 4,2 mg , tlaky motora su 32,5 Atm za tepla ,vymenene hydra+gufera a nova vacka, vymena rozvodov asi 15 000km a 6x kontrola nastavenie rozvodov a predstreku. A ? Motor trasie stale rovnako , ako keby som ani nic nemenil po vymene tohto setkeho. uz neviem , asi ten motor je nachladnuty preto ho stale trasie (wallbash) (wallbash) (wallbash)
Naposledy upravil(a) laumar dne 29 bře 2010, 11:15, celkem upraveno 1 x.
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

ale zaujmave je na tom to ze ked mu pridam na 1000 otacok tak vsetko prestane a aj chod motora je kludnejsi a hlavne sa prestane triast.
Takto trasie chudak motor uz 300 000 km
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Pampaliny
Přispěvovatel
Příspěvky: 126
Registrován: 19 dub 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pampaliny »

a kdyz za jizdy pridas plyn, kope ti do spojkovyho pedalu, kdyz si na nej lehce polozis nohu? dela to za studena nebo i za tepla?
VW Passat Variant 1,9TDI 85KW, AJM, model 1999
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mjanko3 píše:já mám wv polo 1,9 D a dělá mi to taky.taky mi to vibruje pži volnoběhu.nemůžou to bejt trysky?
Na tom polu si zvedni volnobeh a bude pokoj,jinak to obcas dela i dvoumotak.
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: VIBRACE MOTORU

Příspěvek od Zdeněk M »

BEDULIK píše:ZDAR CHLAPI PORADTE CO MAM DELAT NA VOLNOBECH MAM VIBRACE VE VOLANTE A TREPE SE CELE AUTO MENIL SEM KOMPLET SPOJKU A AJ CERPADLO TLAKY OK UZ SI NEVI NIKDO RADI CO STIM PORADDTE DIK PASSAT B5 RV 97
Ve vagu skontroluj vstrikovaný množství na volnobeh, melo bi být kolem 4Mg/z zkus dat Vagem treba 5 co to udela, na jednej B5 to po vymene cerpadla taky vybrovalo, ve VAGU bylo 2,6 Mg/z dalo se to okolo 4Mg/z a už neklepe, trasla se ti i prdel v sedacce. :D
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

laumar píše:motor triasol ! tak som absolvoval : 4x vymena dvojhmoty+ 1x konecne jednohmota , vymena trisiek origo mali 165-170bar za 185-190bar a nasledne za mesiac teraz nahodene 210bar , vymenene origo cerpadlo za octavia 1 2001 , tlaky motora su 32,5 Atm za tepla ,vymenene hydra+gufera a nova vacka, vymena rozvodov asi 15 000km a 6x kontrola nastavenie rozvodov a predstreku. A ? Motor trasie stale rovnako , ako keby som ani nic nemenil po vymene tohto setkeho. uz neviem , asi ten motor je nachladnuty preto ho stale trasie (wallbash) (wallbash) (wallbash)
ako vidím si si tiež celkom užil s AFN, a volnobežné otáčky, a dávku paliva na volnobeh máš kolko podla VAGu?
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
laumar
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 21 čer 2007, 21:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske Slovensko

Příspěvek od laumar »

koco píše:
ako vidím si si tiež celkom užil s AFN, a volnobežné otáčky, a dávku paliva na volnobeh máš kolko podla VAGu?
volnobech mam 862 otacok a davka je nastavena na 4,2 mg
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“