kotouče 288mm vs.280mm

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ja jazdim na brembo max...po zalozeni vydrzali 1000km, potom ich potočilo....išli na sustruh...a odvtedy pokoj...a to mám v zadu ešte bubny..tie som spálil na padrť (crazy) a predok drží...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

no, co jsem se dočet a doslech od škodovky, tak jedne čas s tím byli obrovský problémy a škodovka nevěděla, co s tim a sama doporučovala jako lepší řešení kotouče od Bosche. Ale na netu jsem našel pár lidí, co říkali, že se ji povedlo je zlikvidivat taky. Těžko říct, co je kvalitní, nebo vyzkoušet sám. Třeba každý brzdí jinak a někomu by mohli vyhovovat, jinak bych se taky přikláně k těm silnějším (hm)
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

mirda15 píše:Blbá poznámka, co takhle zkusit kvalitnější kotouče....jezdim furt kudlu, a ještě jsem s kroucením chlazených kotoučů neměl problém...ted mam skoro 65 000 km na nich, jsou to klepačky na výměnu, ale nic nevibruje (LOL)
To je fakt blbá poznámka (LOL)
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1307
Odpovědi: 0
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

JohnyFlat píše:no, co jsem se dočet a doslech od škodovky, tak jedne čas s tím byli obrovský problémy a škodovka nevěděla, co s tim a sama doporučovala jako lepší řešení kotouče od Bosche. Ale na netu jsem našel pár lidí, co říkali, že se ji povedlo je zlikvidivat taky. Těžko říct, co je kvalitní, nebo vyzkoušet sám. Třeba každý brzdí jinak a někomu by mohli vyhovovat, jinak bych se taky přikláně k těm silnějším (hm)
já jsem ty bosche testoval, vydrželi o něco déle, ale šly do kopru taky
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Kurec chlapi k věci !!, stočené 288mm kotouče do auta s brzdama 280mm, ano nebo ne
tohle se tady řeší !!.
:)

Diskuzí na téma proč se kotouče kroutí je všude hafo, tak zkuste debatovat tam..
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Jestli máte doma někdo nové desky na 280mm v krabičce, změřte prosím jednu z desek jak je silná a připište název výrobce. Já mám na dílně několik starších třmenů, tak na jednom zatlačím pístek a změřím třmen zevnitř..

Výrobci se papírově liší v síle desek jen o několik desetin mm ale už jsem viděl desky jednoho výrobce, které byly nové a mnohem tenší než ostatní..
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

tloustka TRW desticky je 19,8 mm pro prumer kotouce 280 mm
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Změřeno: třmen mezi pístkem a opěrnou stěnou má šířku 63mm takže bude třeba brousit desky o cca 1mm jestli dobře počítám
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

řešíš něco co ve výsledku dopadne jako normální 280 s vým stylem jízdy, kup si raději 280 vrtané Brembo, nebo Zimmermanny ( Hlvně né Feroda, všechny se kroutěj) a máš svatej klid a ušetříš si spoustu starostí. Jinak já osobně jsem měl na A3 taky ORIGO 280, jezdil jsem furt kudlu, brzy neustále fialový, pořád krásně rovný, kdyby se mi nevysraly ložiska v těhlicích jezdím je ještě teď. Ale vzhledem k dlšímu zvýšení výkonu jsem dal 312
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

DDRagoo píše:řešíš něco co ve výsledku dopadne jako normální 280 s vým stylem jízdy, kup si raději 280 vrtané Brembo, nebo Zimmermanny ( Hlvně né Feroda, všechny se kroutěj) a máš svatej klid a ušetříš si spoustu starostí. Jinak já osobně jsem měl na A3 taky ORIGO 280, jezdil jsem furt kudlu, brzy neustále fialový, pořád krásně rovný, kdyby se mi nevysraly ložiska v těhlicích jezdím je ještě teď. Ale vzhledem k dlšímu zvýšení výkonu jsem dal 312
A co stojí takový kotouče a kde se nechají sehant. To budou nějaký sportovní za 10 - 15 tis ne?
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

tolik to zasenestojí, třeba zimmermanny kotouče seženeš kolem 4500,- + desky DS Performance tak 2500,-,
Brembo o drobek dražší, zato ještě lepší
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Odpovědi: 0
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

no, za ty prachy seřeneš ale komplet větší brzdy s těhlicema a pak nemusíš kupovat tak drahý kotouče a desky. Kdyby měl někdo zkušenost s těma 288 stočenejma na 280, tak bych do toho šel raději. Nejezdim kudlu, protože nejsem dobrovolnej dárce orgánů. Ale stejně mi kotouče bubnujou a proto by stačilo, kdyby se to jen nekroutilo, jinak mi ty brzdy stačí a neměl s nima žádný problém na můj styl jízdy.
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Odpovědi: 0
Registrován: 26 črc 2007, 21:23

Příspěvek od DDRagoo »

no já to myslel tak, že jenom objednáš, přijde ti to, nasadíš a jezdíš, s vsším brzdým účinkem, bez problému kroucení a je to hned hotové a funkcní
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

JohnyFlat píše:Nejezdim kudlu, protože nejsem dobrovolnej dárce orgánů.
To nemusí být vůbec o kudle, naložíš kombika lidmi, na střechu kola a plný kufr matroše a pak někde z kopce v 90sátce brzď na nulu, když ti nějakej dědula nedá přednost..
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Radim205D píše:Kurec chlapi k věci !!, stočené 288mm kotouče do auta s brzdama 280mm, ano nebo ne
tohle se tady řeší !!.
:)

Diskuzí na téma proč se kotouče kroutí je všude hafo, tak zkuste debatovat tam..
Nie, 288mm dosky do 280mm adaptera nedas. 288mm dosky maju uplne ine vedenie ako tie 280mm. Do prasiatka by si ich po obruseni toho maleho polrruhu na hrane nejako nasekal, ale do integrovaneho 280mm adaptera (nosica brzdy) ich nedostanes koly tomu odlisnemu vedeniu!!!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“