cukání Passat B5.5 PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

LancerEVO10 píše:
tomiisp píše:
LancerEVO10 píše:Tak problém je zdá se vyřešen.

Na diagnostice zjistili, že při volnoběhu vstřikovač na 1. válci je už v horší formě, ale prý na výměnu to ještě nebylo. Potom jsem nechal vyčistit všechny vstřikovače + na doporučení opraváře přívodní kabely k nim a jak se zdá problém byl vyřešen :)
a podla coho zistili ze prave vstrekovac je v horsej forme ? vestecka gula ? :D
Auto bylo u mechanika, který mně před cca 3 lety auto chipoval a zabývá se autoelektronikou. Ten nějak 10 minut přes vag zkoumal, jestli jsou všechny hodnoty v normě a jediné co zjistil, byla menší odchylka u vstřikovače na prvním válci, při zatížení se už pak nic neobjevilo. Podle toho jak jsem to pochopil, tak dokáže vyčíst množství nafty, které jde do válce a z toho zjistil, že vstřikovač na 1. válci vykazuje hodnoty, jež jsou sice ještě v normě, ale ideální stav to už není...
s tych hodnot sa neda urcit ci ide o nacaty vstrek, ta odchylka pokial neleti za +2 alebo na doraz +2.99 moze znamet x dalsich veci nez problem vstreku, a aj keby bola za +2 tak to nemusi byt vstrek, moze byt nacata gumicka, slaba kompresia, etc.... ja len ze to spojenie ,,diagnostika,, a ,,je uz v horsi forme ale na vymenu to neni,, u PD znie vcelku podozrivo pokial neboli vylucene ine mozne a castejsie priciny :) to ze chipuje a koukal na to 10minut a hrabe sa v autoelektrike este nie je zaruka neosklbania za novy alebo jazdeny vstrek v super stave :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
LancerEVO10
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 15 kvě 2007, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LancerEVO10 »

Myslím si, že zájem na oškubání neměl, protože i kdyby se pak měnil, tak by to nebylo u něj a i ty kabely a vyčištění vstřikovačů se pak dělalo jinde. To čeho si při diagnostice všiml mně řekl a já jsem to pak řešil dál. Každopádně když se to teď opravilo, tak to byl ten vstřikovač nebo kabely a nebo vis maior :D
LancerEVO10
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 15 kvě 2007, 12:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od LancerEVO10 »

Ještě bych měl jednu otázečku.... bylo mně řečeno, že podle vstřikovačů beru naftu, která je příliš suchá, což je všeobecný problém v ČR, já beru většinou na OMW. Mohlo by se vyřešit přidáváním aditiva nebo něčeho jiného (oleje apod. jak jsem zde na foru četl)? :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“