s tych hodnot sa neda urcit ci ide o nacaty vstrek, ta odchylka pokial neleti za +2 alebo na doraz +2.99 moze znamet x dalsich veci nez problem vstreku, a aj keby bola za +2 tak to nemusi byt vstrek, moze byt nacata gumicka, slaba kompresia, etc.... ja len ze to spojenie ,,diagnostika,, a ,,je uz v horsi forme ale na vymenu to neni,, u PD znie vcelku podozrivo pokial neboli vylucene ine mozne a castejsie pricinyLancerEVO10 píše:Auto bylo u mechanika, který mně před cca 3 lety auto chipoval a zabývá se autoelektronikou. Ten nějak 10 minut přes vag zkoumal, jestli jsou všechny hodnoty v normě a jediné co zjistil, byla menší odchylka u vstřikovače na prvním válci, při zatížení se už pak nic neobjevilo. Podle toho jak jsem to pochopil, tak dokáže vyčíst množství nafty, které jde do válce a z toho zjistil, že vstřikovač na 1. válci vykazuje hodnoty, jež jsou sice ještě v normě, ale ideální stav to už není...tomiisp píše:a podla coho zistili ze prave vstrekovac je v horsej forme ? vestecka gula ?LancerEVO10 píše:Tak problém je zdá se vyřešen.
Na diagnostice zjistili, že při volnoběhu vstřikovač na 1. válci je už v horší formě, ale prý na výměnu to ještě nebylo. Potom jsem nechal vyčistit všechny vstřikovače + na doporučení opraváře přívodní kabely k nim a jak se zdá problém byl vyřešen
cukání Passat B5.5 PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 
-
LancerEVO10
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 15 kvě 2007, 12:18
Myslím si, že zájem na oškubání neměl, protože i kdyby se pak měnil, tak by to nebylo u něj a i ty kabely a vyčištění vstřikovačů se pak dělalo jinde. To čeho si při diagnostice všiml mně řekl a já jsem to pak řešil dál. Každopádně když se to teď opravilo, tak to byl ten vstřikovač nebo kabely a nebo vis maior 
-
LancerEVO10
- Sběrač informací
- Příspěvky: 32
- Registrován: 15 kvě 2007, 12:18