Golf TDI rok 95-turbo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

To Huml:Moc diky dal bych Ti pusu bejt zenska (rofl)
To Kornout:Dela to celkem az kdyz se motor trochu zahreje a spis nahodne.Rozhodne po 2tis otackach.Nekdy to treba nedela 200km a nekdy porad.Kdyz pustim plyn a pridam tak to chvilku tahne a pak zase nic.Kdyz to rozvalim na dalnici na 170 dlouhodobe tak se to nedeje.Pri tahu v tyhle rychlosti se mi zda jako,kdyz to netahne stejnomerne,ale trochu houpave.Ale to citim jen ja nikdo jiny mi to v aute zatim neprikyvl.
Napada Te neco?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Zkoušel jsi jinou váhu vzduchu?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Vahu vzduchu jsem nechal merit ve VW a ta je dobra.Rekli mi,ze to netahne bo mam spatny turbo.Nekdo mi taky rikal cerpadlo.Me se nejvic libi ten ventil N75.To by byla asi nejprijemnejsi oprava.Kdybych si tak mohl vybrat. :)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Kdyby jsi měl v háji turbo, tak by to jelo jako trabant pořád, pokud teda má něco být špatného na turbu, tak to bude ta regulace, už jsi se díval, jak ti radí andre, co to je za verzi (66, nebo 81kw)?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Regulaci myslis tim ten ventil N75?Koukal jsem jak radil Andre,ale zadnou plechovku jsem tam nevidel.Nevim presne jakou ma namysli.Mela by to byt ta 66kw verze,ale jak jsem uz psal filtr mi tam sel ten na 81kw.Na 90%je to 66kw.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ne ventil N75 je jen člen, co reguluje vzduch do regulátoru turba, resp, klapky či lopatek. Ale pokud jsi našel N75ku, tak od ní vedou 3 hadičky, z toho jedna vede do tý plech. baňky na turbu a to je ten regulátor. Pořádně si přečti co ti psal Andre.
Optám se ještě takto, je nad motorem jedna z těch trubek co v nich proudí vzduch od turba, nabo do motoru hliníková, ? Pokud tam máš tu od turba hliníkovou, tak by to měla být 81Kw, pokud je to jen v hadicích a plastu, je to na tuty 66kw. Sání nepočítám, to je Al u všech.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Tak jsem asi nasel tu banku a je vodorovne.Je dost mala ja hledal vetsi.
Ty hadice mam v plastu,takze jak rikas 66kw.Nasel jsem tam jednu hadicku stejna velikost jako co vede z N75.Vede zevnitr auta a do hadic nahore na motoru.Je docela pozkozena.Nevim jak uplne,ale na dost mistech jsou ty provazky potrhany.Mam ji vymenit a doufat v zazrak?
otas
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 19 úno 2006, 19:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od otas »

Může to být trubkou,která vede od filtru k turbu.může tam být,zapečený olej.Chtělo by jí to vytáhnout a pročistit! :)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Projdi všechny ty hadičky, ty co se ti nebudou zdát radši vyměň. Pokud to nepomůže, zkusil bych na zkoušku přehodit N75, nachází se na pravém předním podběhu za kastlem na vzduchovej filtr, taková kostka, vedou do ní 3 hadičky.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Huml: Tu N75ku už našel minule, viz předchozí příspěvky ;)
To LL: Je to 66kw. tudíž regulace turba obtok. ventilem. Jinak to co radí Huml klidně zkus, akorát tu hadičku, co ti vede z vnitřku resp. dovnitř, kam ti vede? Není to náhodou ta hadička, co vede u pravého podběhu do podokeního žlabu a vede k ŘJ? Poněvadž jediná hadička co ti vede do vnitřku opravdu, je jen když máš Climatronic.
Pokud to teda je ta k ŘJ, tak tu bych teda na tuty vyměnil, musí vést do toho kolínka trubky co vede od turba, podle ní vyhodnocuje ŘJ tlak sání.
Napsal jsem to trošku napřeskáčku, ale snad to pochopíš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Tak co rikate na tu hadicku?Vite co je zac.Jinak samo ji hned vymenim jak bude cas.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Ta hadička jde do ŘJ kde se měří tlak. Snímač tlaku v sání je u G3 v ŘJ. Jinač na koncu je nějaká rozprskaná. Ten ventil co jsi vyfotil je N19, navýfukový plyny. N75ka je víc vpředu, na podběhu hned za filtrem. Jestli jsou tam origo hadičky, tak jedna je červená, jedna modrá a jedna obyč černá.
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Jo jo uz jsem nasel N75.Mam tam origo hadicky tak to byla pohoda.Dik.Dneska se pokusim ziskat na pujceni novy N75.Snad se mi to podari.Nechce se mi to kupovat,kdyz nevim zda to pomuze.Ozvu se az s tim neco konecne udelam zatim moc diky.
LuckyLuke
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 10 úno 2006, 23:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jizni Cechy

Příspěvek od LuckyLuke »

Tak jsem to dnes dal na VAG.Nenaslo to zadnou chybu.Premeril N75 a v ni cvaklo.Takze pry funkcni.Poradil,ze muze byt ucpana.Tak jsem ji vyndal a fouknul do te plechove nahubky a vzduch vychazel ven jen z jedne.Druha nic.Pruchozi je jen ta co je vodorovne.Nevite zda maji byt puchozi obe?Ma jit pry rozebrat,ale nejde mi to.Neporadite nekdo prosim jak na to?
Dekuji.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“