chyba 16514 rada valcu 1 - sonda 1...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

origoš píše:Možná jsi to udělal, ale nikde není žádná zmíňka. Vymazal jsi adaptační hodnoty a nastavil (a vyčistil) škrticí klapku?
Kde se mazou adaptacni hodnoty?
Skrtici klapka vycistena i s takovej sprej sem na to strikal a pridaval plyn ta by mela bejt OK.
Zejtra mrknu na ten kod motoru a na ty hodnoty lambdy a napisu..
zatim moc diky vsem za rady. Placam se s tim poprve tak snad to dam dohromady :-))
Jarda
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

dudo píše:1,6 75kw ma 100% 2 lambdy,pokial hlasi chybu v el. obvode znamena že lambda nema obvod bud nie je zapojena alebo jej chýba napajanie tj vadna poistka prip zly spoj na konektory :o :o :o
a na 100% mam jen jednu lambdu a je pred katalyzatorem.. tzv. nerizeny katalyzator.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14447
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

I s jednou lambdnou je kat řízený, ta druhá pouze zkoumá jestli je katalyzátor ok.
Neřízený kat měly třeba Fáčka s karburátorem.
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

Tomas.cz píše:I s jednou lambdnou je kat řízený, ta druhá pouze zkoumá jestli je katalyzátor ok.
Neřízený kat měly třeba Fáčka s karburátorem.
OK tedy, ale v aute mam jen jednu druhou sem tam opravdu nenasel. :)
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

Tak tam mam asi opravdu 2 ty lambda :-D
no ale ted k tomu mereni ve VAGU kdyz dam mereni rada valcu 1 stav 1 coze je ta lambda tak mi tam ukazuje hodnotu od 1,7 az nekde do 4V kdyz seslapnu plyn coz je divny myslel sem ze to ma ukazovat 0,7 - 1.1 V
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

To su divoke hodnoty!? :?
Ktory kanal mas navoleny?
Hodnoty by mali byt 0,4-1,1V
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

TOMI píše:To su divoke hodnoty!? :?
Ktory kanal mas navoleny?
Hodnoty by mali byt 0,4-1,1V
No hodnoty by meli byt 0,7-1.1 kdyz je po 0,6 tak je sonda v haji..
merim to ve VAGu v polozce OBD II a tam merene hodnoty a tam si zapnu rada 1 sonda 1 stav 1 nebo tak nejak a pise mi to tam ze je to lambda..
a pak je tam jeste rada 1 sonda 2 to je asi ta druha sonda tam je to taky nejaky zbesili kolem 0.7 porad
ale ty hodnoty u ty prvni jsou takovy jak jsem psal a to i na dobrej aute ktere radne funguje.
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Vo vagu si navol motor a daj kanal 33 a 34.
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

TOMI píše:Vo vagu si navol motor a daj kanal 33 a 34.
Obrázek
Takze tady jsem to zmeril, je to mereno jak na tom aute kde mam tu chybu tak na dobre Octavii 1.6 akorat kombi, ale to je fuk..
skupina 33 tam se mi ta hodnota meni od 0.4 a nekam do 4V
u skupiny 34 je to celkem jasny tam nic divnyho.
a u skupiny 31 je to od 0.7 do 1.1 a obcas tam skoci hodnota 1.9999 ale to bude nejakej neidentifikovanej stav.
a skupina 32 jsou jen procent nekde kolem 1.6%

znova opakuju, ze tyto hodnoty namerim jak na dobrym aute tak na tom kde mi to porad hazi tu chybu 16514.
Kdo neco vi, tusi at poradi :-)
Diky
Jarda
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

Sla by ta 2. druha sonda prohodit za tu 1. ? jsou stejne?
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

Zadny napad nikdo nema?
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Lambdy přehodit nejdou.Přečti si návod na odstranění závady v DP.Podle čísla chyby je tam popis.Pokud něco takového děláš,DP jistě máš.
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

cosby píše:Lambdy přehodit nejdou.Přečti si návod na odstranění závady v DP.Podle čísla chyby je tam popis.Pokud něco takového děláš,DP jistě máš.
A jaky je rozdil mezi tou druhou sondou?
DP mam ale tam je proste pod touhle chybou napsany jen zkontrolovat vedeni a nebo spatna lambda..
TOMI
Přispěvovatel
Příspěvky: 872
Registrován: 18 úno 2006, 00:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od TOMI »

Napichni voltmeter alebo osciloskop priamo na konektor sondy a uvidis nacom si. :)
Alebo este ked mas moznost ,vyskusaj inu sondu na tvojom aute.
Buxisek
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 28 říj 2006, 21:58
Odpovědi: 0

Příspěvek od Buxisek »

TOMI píše:Napichni voltmeter alebo osciloskop priamo na konektor sondy a uvidis nacom si. :)
Alebo este ked mas moznost ,vyskusaj inu sondu na tvojom aute.
O vikendu zkusim jinou sondu, prehodim to z jinyho auta stejnej motor akorat to je kombik tak to snad pojede :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“