Stránka 2 z 2

Napsal: 08 čer 2010, 11:52
od martinsidlo
ALH je myslím Euro 3 a to opravdu dožhavuje cca 3 min do venkovní teploty cca 10 st.Při druhém nastartování už to musí být tak zavlažený,že to nesepne.

Napsal: 08 čer 2010, 14:13
od OťasTDi
že by se to během tří minut provozu neohřálo na požadovanou teplotu?to se mi nějak nezdá...

Napsal: 09 čer 2010, 09:52
od pokornasek.pepan
tak sem to zkoumal a moje ALH dozhavuje cca 30s...

Napsal: 09 čer 2010, 13:48
od martinsidlo
pokornasek.pepan píše:tak sem to zkoumal a moje ALH dozhavuje cca 30s...
Když to vopereš přes 2500ot,tak vypne.Ale je možné,že nemáš tak okolog.auto a je to nastavený na 30s.Jak ty jsi to zkoumal,máš zvlášť kontrolku na žhavičky?Já ji mám.

Napsal: 27 lis 2011, 17:43
od Pacey
Chlapi, mám takovej dotaz... Octa ASV rok 2001. To dožhavování, jak to teda funguje v zimě pod těch +5 nebo +10 °C ? Bylo tady psáno, že po dobu 3 minut do 2000 ot/min (nebo 2500) hřejí žhaviče (dožhavování). Mě by zajímalo, jak je to u toho ASV, do kolika otáček to je a po jakou dobu?
A jak je to s tím vypínáním žhavení? Když to vytočím nad těch třeba 2000 ot/min, tak se to žhavení vypne... co když ale uberu okamžitě plyn a pojedu pod 2000 ještě v tom časovým limitu - sepne se to znovu nebo se to žhavení po jednom překročení otáček už nesepne ???
Díky, moc by mě to zajímalo.

Napsal: 27 lis 2011, 18:00
od Pacey
Tak už jsem si to našel, dožhavování by mělo být max. 90 sec (dle teploty chlad. kap.) a vypíná se při vytočení nad 2500 ot/min.
Ale ještě by mě pořád zajímalo, jestli při vytočení nad tyto otáčky, kdy se dožhavování vypne, jestli se to pak znovu zapne, když pojedu na nižší otáčky ještě v tom časovým limitu ???

Napsal: 27 lis 2011, 18:26
od milda.svo
Mam alh dohzavuje cca 3 min na origo svicky svicky najeto 175000.Nechapu co resite za kraviny, kupte poradny hzavice a je to.