MIMOŇSKÉ Války XVI (7. 5.- 9. 5. 2010)

akce a srazy dieselpoweráků

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

nejaky video jak to jede??zajimalo by me to..
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Leon Cupra TDi vs Fabia TDi vs Brouk TDi - Mimonske Valky 16 -
http://www.youtube.com/watch?v=JYL6GBuNpB4

Leon Cupra TDI vs Octavia 1.8T vs Octavia Combi TDI 230HP - Mimonske Valky 16

http://www.youtube.com/watch?v=UKBtn68aR2Y

Seat Ibiza Cupra Bocanegra vs Leon Cupra TDi vs Alfa - Mimonske valky 16
http://www.youtube.com/watch?v=k3uKpRD4VJY

Ford Focus ST vs Leon Cupra4 TDi vs BMW - Mimonske Valky 16
http://www.youtube.com/watch?v=jQ_4qlrbdSc

VW Beatle TDI vs Leon Cupra4 TDi vs Fabia TDi vs Ibiza TDi - Mimonske valky 16
http://www.youtube.com/watch?v=Qw37Ybftjv8


tady pekny video

Leon Cupra4 TDI vs VW Golf 2 TDI Dieselpower - mimonske valky 16
http://www.youtube.com/watch?v=zF9vbH9qHac


Skoda Octavia RS 2.0TFSi vs Leon Cupra4 TDI

http://www.youtube.com/watch?v=b51R62DcC5Q

Golf 2 TDI 290HP@620Nm - Mimonske valky 16

http://www.youtube.com/watch?v=VLorDBmkw-8
Naposledy upravil(a) JasteR dne 12 kvě 2010, 18:36, celkem upraveno 8 x.

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

dezire píše:...
A to STK bude na ten vas vuz nebo nejaky jiny? ;)
Obavam se, ze co se onech Tebou zminovanych dvou hodin tyce, tak si me s nekym pletes, protoze jsem si Tveho vozu vsiml az pote, co jsem na to byl upozorneni Jasterem (Jaysoonem?) a to bylo vskutku az po sprintech ... takze laskave si alespon laskave nevymyslej alespon v tomto, ono staci to, co predchazelo.
Jsem rad, ze jsi zminil, kolik vazi ram, protoze vahy mohou byt odlisne, ale Tebou uvadenych 60kg je velice pozitivnich. Nezbyva, nezli zminit vahu seriovych dilu, ktere jsi nahradil laminatovymi a pote odecist. Vskutku by me zajimala realita z ciste zvedavosti.
Mimochodem treba takova Zlatka jezdi v jine kategorii.

Jinak co se mych komentaru tyce, pak doufat muzes, ale sam vis, co chteji lide videt ;)
turbo kamna power píše:...
Placas nesmysly.
1) Lubos to ma zapsane ve VTP.

2) on ma lehke auto, on ho neudelal procesem odlehcovani. A opakuji, nejedna se (alespon z me strany) o zavist, navic znovu opakuji, me by to mohlo byt jedno, protoze se svym temer 1,5t vazicim Golfem jsem se proste smiril s faktem, ze ikdybych tam mel 300koni, tak stejny vysledek zajede G2, tudiz v tom proste z meho pohledu postradam smysl. Me staci fakt, ze mi na silnici nestaci 95%+ vozu. Az si budu chtit postavit neco na sprinty, tak bud kuchnu "papundekla" nebo si udelam proste motokaru a bude mi jedno v jake kategorii pojedu. Faktem bohuzel zustava, ze bych to asi stavel s benzinovym motorem, protoze jediny duvod, proc jsem se dal cestou nafty je spotreba ... precijen s moji "tezkou nohou" bych se asi pod 20l/100km (dost mozna i vice) nedostal.

3) nase vyhulmety by mohly po patricnem zasahu do SW projit STK a hlavne pri bezne silnicni kontrole nebudi snad vyjma ocouzeneho zadku nicim zjevne napadnym, zatimco Honzuv special by prumerny policista PCR uz po bezne kontrole nepustil dal.
flekyc píše:...
Jenze Lubos Te utre s usmevem na rtech VTP ;)

A ver, ze ja ikdyz si ho vazim sebevic, tak pokud by si postavil neco podobneho, tak bych byl sam proti, kdyby nasel odvahu jezdit s necim podobnym ve stejne kategorii. To se opravdu domnivas, ze kdyby slo Lubosovi o "tak lacine vitezstvi", ze by mu delalo problem to narvat treba do papundekla? Pokud ano, tak ho asi moc neznas ... mimochodem kdyz Te to nebavi cist, tak to necti, precijen Te nikdo nenuti.


Jinak v jednom se s Honzou rozhodne shodnu - pokud pravidla umoznuji, aby jezdila sprinty ve diskutovane kategorii vozidla jako ma on, pak jsou proste ta pravidla vskutku spatna. Nelze tudiz predpokladat, nezli jinaci vyvoj, nezli takovy, ze takoveho pripady budou stale castejsi. Bude se jezdit se "skorapkama", ktere budou stavene jen na 400m a "bezni" ucastnici nebudou mit sanci ani kdyz budou mit v autech sebevetsi vykon. Drive to bylo tak, ze lidi (kazdodenni uzivatele sprintujicich vozu) dojeli na sraz po sve ose, tam si zasprintovali, pokecali a rozesli se v klidu. Obraz dnesni skutecnosti je vam vetsine znam ... pak se divite, ze se znechucenim upousteji od sprintu ikony jako je treba Lada z Turnova.

Ale tak co, vseobecnym trendem dnesniho sveta je, ze se riti do prdele rychlosti svetla, tak proc to nenasledovat i v tomto smeru, ze ...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Odpovědi: 0
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

foreste maš recht je to tak už se de přez mrtvoly :bang: (wallbash)
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
JasteR
Aktivista
Příspěvky: 3290
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 18:12

Příspěvek od JasteR »

Nemam nic proti vyvoji aut k lepsim casum... ale tohle dle me patri do specialu popr. dieselspecial.. tohle pouze povede k ty motokare jak sem psal vyse... jedinny hadcore auto ktery ma puvodni motor, pohon, okna, bez ramu je pajin ..( tedy az na dikutabilni berlicku v podani methanolu/vody) ..a tak by to taky melo byt
...biturbo, nitro, laminatova kastle, jiny nez seriovy pohon, ram, ci plexi okna neprojdou v zadny jiny benzinovy kategirri bez koeficientu nebo vyzareni do specialu, tak nevidim duvod pro to ma byt u dieslu jinak..

..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

Obrázek
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

s timhle bych souhlasil.protoze pro takove normalni ladice jako jsme my pak to jezdeji nema smysl.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

JasteR píše:...
Abych byl uprimny, co se biturba (nejspis jsi mel namysli sekvencniho twinturba, protoze na R4 by bylo biturbo ve smyslu paralelni asi dost neefektivni) tyce, pak se domnivam, ze je to mimo. Sekvencni twinturbo je jen forma lepsiho plneni (odstraneni turbolagu), zadne vyrazne aditivum - nedokaze Ti to zchladit sani jako nitro, nedoda Ti to vice nafty nebo methanol ci propan. Pokud bych si dovolil vyrazne extrahovat, pak super kvalitni hybrid poskytne stejne moznosti jako sekvencni twinturbo.

Navic se jedna o system, ktery si jen malokdo udela "na koleni" a vyzaduje to vice, nebo prinejmensim stejne precizni pristup jako treba komplexni uprava TDI. Ostatne muzes dle vysledku posoudit sam jak je na tom Zizala se svym twinturbem.

Zaroven mi dovolte vyjadrit nazor, ze predevsim v pripade paralelnich biturbo systemu se jedna v pripade pravidel o zcela logickou chybu, protoze drtiva vetsina vyssich objemu V-motoru ma pro kazdou "vetev" jedno turbodmychadlo (v drtive vetsine se jedna o dvojcata). Zde jsou pak biti majitele seriovych vozu s pouhym chipem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smradlavá žížala
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2008, 22:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Smradlavá žížala »

Jak je na tom Žížala se svým twinturbem? V pondělí jsem odstavil auto, abych mohl to svoje slavný twinturbo namontovat zpět. Důvody proč to bylo venku víš určitě dobře. Neměl jsem prachy a auto používám denně. Ale já se nebojím postavit na start a je mi jedno, jestli dojedu třeba třináctej :) Ale že ty jsi nesprintoval? Pravidla by měla být to je jasný. Akorát nevim proč srovnáváte nitro a vodu s methylem. U mě to dělá asi tak 15 koní s mixem 50/50.
Golf 4 tdi ajm 280 PS 545 Nm
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Smradlavá žížala píše:...
Co se stavu u tveho twinu tyce, tak jsem jen neco slysel ale nijak se o to nestaram (obcas kouknu na tvoje tema na konkurencnim foru). Co se me ucasti tyce, tak ja jsem sice prijel autem, ale Dandyho (exLustovo) protoze nevidim jediny duvod proc zbytecne tryznit motor a turba kdyz vim, ze to auto potrebuju na denni jezdeni protoze me zivi takze si ho setrim. To neni strach, to je opatrnost. Adrenalinu zazivam dostatek na silnici, takze netreba dalsich porci ze sprintu.

Sam jsem si spocital, ze pokud bych mel 300koni, tak na to, abych se mnou drzel vykuchanej G2 krok tak mu staci neco kolem 220koni, coz uz je dnes mozne dosahnout i na mechanice.
Netreba se snad opakovat co se podminek me aktivni ucasti na sprintech tyce, staci si to precist vyse. Snad jen takova poznamka, ja uz jsem jezdil sprinty a mel 200 koni z TDI v dobe, kdy vetsina z dnesnich ucastniku sprintu premyslela o koupi TDI (nadsazka) ;)

Pokud se snad domnivas, ze kamufluju a nemam cim jezdit, pak se muzes zeptat treba Bodi jestli mi to nejak jede, protoze jsme se setkali den pred Mimoni a svezl jsem ho.

Priznam se, ze se mi do Mimone nechtelo, ale rad jsem pokecal se znamymi, zvlaste rozhovor s Dukesem hodnotim dost pozitivne. Co me mrzi, ze jsem nestihnul pohovorit s Ladou a ze byl Reesha zaneprazdnen.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Smradlavá žížala
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Odpovědi: 0
Registrován: 24 srp 2008, 22:04
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od Smradlavá žížala »

Tak se příště poměříme? Třeba pak na tebe změním názor a nebudu tě mít za závodníka od klávesnice :D Já jsem se poptával jak jsi na tom s twinturbem a nikdo mi nebyl schopný odpovědět. Docela mě to zajímá jak ti to jezdí. To je ten rozdíl mezi náma, klidně přiznám, že mě tvoje auto zajímá. Nehraju si na něco co nejsem ;) Doufám, že tě potkám na závodní dráze a né na silnici :(
Golf 4 tdi ajm 280 PS 545 Nm
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

No tady s Forestem trochu nesouhlasím. GIV s 300PS a pouze předním náhonem zajede kolem 13,3 na 400m. To je pořád na dost srandy a že by mě látaly dvojkové Golfy s 220PS se říct nedá.... ;)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

TDIPOWER píše:No tady s Forestem trochu nesouhlasím. GIV s 300PS a pouze předním náhonem zajede kolem 13,3 na 400m. To je pořád na dost srandy a že by mě látaly dvojkové Golfy s 220PS se říct nedá.... ;)
Určitě máš taky pravdu, ale spíš si myslim, že to Forest myslel tak, že když si postavíš opravdu silný auto, který je plnohodnotný pro denní použití a zároveň by jsi chtěl atakovat přední umístění, tak tě prostě s dovolením NASERE, když přijede asi někdo, kdo je výkonově o dvě třídy pod nim a stejně je rychlejší a to jen proto, že přijede jezdící krabička od sirek. ( ale osobně proti G2 nic nemám, na sprint jsou asi ideální ) (LOL)
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Lusťa píše:
TDIPOWER píše:No tady s Forestem trochu nesouhlasím. GIV s 300PS a pouze předním náhonem zajede kolem 13,3 na 400m. To je pořád na dost srandy a že by mě látaly dvojkové Golfy s 220PS se říct nedá.... ;)
Určitě máš taky pravdu, ale spíš si myslim, že to Forest myslel tak, že když si postavíš opravdu silný auto, který je plnohodnotný pro denní použití a zároveň by jsi chtěl atakovat přední umístění, tak tě prostě s dovolením NASERE, když přijede asi někdo, kdo je výkonově o dvě třídy pod nim a stejně je rychlejší a to jen proto, že přijede jezdící krabička od sirek. ( ale osobně proti G2 nic nemám, na sprint jsou asi ideální ) (LOL)
Zajel sem na půjčeném kinderautu 230ps-14,2s-164kmh ( bejt to moje auto těch 14s bych na startu dohnal )
G4 předohrab by musel mít kolik 250+ :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Lusťa
blázen
Příspěvky: 1416
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 17:42
Bydliště: okolí Prahy

Příspěvek od Lusťa »

toby66kw píše:
Lusťa píše:
TDIPOWER píše:No tady s Forestem trochu nesouhlasím. GIV s 300PS a pouze předním náhonem zajede kolem 13,3 na 400m. To je pořád na dost srandy a že by mě látaly dvojkové Golfy s 220PS se říct nedá.... ;)
Určitě máš taky pravdu, ale spíš si myslim, že to Forest myslel tak, že když si postavíš opravdu silný auto, který je plnohodnotný pro denní použití a zároveň by jsi chtěl atakovat přední umístění, tak tě prostě s dovolením NASERE, když přijede asi někdo, kdo je výkonově o dvě třídy pod nim a stejně je rychlejší a to jen proto, že přijede jezdící krabička od sirek. ( ale osobně proti G2 nic nemám, na sprint jsou asi ideální ) (LOL)
Zajel sem na půjčeném kinderautu 230ps-14,2s-164kmh ( bejt to moje auto těch 14s bych na startu dohnal )
G4 předohrab by musel mít kolik 250+ :roll:
tohle neni Jen o vykonu,musis to umet i za volantem prodat,jinak ti je vykon na prd
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Lusťa píše:tohle neni Jen o vykonu,musis to umet i za volantem prodat,jinak ti je vykon na prd
.. tak to přijeď Tobymu vysvětlit do Vyškova na letiště (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Odpovědět

Zpět na „Akce/Srazy“