Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
	Moderátoři:  šulda , Moderátoři 
			
		
		
			
				
																			
								misoVW 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  8061 Registrován:  24 říj 2007, 08:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Západné Slovensko, blízko PN 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od misoVW  08 kvě 2010, 06:38 
			
			
			
			
			N75 sa skusa pri nastartovanom motore takto:  zakladne nastavenie kanal 11 
Tiguan CBAB
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Pája 19 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3717 Registrován:  15 čer 2008, 12:12
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  u pár dubic 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Pája 19  08 kvě 2010, 08:15 
			
			
			
			
			Po čipu to jezdilo skoro dva roky normálně. 
			
			
									
									Oct asv 2000, DieselPower
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Pája 19 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3717 Registrován:  15 čer 2008, 12:12
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  u pár dubic 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Pája 19  08 kvě 2010, 09:44 
			
			
			
			
			Tak dopadlo to blbě. Když dám základní nastavení a kanál 11(díky MisoVW), tak ventil sepne a regulace krásně zajede. Zhruba každejch 5 vteřin spíná/rozpíná a táhlo bez zaváhání a plynule zajíždí a vyjíždí a pravděpodobně i do krajních poloh. Dál už se tomu nechce ani když tomu zkusim rukou pomoct.
			
			
									
									Oct asv 2000, DieselPower
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								OťasTDi 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  4953 Registrován:  22 led 2010, 17:22
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Děčín 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od OťasTDi  08 kvě 2010, 10:52 
			
			
			
			
			ještě mě napadlo teda přímo čidlo plnícího tlaku,ale je to jen nápad...
			
			
									
									Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23 
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Pája 19 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3717 Registrován:  15 čer 2008, 12:12
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  u pár dubic 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Pája 19  08 kvě 2010, 15:35 
			
			
			
			
			OťasTDi píše: ještě mě napadlo teda přímo čidlo plnícího tlaku,ale je to jen nápad...
To by mě diagnostika pěkně vypekla, ale doufám, že si ty hodnoty plnícího tlaku necucá z prstu. 
PS: Ventily N75 sem zkoušel tři a všechny fungujou stejně - předpokládám, že dobře.
Oct asv 2000, DieselPower
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								1pavel 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  2166 Registrován:  01 pro 2007, 15:07
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Pardubice 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od 1pavel  08 kvě 2010, 19:46 
			
			
			
			
			máš tam málo podtlaku , nebo přicpanej spětný ventilek , kdyžtak čidlo tlaku mám na vyzkoušení
			
			
									
									A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								misoVW 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  8061 Registrován:  24 říj 2007, 08:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Západné Slovensko, blízko PN 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od misoVW  08 kvě 2010, 19:52 
			
			
			
			
			skus si dat nahrat origo soft a sprav log. JJ, jak pise chiptuning soft nic moc, tlak turba v serii. Inak, pises ze je to ASV, ale soft je z AGR!!!!!! Cize chyba je jasne, pokial tam mas VGT turbo, tak Ti tam clovek co to chipoval nahral soft pre obtok  
Tiguan CBAB
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Pája 19 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3717 Registrován:  15 čer 2008, 12:12
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  u pár dubic 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Pája 19  08 kvě 2010, 20:50 
			
			
			
			
			Pavle asi mi pošli do sz tvoje číslo a kdyžtak se ozvu. Zatim díky za nabídku. 
			
			
									
									Oct asv 2000, DieselPower
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								misoVW 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  8061 Registrován:  24 říj 2007, 08:51
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Západné Slovensko, blízko PN 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od misoVW  08 kvě 2010, 20:55 
			
			
			
			
			to akoze si jazdil s VGT turbom na AGR soft?
			
			
									
									Tiguan CBAB
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tomas.cz 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  14463 Registrován:  06 dub 2006, 13:37
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Praha 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Tomas.cz  08 kvě 2010, 20:59 
			
			
			
			
			misoVW píše: to akoze si jazdil s VGT turbom na AGR soft?
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Pája 19 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3717 Registrován:  15 čer 2008, 12:12
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  u pár dubic 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Pája 19  08 kvě 2010, 21:03 
			
			
			
			
			Jo, s čiplou AGR jednotkou. No problem. Pak sem to nechal čipnout s ohledem na novej motor znova. Ale u špatný firmy evidentně...
			
			
													
					Naposledy upravil(a) 
Pája 19  dne 08 kvě 2010, 21:05, celkem upraveno 1 x.
									
Oct asv 2000, DieselPower
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Tomas.cz 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  14463 Registrován:  06 dub 2006, 13:37
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Praha 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Tomas.cz  08 kvě 2010, 21:05 
			
			
			
			
			Víš co takhle těžko radit, základ je mít příslušný sw a pak můžeš laborovat dál.
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Vali 							 
						Přispěvovatel 			
		Příspěvky:  627 Registrován:  26 úno 2007, 22:50
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  České Budějovice 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Vali  08 kvě 2010, 21:28 
			
			
			
			
			Radši to děj někomu zpravit, takhle ani nevíme co tam vlastně je a neni. Bude z toho akorát nevyřešený téma na 10 stránek
			
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Pája 19 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3717 Registrován:  15 čer 2008, 12:12
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  u pár dubic 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Pája 19  09 kvě 2010, 11:12 
			
			
			
			
			Tady je log před rokem, kdy bylo auto v pořádku. Od tý doby se nic nezměnilo, tak mi neříkejte, že to v týhle konstalaci nemůže fungovat.
http://leteckaposta.cz/736414067 Oct asv 2000, DieselPower
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								midnight_man 							 
						Aktivista 			
		Příspěvky:  3089 Registrován:  05 říj 2006, 16:28
Odpovědi:  0
 
									Bydliště:  Ružomberok / SK
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
						
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od midnight_man  09 kvě 2010, 11:15 
			
			
			
			
			mišo sám si povedal ze to ide 
 Tak tu máme dokaz 
 ale je to rozum..kvalitná práca  
Octavia 1.9TDi AGR  + PP502, RS podvozok, puky TT