Stránka 2 z 3

Napsal: 08 kvě 2010, 06:38
od misoVW
N75 sa skusa pri nastartovanom motore takto: zakladne nastavenie kanal 11 ;)

Napsal: 08 kvě 2010, 08:15
od Pája 19
Po čipu to jezdilo skoro dva roky normálně.
To misoVW: Konečně dobrá rada. Zkusim to prubnout a dám vědět, jak to dopadlo.

Napsal: 08 kvě 2010, 09:44
od Pája 19
Tak dopadlo to blbě. Když dám základní nastavení a kanál 11(díky MisoVW), tak ventil sepne a regulace krásně zajede. Zhruba každejch 5 vteřin spíná/rozpíná a táhlo bez zaváhání a plynule zajíždí a vyjíždí a pravděpodobně i do krajních poloh. Dál už se tomu nechce ani když tomu zkusim rukou pomoct.

Napsal: 08 kvě 2010, 10:52
od OťasTDi
ještě mě napadlo teda přímo čidlo plnícího tlaku,ale je to jen nápad...

Napsal: 08 kvě 2010, 15:35
od Pája 19
OťasTDi píše:ještě mě napadlo teda přímo čidlo plnícího tlaku,ale je to jen nápad...
To by mě diagnostika pěkně vypekla, ale doufám, že si ty hodnoty plnícího tlaku necucá z prstu.

PS: Ventily N75 sem zkoušel tři a všechny fungujou stejně - předpokládám, že dobře.

Napsal: 08 kvě 2010, 19:46
od 1pavel
máš tam málo podtlaku , nebo přicpanej spětný ventilek , kdyžtak čidlo tlaku mám na vyzkoušení

Napsal: 08 kvě 2010, 19:52
od misoVW
skus si dat nahrat origo soft a sprav log. JJ, jak pise chiptuning soft nic moc, tlak turba v serii. Inak, pises ze je to ASV, ale soft je z AGR!!!!!! Cize chyba je jasne, pokial tam mas VGT turbo, tak Ti tam clovek co to chipoval nahral soft pre obtok :-D

Napsal: 08 kvě 2010, 20:50
od Pája 19
Pavle asi mi pošli do sz tvoje číslo a kdyžtak se ozvu. Zatim díky za nabídku.
To MisoVW: Původně byl v autě AGR, ale sehnal se motor ASV bez RJ, tak se to narouboval a jezdil v klidu 2 roky. Rok a půl s čipem. A nedělalo to žádnej problém.

Napadlo mě při bloumání po VISu, jestli sem nemoch něco zkurvit při nechtěném základnim nastavení("RJ si uloží krajní hodnoty a udělá základní nastavení).

Napsal: 08 kvě 2010, 20:55
od misoVW
to akoze si jazdil s VGT turbom na AGR soft?

Napsal: 08 kvě 2010, 20:59
od Tomas.cz
misoVW píše:to akoze si jazdil s VGT turbom na AGR soft?
:shock:

Napsal: 08 kvě 2010, 21:03
od Pája 19
Jo, s čiplou AGR jednotkou. No problem. Pak sem to nechal čipnout s ohledem na novej motor znova. Ale u špatný firmy evidentně...

Napsal: 08 kvě 2010, 21:05
od Tomas.cz
Víš co takhle těžko radit, základ je mít příslušný sw a pak můžeš laborovat dál.

Napsal: 08 kvě 2010, 21:28
od Vali
Radši to děj někomu zpravit, takhle ani nevíme co tam vlastně je a neni. Bude z toho akorát nevyřešený téma na 10 stránek

Napsal: 09 kvě 2010, 11:12
od Pája 19
Tady je log před rokem, kdy bylo auto v pořádku. Od tý doby se nic nezměnilo, tak mi neříkejte, že to v týhle konstalaci nemůže fungovat.

http://leteckaposta.cz/736414067

Napsal: 09 kvě 2010, 11:15
od midnight_man
mišo sám si povedal ze to ide :D Tak tu máme dokaz :D ale je to rozum..kvalitná práca (LOL)