Stránka 2 z 4
Napsal: 14 čer 2010, 20:00
od Vici
3-4 je opravdu dost
Napsal: 14 čer 2010, 22:03
od dhfool
mpegsearch píše:já už taky nevím,mechoš říkal,vačka ok, turbo ok, že si prej myslí že to muže dělat váha, tak přemejšlím že skusím od někoho pujčit na prohození, protože kámoš má to samý ASZ v OI taky bez chipu a jemu to proste jede od nejakejch 1500 ot f poho, me do 2000 tis mrtvola
Zkus odpojit hadičku k EGR(pochopitelně ji zacpi), jestli ti to bude hlásit chybu (jezdi s tím třeba den, někdy se neobjeví hned), pak ať to zkusí tvůj kámoš na své...
Napsal: 15 čer 2010, 00:11
od tomiisp
dhfool píše:mpegsearch píše:já už taky nevím,mechoš říkal,vačka ok, turbo ok, že si prej myslí že to muže dělat váha, tak přemejšlím že skusím od někoho pujčit na prohození, protože kámoš má to samý ASZ v OI taky bez chipu a jemu to proste jede od nejakejch 1500 ot f poho, me do 2000 tis mrtvola
Zkus odpojit hadičku k EGR(pochopitelně ji zacpi), jestli ti to bude hlásit chybu (jezdi s tím třeba den, někdy se neobjeví hned), pak ať to zkusí tvůj kámoš na své...
EGRom to asi nebude, ja ho mam komplet off a podobny problem

Napsal: 15 čer 2010, 06:53
od lobo
EGR to nedělá, ten se zkontroloval hned nazačátku

Napsal: 15 čer 2010, 08:08
od dhfool
O EGR mi nejde... Mám dojem, že se dělaly dvě normy EURO2 a EURO3
Mě to dělá na Euro3, tak jestli to není softem.
Napsal: 15 čer 2010, 08:09
od Vici
odkud jste? můžem porovnat...
Napsal: 15 čer 2010, 08:17
od tomiisp
dhfool píše:O EGR mi nejde... Mám dojem, že se dělaly dvě normy EURO2 a EURO3
Mě to dělá na Euro3, tak jestli to není softem.
PD 96ka a Euro2

to hadam nie

Napsal: 15 čer 2010, 08:18
od Vici
Spíš bylo EURO 3 a 4
Napsal: 15 čer 2010, 08:42
od TDI tech
Mne to robi u ASZ Euro 3 vsetko je v seriovej podobe nedotknute, tak ako to vyslo z tovarne. Proste prve 2-3s od spodu ziadna reakcia na plynovy pedal ani na jemnu zmenu polohy, potom znicoho nic vypali ako raketa a uz ide vpoho. Este ma napadlo ze to skusim na tempomate ci to spravi tiez.
Napsal: 15 čer 2010, 09:07
od lobo
Presně to jsem zkoušel včera...přidávat přes tempomat....ale příjde mi, že je to stejné
Napsal: 15 čer 2010, 11:18
od mpegsearch
jo na tempo sem taky uz zkousel jestli to neni jen naka mechanicka bota v regulaci plyn pedalu,ale vse stejne proste do 2 az 2100 tis se nic nedeje az pak to zacne jet, jako bodnul bych se na to,ale kdyz vim ze ten kamos ma ten samej motor a jemu to jede rekneme od 1600 ot upe v poho tak to proste nechapu

porad si rikam ze je mozna jeste ta vaha, ale vyhazovat za novou jen tak se mi nechce a nemam ani vag abych to nejak lognul nebo co, sem kladensko
Napsal: 15 čer 2010, 18:45
od dhfool
mpegsearch píše:jo na tempo sem taky uz zkousel jestli to neni jen naka mechanicka bota v regulaci plyn pedalu,ale vse stejne proste do 2 az 2100 tis se nic nedeje az pak to zacne jet, jako bodnul bych se na to,ale kdyz vim ze ten kamos ma ten samej motor a jemu to jede rekneme od 1600 ot upe v poho tak to proste nechapu

porad si rikam ze je mozna jeste ta vaha, ale vyhazovat za novou jen tak se mi nechce a nemam ani vag abych to nejak lognul nebo co, sem kladensko
Ale já to logoval a váha dává dost a problém byl némlich stejný jako tvůj... Rozjezd mrtvola do 2100 a pak zátah jak prase, přeřadíš a zase chvíli nic pak zase zátah... Regulaci na turbu jsem zkoušel, ale neúspěšně, měnila se jen velikost a délka peaku, turbo lag pořád stejný.
Je tam prostě problém s roztočením turba... Jestli se dávali jiné vstřiky a soft do různých verzí ASZ... Co já vím... rozdělat to nemůžu, auto je pryč.
Napsal: 15 čer 2010, 18:52
od lobo
jj, to je přesně ono, jak píše dhfool, přesně tenhle průběh má moje O1.
Nezkoušel nikdo takto problemový auto chipnout?Co to udělá?
Napsal: 15 čer 2010, 20:09
od scharan2000
Pani ja som mal tento problem pol roka a vystriedal som 3-mechanikov a bol som aj v porshe mali to tam dva dni a nic neurobili,len stale chceli menit turbo a turbo bolo ok,lebo som ho uz menil.Kym sa na to prislo tak sme vymenili turbo,cerpadlo,trysky,vaha vzduchu,n75,skrtiaca klapka,egr,a nic nepomohlo.Nakoniec ze zhodime hlavu a pozrieme sa ako to vyzera z vnutra a pri rozobratej hlave sme zbadali zodrate 4hydra a vacku,tak sa vymenila hlava a odvtedy ide ako nove.
Napsal: 15 čer 2010, 20:51
od TDI tech
Zodrate hydra by chrastili, a to auto to robi uz cca. 100.000km teda tak dlho ako si ho kupil majitel (ked ho kupil tak malo nejakych 60.000km). Za 100.000km by sa tie zodrate hydra hadam prjavili. Auticko nema ziadny problem, jazdi chvalabohu uplne bez poruchy, strati su OK a chod aj zvuk nadherny, len ta podleva cloveka trochu sere.