Stránka 2 z 2
Napsal: 03 čer 2013, 18:49
od sparco gti
skus dryhy plavak
Napsal: 03 čer 2013, 19:31
od prka
Tak to rozdělej ještě jednou a udělej to tak, jak radím ve svém příspěvku /obrousit trošku kontakty 6 pro zvětšení styčné plochy/. Kontakty se potom nebudou dotýkat jen "vybroušené" dráhy, ale i trošku po bocích této dráhy a odpor se bude měnit plynule s pohybujícím plovákem.
Napružíš-li ještě více kontakty, tak to bude ještě lepší.Ten odpor si můžeš kontrolovat měřákem a přitom se snažit mírným tahem za plovák /směrem od "plošáku"/ vymezovat vůli mechanismu plováku. Pokud se při tom odpor zvětší nad uvedenou max. hranici nebo až na nekonečný, tak ten kontakt je nedostatečný /ještě více obrousit kontakty a napružit/ nebo je třeba vyměnit "plošák".
Napsal: 04 čer 2013, 23:10
od mišo
kontakty som obrúsil a odmeral mimo nádrže odpor bol v rozmedzí 55 - 285 Ohm, zatiaľ to vyzerá slubne, natankoval som a ručička stúpla na 3/4 nádrže a zatial drží

ešte sa chcem opýtať na odvzdušnenie nádrže,, kam vedie? radšej si skontrolujem aj to či nieje pripchaté..
Napsal: 05 čer 2013, 14:23
od prka
Já si myslím, že když Ti po dotankování plné nádrže ukazuje palivoměr 3/4 nádrže /zejména když tam ještě dvakrát po automatickém vypnutí pistole stříkneš s odstupem pár vteřin/, tak nebude problém v odvzdušnění nádrže, ale v ohnuté drátu, na kterém je plovák připevněn. Pokud s tím již někdo manipuloval, je klidně možné, že se drát ohnul, protože je to tam všechno na těsno.
Pokud by mi palivoměr ukazoval při plné nádrži 3/4 nádrže, tak bych znovu vyndal sací koš a přihnul plovák směrem dolů. Vzal bych kleště, drát plováku bych jimi sevřel v bodu, kde se ho dotýká čára s označením 1 a horní část drátu i s plovákem bych ohnul dolů o vzdálenost, kterou zaujímá plovák je-li kontakt na "plošáku" v horní krajní poloze a ve 3/4 dráhy "plošáku".
Napsal: 05 čer 2013, 21:55
od mišo
lenapísal som tam že som netankoval do plnej par don

natankoval som cca 20L chcel som vedieť čo to bude robiť

zajtra dotankujem po vrch hrdla a uvidím

to odvzdušnenie som chcel iba skontrolovať či je priechodne

Napsal: 09 čer 2013, 05:38
od mišo
tak natankoval som kym mi nevyplo pištol a ešte som pár krát nechal dotlačiť a ručička ukazuje skoro plnú nádrž cca milimeter od poslednej paličky. myslím že to by už mohlo byť v poriadku..
Napsal: 10 čer 2013, 10:56
od prka
Já si to také myslím. Pro příště bude vždy lepší napsat co nejvíce poznatků o problému a pokud možno co nejsrozumitelněji. Další dobrá rada je, že pokud nemáš problém, tak ho neřeš. Na odvzdušnění se nedívej /to je v pořádku/. Raději jezdi a dívej se po holkách a krajině.
Napsal: 11 pro 2013, 14:16
od werbung
zdar chlapi ja mam podobný problém na passate 1.9 AVF 4 motion, na palivomere ukazuje chvílu normálne potom ukauje viac vzdy o jednu palicku potom sa zase vrati a ukazuje zase menej, takto to robi pocas celej dráhy čo to može byť?
dakujem
Napsal: 14 pro 2013, 22:59
od prka
Pokud máš podobný vysílač stavu paliva jak je na obrázku v mém příspěvku, tak bude asi stejný problém, který tam uvádím. Bude potřeba změřit odpor mezi oběma vodiči při současném vychylování jezdce "3" směrem k tištěnému spoji a od něj /kolmo na desku tištěného spoje/. Odpor by se neměl změnit. Pokud se bude výrazně měnit /desítky Ohmů/, je třeba napružit uvedený kontakt.