Stránka 2 z 2

Napsal: 01 čer 2010, 16:57
od midnight_man
sakra to ma nenapadlo ze to je strop čidla...

Napsal: 01 čer 2010, 17:31
od Slajchy
dhfool píše:Rovná je proto, že už víc neukáže, tak jako váha.
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...
N75 jsem zkoušel spínat ručně a fungoval dobře. Táhlo makalo dobře, asi bude turbo plný.

Napsal: 01 čer 2010, 19:11
od sparco gti
zdravim mam aj ja problem s vykonom lenze mozem to nalogovat az v piatok lebo mam notbuk v servise,auto mi taha od spodu dost dobre ale pri 2500 otackach normalne citim ze sa mu uz nechce a pri 130km rychlosti ma hodi do nuzaku dokaze taketo veci robyt vaha?tdi pd 85kw

Napsal: 02 čer 2010, 14:44
od Sráč
Já mám taky ASV to stejný turbo tlačilo 2,0b zatuhlý lopatky oni na to trpí...

Napsal: 03 čer 2010, 12:32
od phan168
sparco gti píše:zdravim mam aj ja problem s vykonom lenze mozem to nalogovat az v piatok lebo mam notbuk v servise,auto mi taha od spodu dost dobre ale pri 2500 otackach normalne citim ze sa mu uz nechce a pri 130km rychlosti ma hodi do nuzaku dokaze taketo veci robyt vaha?tdi pd 85kw
Mám presne ten istý problém - motor AVF 96kW + EGR-off + nový N75. Váhu som menil približne pred rokom. Už som zablendoval EGR zospodu od vyfuku a aj zvrchu (membrana je prec a namiesto ventilu imbus 10x30) koli odfuku zo sacieho potrubia a uniku oleja, ten je z odsavania od vačkovky. :?