postup montaze rozvodu 1,9tdi pd BXE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.martinsidlo píše:Nejsem si tak jistý,jiné tlaky v našponování řemenu.Dle mého,jak povolíš,musíš VAG,nepovolíš a bylo to dobré(perfektní)VAG nepotřebuješ.Ale někdo tady s tím nesouhlasí.
***VAG,PSA,Renault***
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Hmm,dělejte,jak umíte a myslíte.chosepm píše:Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.martinsidlo píše:Nejsem si tak jistý,jiné tlaky v našponování řemenu.Dle mého,jak povolíš,musíš VAG,nepovolíš a bylo to dobré(perfektní)VAG nepotřebuješ.Ale někdo tady s tím nesouhlasí.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
je to bezny postup, tie 3 srouby tam nie su na okrasu, a pochybujem ze stary remen vs. novy bude navlas identicky aby to sedelo, mimochodom casom sa ten remen natahuje a to je vidno aj na VAG ze sa casovanie posuva do + a tiez aj na napinacej kladke ako sa remen natahuje.martinsidlo píše:Hmm,dělejte,jak umíte a myslíte.chosepm píše:Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.martinsidlo píše:Nejsem si tak jistý,jiné tlaky v našponování řemenu.Dle mého,jak povolíš,musíš VAG,nepovolíš a bylo to dobré(perfektní)VAG nepotřebuješ.Ale někdo tady s tím nesouhlasí.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

me taky pripada ze ty tri srouby je drzi to kolo a spodek je zaaretovan akorat me zarazi to okynko s tema zoubkama vim ze je tam nekde halluv snimac tak jistli tam neni kuli nemu me se to nechce nikomu moc davat protoze nikomu moc neverim kamosovi to nekde menily a nevymenili mu pumpu pritom ji jim daval a prislo se nato az pojeti asi 20000km kdyz zacla tect ja jsem si je delal na meganu dti na xsare hdi ale nikde tenhle system nebyl BXE ma interval 120tis i 150tis zalezi v jakem mesici bylo vyrobeno to my rekli ve skodovce mimochodem za praci tam chteli 7000kc to my pripada uz zlodejina
tie zubky v okinku ignoruj, snimac je v mieste nad vodnou pumpou pri remenici vacky, a zuby pre ten snimac su na spodnom kolese vacky (nanom je to ozubene s 3 srobami), to drzi tym centralnym srobom, ked povolis tie vrchne 3 male, nic tym neovplyvnis.patrikx píše:me taky pripada ze ty tri srouby je drzi to kolo a spodek je zaaretovan akorat me zarazi to okynko s tema zoubkama vim ze je tam nekde halluv snimac tak jistli tam neni kuli nemu me se to nechce nikomu moc davat protoze nikomu moc neverim kamosovi to nekde menily a nevymenili mu pumpu pritom ji jim daval a prislo se nato az pojeti asi 20000km kdyz zacla tect ja jsem si je delal na meganu dti na xsare hdi ale nikde tenhle system nebyl BXE ma interval 120tis i 150tis zalezi v jakem mesici bylo vyrobeno to my rekli ve skodovce mimochodem za praci tam chteli 7000kc to my pripada uz zlodejina
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik 

- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5129
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Jak myslíte,řemen se nenatahuje.tomiisp píše:je to bezny postup, tie 3 srouby tam nie su na okrasu, a pochybujem ze stary remen vs. novy bude navlas identicky aby to sedelo, mimochodom casom sa ten remen natahuje a to je vidno aj na VAG ze sa casovanie posuva do + a tiez aj na napinacej kladke ako sa remen natahuje.martinsidlo píše:Hmm,dělejte,jak umíte a myslíte.chosepm píše: Spíš bych řek, že jak dáš kladky, VP a nepovolíš, tak budeš víc mimo než když povolíš a dáš na přípravky. Osobně dávam jen vačku na kolík, našponuju řemen, povolim šrouby na vačce a dotočim si kliku podle setrváku. Pak dotáhnu. Ve výsledku se nedostaneš v synchronizaci víc jak o stupeň.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Když jsem to zkoušel,dal tam jenom řemen bez povolování 3 šroubů a po startu měl i poslechově motor jiný chod...Takže podle mne se i tento řemen vytahuje a šrouby se musí povolit..Ale nevylučuji,že určitá tolerance umožňuje se strefit i bez tohoto povolení ...Možná,že i kladky mají svoji individualitu...
Jelikož jsem vždy dával vše nové,stálo by zato vyměnit jen řemen /bez povolení šroubů/ a pak to změřit....

Jelikož jsem vždy dával vše nové,stálo by zato vyměnit jen řemen /bez povolení šroubů/ a pak to změřit....
nepropadat panice...
asi urcite drzi jen to vrchni kolo mam pujcenou chytrou knihu jak na to? sice je na fabii tam je popsan motor 74kw tdi pd a pisi tam ze se maj povolit remen nasponovat a pak dotahnout motor 2x protocit a kontrola pripravky nic o nastaveni tam neni i podle obrazku my pripada ze to kolo je jen nasroubovane na druhem kole(unaseci)pochybuji ze u 77kw motoru je system jiny
Původně jsem to taky předpokládal,když jsem z Fabie dával hlavu na Passat /77kw/ a použil staré kolo z PASSATA a porovnával ,tak byla u obou motorů diametrálně jiná poloha těch 3 šroubů na kole...Tak jsem tam dal to z Passata a rozdíl přičítám jinému rozvodu Fabie a jeho seřízení...Motor čapnul téměř hned,ale samo se potom musel udělat správný převstřik...Ale jestli to továrna nemá jako nutnost při seřízení..tak to asi nemá vliv,ale spíš samo předpokládá seřízení na VAGU...
nepropadat panice...